quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb heel veel kleertjes in maatje 50 56 62. Is daar interesse voor? Er zit heel veel Mini Mexx tussen. Zowel jongens- als meisjeskleren.
Psssst, dat derde setje heb ik ook nog voor je in maat 74 maar dan met een aqua shirtjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef LadyS het volgende:
Deze vind ik leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en als deze nog beschikbaar is:
[afbeelding]
Mooi zo. Heb je gemaild.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:50 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, die trui heb ik nog
Ja nou dat is nou ook toevallig! Ik heb een avent flessenwarmer in de aanbieding, ik wilde hem net gaan poetsen voor de fotoquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef sjak het volgende:
Heeft iemand een flessenwarmer in de aanbieding?
Tuurlijk, al heb ik niet zo heel veel in 50/56 kwam ik tot de conclusie... Het ligt voor je klaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef chacama het volgende:
@ Sjeen......ik mag het natuurlijk niet doen.....maar hou je maatje 50/56 svp nog ff vast....met een majootje en romper lange mouw kan ik heel creatief zijn......
en ik ben op zoek naar een kleine box. Liefst in een hele lichte houtkleur. Heb hem weleens bij LeenBakker gezien, maar daar staat ie helaas niet meer....tenminste niet hier.
oooh nieuwe poppetjes voor zo'n prachtig oud poppenhuisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie heeft er poppenhuispoppetjes in de aanbieding die leuk zijn? En liefst eerder wat kleiner dan gemiddeld dan groter? Ik wil ze.Liefst zelfs die van Ikea (nu niet meer in verkoop), maar iets anders is ook oké.
heb je dat H&M set maat 74 broek/ shirt 80 nog?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:15 schreef Githa het volgende:
Wie kan zo'n lekker babytje nou weerstaan?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:28 schreef beefcake het volgende:
Tis nu een peuter heHad je een bod in gedachten dan?
![]()
Sjak, ik heb helemaal niets gehadquote:Op woensdag 6 september 2006 21:36 schreef sjak het volgende:
Vicky, heb jij mijn mailtje wel gehad, ik hoor niets meer van je?
5 euro vind ik prima, maar ga jij naar de meet in Utrecht? dacht het wel he?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:27 schreef Jelief het volgende:
eehm, 5 euro plus verzendkosten?
oke!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef Jelief het volgende:
Ja ik ben wel van plan om te komen, jij ook dan neem ik hem wel mee.
Ik heb wel interesse, welke kleur issie?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Belana het volgende:
Ik heb een Storchenwiege draagdoek in de aanbieding. ik zal nog even een foto nemen morgen, maar het is zoiets als dit:
[afbeelding]
Hij is2 jaar oud, maar weinig gebruikt. Ik vraag er 20 euro voor, nieuw zijn ze over de 50 euro. Ik weet de preciese maat niet, ik zal hem even opmeten ook morgen, ik denk 2.70.
Ik wil hem wel van je overnemen, kan ik je mailen op adres in profiel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:55 schreef Belana het volgende:
als je hier kijkt onderaan de pagina, dan is het die johannes kleur
LadyS bedoel je denk ik, Myrthe past er helaas niet meer inquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:05 schreef Vicky het volgende:
Beaker en Ladybos wilden jullie de kleertjes nog?
Ik hou me aanbevolen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef cattie het volgende:
Lange tijd geleden las ik dat iemand (of meerderen?) hier heel graag proefmonstertjes sudocreme wilde, zo graag dat ze alleen daar voor van die zwangerenpakketten aanvroeg. Ik heb er een boel van mijn kraamverzorgster gekregen, meer dan ik nodig zal hebben aangezien ik andere creme gebruik. Dus, gratis en voor niets:
2 monsterpotjes sucodreme!
Wie wil?
hihi dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:35 schreef Ladybos het volgende:
[..]
LadyS bedoel je denk ik, Myrthe past er helaas niet meer in
Ik dacht dat ik je al gemaild had voordat ik op vakantie gingquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi dat bedoel ik ook
LadyS dus, wilde je de kleertjes ng hebben?
Ben je de zakjes al kwijt? Ik ben anders wel geinteresseerd.quote:Op zondag 3 september 2006 23:36 schreef Pixels24 het volgende:
Ik heb hier een pakje liggen met van die diepvrieszakjes om bv in te vriezen.
Ze zijn van Medela en het zijn er 20. Het pakje is wel open omdat ik wilde kijken hoe ze er uitzagen. Maar dus nooit gebruikt. De zakjes zijn rechtstreeks op de Medelakolf aan te sluiten.
Gekocht bij de borstvoedingswinkel voor 12,50
@ sjak;quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:21 schreef sjak het volgende:
[..]
Ben je de zakjes al kwijt? Ik ben anders wel geinteresseerd.
Ik heb eens goed opgeruimd, kwam er zelf nog twee tegenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:34 schreef cattie het volgende:
[..]
Wil je er 1 of wil je ze beiden?
Je kun me mailen op cjtenhoopenapestaartjehotmailpuntcom
Hahaha, ja, ik ken het, bij opruimen komt er van alles weer boven.quote:Op zondag 17 september 2006 14:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb eens goed opgeruimd, kwam er zelf nog twee tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |