quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb heel veel kleertjes in maatje 50 56 62. Is daar interesse voor? Er zit heel veel Mini Mexx tussen. Zowel jongens- als meisjeskleren.
Psssst, dat derde setje heb ik ook nog voor je in maat 74 maar dan met een aqua shirtjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef LadyS het volgende:
Deze vind ik leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en als deze nog beschikbaar is:
[afbeelding]
Mooi zo. Heb je gemaild.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:50 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, die trui heb ik nog
Ja nou dat is nou ook toevallig! Ik heb een avent flessenwarmer in de aanbieding, ik wilde hem net gaan poetsen voor de fotoquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef sjak het volgende:
Heeft iemand een flessenwarmer in de aanbieding?
Tuurlijk, al heb ik niet zo heel veel in 50/56 kwam ik tot de conclusie... Het ligt voor je klaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef chacama het volgende:
@ Sjeen......ik mag het natuurlijk niet doen.....maar hou je maatje 50/56 svp nog ff vast....met een majootje en romper lange mouw kan ik heel creatief zijn......
en ik ben op zoek naar een kleine box. Liefst in een hele lichte houtkleur. Heb hem weleens bij LeenBakker gezien, maar daar staat ie helaas niet meer....tenminste niet hier.
oooh nieuwe poppetjes voor zo'n prachtig oud poppenhuisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie heeft er poppenhuispoppetjes in de aanbieding die leuk zijn? En liefst eerder wat kleiner dan gemiddeld dan groter? Ik wil ze.Liefst zelfs die van Ikea (nu niet meer in verkoop), maar iets anders is ook oké.
heb je dat H&M set maat 74 broek/ shirt 80 nog?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:15 schreef Githa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |