Ik heb misschien wel interesse. Wat is het verschil met een tricot-slen? Ik heb op internet gezocht, maar zie het verschil zo niet. En hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef LadyS het volgende:
Ik heb zojuist via Marktplaats een draagdoek binnengekregen, maar het is niet degene die ik zoek.
Het is een Life Tree Babycuddle en geen tricot-slen.
Dus is er hier iemand die hem over wil nemen? Hij is een beetje oudroze/lila/aubergine ofzo
Verkocht! Mijn man zal hem voornamelijk gaan gebruiken, maar die is smaller dan ik, dus dat hij wat korter is maakt dan al helemaal niet meer uit. Als je hem zou willen versturen graag (ik neem aan dat het in een brievenbuspakketje kan?), dan hoef jij geen postbode te spelen (maar erg bedankt voor het aanbod hoor!). Zou je me op cjtenhoopen@hotmail.com kunnen mailen voor de verdere afhandeling?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef LadyS het volgende:
Hij is korter dan een tricot-slen, maar ik denk niet dat jij daar wat van merkt met jouw postuur
Ook lopen de uiteinden niet taps toe, en dat knoopt ietsjes lastiger, omdat het zoveel stof is zeg maar. Geen wereldprobleem natuurlijk..
Voor mij is de eerstgenoemde reden het belangrijkst dat ik er niet zo blij mee ben.
Ik heb er 17,50 voor betaald, dus zullen we zeggen 15 euro excl. evt. verzendkosten? Ik kan hem ook bij je bezorgen volgend weekend (anders uiterlijk dat weekend daarna)
Dat het een oude is maakt niets uit. Vind het gewoon een geinig boek. De nieuwste druk is dus niet nodig? Wat wil je er voor hebben? Ik wil hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
dat is ook toevallig menicole.
ik heb er hier een liggen, maar die is niet de nieuwste zal ik maar zeggen.
maakt het uit of hij een boel jaartjes oud is?
voor de rest is er volgens mij niks mee gebeurd.
weet iemand of er veel veranderd is per druk?
Ja dat is prima. Ik mail je ff oke?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
doe maar 5 euro (2 voor het boek en 3 voor de verzendkosten)
is dat oke?
anders nog iets van uw dienst?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst vriendlief er even van overtuigen dat zijn zoon best in een roze slaapzak kan....
Dat dat geen trauma's opleverd ofzo.....![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:33 schreef vamperotica het volgende:
Toevallig nog iemand kleine winterslaapzakjes in de aanbieding?
ja, daar ben ik achtergekomen idd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:25 schreef Githa het volgende:
Maar dat "ballon" probleem heb je ook met een verstelbare elastiek in de broek hoor.
Ik heb wel interesse in de rompertjes!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:51 schreef Vicky het volgende:
Ik heb voor Amber een riem die ik door te wijde broeken doe
ik heb trouwens nog 7 rompers (wit en roze) met korte mouwtjes maat 74/80. Voor Amber zijn ze iets te krap. Iemand die ze over wil nemen? Kan nu ff geen foto maken, ze liggen bij Amber op d'r kamertje en die slaapt.. Oh en ik heb ook ngo een hangmat voor in de box te koop (foto komt ook later)
Feli met de slaapzak Sjak!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:15 schreef Vicky het volgende:
Mocht Vamp 'm niet willen, istie voor jou Sjak!
Uhm... Pfff...Nou hoe "meet" je dat ook alweer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
[..]nou ja eentje in ieder geval. maar ik weet niet of die niet te klein is?
piet heeft er trouwens ook in gelegen, 'dus' het is een heuse jongensslaapzak hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |