Toch wel fijn dat je erbij bent om dit even duidelijk te makenquote:Er word vertelt dat de moeder van marcia , is overleden maar dat is absoluut niet zo...
ze leeft nog, en heeft in het verlden een hersen bloeding gehad.....
Weet jij waarom Marcia niet over drugs wil praten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:09 schreef sherrytje het volgende:
Er word vertelt dat de moeder van marcia , is overleden maar dat is absoluut niet zo...
ze leeft nog, en heeft in het verlden een hersen bloeding gehad.....
Denk dat ze een vriendje heeft gehad ofzo die haar daarmee in moeilijkheden heeft gebrachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij waarom Marcia niet over drugs wil praten?
Ach laat ook maar. Dat vertel je dan toch niet.
ja, maar ik krijg het ook nie over me hart als ik dat lees dta der moeder overleden zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je erbij bent om dit even duidelijk te maken
Nou dit is je kans! Trek het recht! *notitieblokje pakt*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja, maar ik krijg het ook nie over me hart als ik dat lees dta der moeder overleden zou zijn.
maar zo zijn der meer dingen gezegt in BB wat niet klopt
zo ver k weet heeft het met het verleden temake , maar weet niet precies met watquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Denk dat ze een vriendje heeft gehad ofzo die haar daarmee in moeilijkheden heeft gebracht
Zit er iig dik in.. zoiets
Zeggen zij dat dan zelf niet eerlijk? Of wat er gewoon gelult door anderen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja, maar ik krijg het ook nie over me hart als ik dat lees dta der moeder overleden zou zijn.
Nouuu, dat vind ik grof dan, leuk voor de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
Er werd in de intro wel gezegd dat Marcia de rol van haar moeder een beetje overnam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef sherrytje het volgende:
edit: verkeerde quote
Vroeg hij tactisch aan de familie zelf..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef frankium het volgende:
Ligt d`r moeder dan ergens als kasplantje in een verzorgingstehuis ofzo? Vergeten door de familie enzo.
nee, der moeder is gewoon mobiel , maar die zorgt voor haar broertje vvan 14 jrquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef frankium het volgende:
Ligt d`r moeder dan ergens als kasplantje in een verzorgingstehuis ofzo? Vergeten door de familie enzo.
idd....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vroeg hij tactisch aan de familie zelf..
weet niet of het je was op gevallen dat egber in het begin zei dat hij 8 jr was gescheiden , toen 9 jr en toen 12 jr .........quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zeggen zij dat dan zelf niet eerlijk? Of wat er gewoon gelult door anderen?
Ik zeg toch niet door alle familie, schatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vroeg hij tactisch aan de familie zelf..
En jij weet dat omdat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
Janine-alert!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:18 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet door alle familie, schat
huh????quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef sherrytje het volgende:
[..]
weet niet of het je was op gevallen dat egber in het begin zei dat hij 8 jr was gescheiden , toen 9 jr en toen 12 jr .........
Nee eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef sherrytje het volgende:
[..]
weet niet of het je was op gevallen dat egber in het begin zei dat hij 8 jr was gescheiden , toen 9 jr en toen 12 jr .........
Niet alleen Tijn, de zusjes praten ook super decadent en veel te langzaam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijns manier van praten is zo irritant, alsof hij zuurstoftekort heeft gehad.
Nee idd... beetje vaag dan allemaal..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:21 schreef sherrytje het volgende:
[..]
dat heeft hij vaker gezegt, dus dat klopt al niet zit geen juist verhaal in
Dat is nou pas to much info! Dat beeld krijg ik nu voorlopig niet van mijn netvlies!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef robster16 het volgende:
rik is ook flink van bil gemaakt voor BB, Hilde niet, want die was ziek. Die kon geen wip maken want dan vloog t snot alle kanten op...
Willen we dit weten??????quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef robster16 het volgende:
rik is ook flink van bil gemaakt voor BB, Hilde niet, want die was ziek. Die kon geen wip maken want dan vloog t snot alle kanten op...
die turk moet ie nemen, heeel hard!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Als er iemand tussen zou zitten waarmee ik zou kunnen wippen, zou ik dat gewoon doen"
omdat??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef frankium het volgende:
[..]
die turk moet ie nemen, heeel hard!![]()
Hahaha Frankium........................quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef frankium het volgende:
[..]
Eensch, maar niet voor de camera's graagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik kan er ook absoluut niet tegen. Hij legt de klemtoon ook iedere keer op zo'n vreemde plekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijns manier van praten is zo irritant, alsof hij zuurstoftekort heeft gehad.
He gooi je verhaal eens in de submit op http://bigbrother.fok.nl/ ! Altijd intressant dat soort dingen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef sherrytje het volgende:
het verhaal dat de meoeder van marcia / ex vrouw van egbert overleden zou zijn, stond van de week op de site bij big brother....
maar is gecorrigeerd omdat wij als fam hebben geschreven dat dit niet zo was.
marcia der moeder is in haar vroegere verleden getroffen door een hersen bloeding.
wat marcia al aan gaf.
En egbert kon dat vroeg niet aan en zijn toen gescheiden
Ik wacht t moment af waarop die eens flink aan zijn jonge heer gaat rukken dan! Moet dan ook geen probleem zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef Kinga het volgende:
Etienne zou gewoon neuken met 10 man erom heen..
Omdat die de baas speelt en geen tegenspraak dult. Dus als ie genomen wordt door lieve rik, zingt ie wel een toontje lager. Net dat ik hem niet mag ofzo, ik ben gewoon benieuwd wat voor gedragsverandering dat met zich meebrengt.quote:
Zou bij mij sowiesi niet gebeuren in je gore slaaponderbroek op de keukentafel zitten....moet ook nog van gegeten worden......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Snoet123 het volgende:
Rik please....Ga jezelf eens rap aankleden, je doet ons er Echt Geen plezier mee hoor![]()
Ik gop op een moeilijke lopende Semih en een Rik met 2 blauwe ogen en gekneusde ribben...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef frankium het volgende:
[..]
Omdat die de baas speelt en geen tegenspraak dult. Dus als ie genomen wordt door lieve rik, zingt ie wel een toontje lager. Net dat ik hem niet mag ofzo, ik ben gewoon benieuwd wat voor gedragsverandering dat met zich meebrengt.
![]()
Wordt eens tijd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef poohy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik zou me iig dood vervelen![]()
Ik ook.. echtwel.. je kunt gewoon niets doen.. je zit gewoon opgesloten met een stel gekken..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef poohy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik zou me iig dood vervelen![]()
Dat idee kreeg ik al idd..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef sherrytje het volgende:
het verhaal dat de meoeder van marcia / ex vrouw van egbert overleden zou zijn, stond van de week op de site bij big brother....
maar is gecorrigeerd omdat wij als fam hebben geschreven dat dit niet zo was.
marcia der moeder is in haar vroegere verleden getroffen door een hersen bloeding.
wat marcia al aan gaf.
En egbert kon dat vroeg niet aan en zijn toen gescheiden
weeet helemaal nie hoe dat werkt.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
He gooi je verhaal eens in de submit op http://bigbrother.fok.nl/ ! Altijd intressant dat soort dingen!
http://bigbrother.fok.nl/blog/submitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:31 schreef sherrytje het volgende:
[..]
weeet helemaal nie hoe dat werkt.....
marca heeft wat dat betreft een moeilijke tijd achter de rug.
ze woont nu in A'dam maar woont ook nog bij egbert ( als ze in der dorpie is ) ;
haar broertje van 14 woont bij der moeder
haar moeder is zelfs getroffen door kanker, waar ze gelukig van herstelt is .quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al idd..
Eerste uitzending werd al door 1 van die 2 verteld dat moeder een hersenbloeding had gehad..
Hij heet Semihquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef frankium het volgende:
Turk over hilde: "stoompijp"
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef frankium het volgende:
Turk over hilde: "stoompijp"
Dat zal niet voor het laatst zijn. Alhoewel ze nu nog wel redelijk rustig is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Ga ik een keer vroeg naar bed omdat ik moet werken, gaat er eentje uit zijn bol
Hij praat ook erg onduidelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef robster16 het volgende:
Ettienne was de avond voor t begon bij "n vriend van m"... uuuhuuuh...
Wat dacht je als Janine een week lang nix mocht zeggen voor 10.000 euroquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Een leuke weekopdracht, iedereen krijgt een individuele opdracht en ze halen de weekopdracht pas als iedereen het heeft gehaald
Hilde mag een week niet roken
Janine moet een week lang elke dag een kilo gebak eten
Marcia moet een week lang elke dag poepen
Egbert moet binnen een week palen
Micheline moet alleen topless lopen
Tijn moet masturberen voor iedereen
nog meer suggesties?
Of....ze krijgen 10000 euro...iedere keer als Sjaan schatje of lieverdje zegt gaat er 100 euro vanaf...de andere bewoners moeten dat zien te voorkomen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:38 schreef BBoon het volgende:
[..]
Wat dacht je als Janine een week lang nix mocht zeggen voor 10.000 euro![]()
Ik zou ook lang van te voren kleren uitzoek, tactiek bepalen etc. Lijstjes uit je hoofd leren van dingen die je niet moet doen en dingen die je wel moet doen:Dquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef Tamaartje het volgende:
Wel dom dat je pas de laatste dag je spullen gaat pakken die je mee wil nemen
Ik zou echt een week van te voren elke keer wat spulletjes verzamelen
Monique moet een week lang met de deur open poepen en Sabrina mag dan niet in de buurt komen bij haarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Een leuke weekopdracht, iedereen krijgt een individuele opdracht en ze halen de weekopdracht pas als iedereen het heeft gehaald
Hilde mag een week niet roken
Janine moet een week lang elke dag een kilo gebak eten
Marcia moet een week lang elke dag poepen
Egbert moet binnen een week palen
Micheline moet alleen topless lopen
Tijn moet masturberen voor iedereen
nog meer suggesties?
jah ben ik het helemaal mee eens, maar eerst Semih eruit graagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef frankium het volgende:
Monique mag er van mij wel uit, dan kan zusje sabrina eindelijk los gaan!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ben ik het helemaal mee eens, maar eerst Semih eruit graag
Nee, die gaat nog onderdeel worden van een of andere ruzie. Dat gaat nog leuk worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ben ik het helemaal mee eens, maar eerst Semih eruit graag
Ik vrees dat de meesten dat als reden hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:47 schreef LoveProfusion het volgende:
hoezo moet semith eruit? hij is tot nu toe erg relaxed. kom maar met argumenten en niet omdat hij Turks is.
Tsunami-alarm al afgegaan inmiddels??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:32 schreef GJVH het volgende:
Warning Warning: Hilde gaat zo zwemmen! Pieterburen: bent u wakker?
Niet dusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:49 schreef renszom het volgende:
[[url=http://img84.imageshack.us/img84/4671/snapshotstream3230806124008vl4.th.png]afbeelding][/URL]
even kijken of het lukt.. mijn 1e cap
ik zag hem.. heel eventjesquote:
Je doet het opzich goed alleen even via een andere site uploaden deze kun je niet hotlinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:49 schreef renszom het volgende:
[[url=http://img84.imageshack.us/img84/4671/snapshotstream3230806124008vl4.th.png]afbeelding][/URL]
even kijken of het lukt.. mijn 1e cap
Ja dat zei die een beetje vreemdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:53 schreef robster16 het volgende:
Tijn vertelt, was ooit naar een café geweest in amsterdam met een vriend: "die is OOK homo"
huh? ook?
Even gemist...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:56 schreef BB6kijker het volgende:
Haha, dat geschifte wijf wil drugs gaan vragen.
Goed gedaan Milica...... Ja zag aan haar gezicht zo van Wat moet ik hier meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Goedzo. Milica heeft er genoeg van en gaat bij de anderen zitten.
wat een problemen he......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:02 schreef Tamaartje het volgende:
Oh maat 34 is nu al te groot voor Janine..
Is dat nou die nicht of de broer van die nichtquote:
De broerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Is dat nou die nicht of de broer van die nichtIs me nog steeds niet duideijk...
De broer (Tijn)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Lekkere zelfkennis ja, compleet gestoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Er is nog echt geen zak gebeurd en Janine flipt al helemaal. Wat gebeurt er in vredesnaam als er echt ruzie's komen. Janine heeft het er nu al over dat ze misschien wel weg wil.
Janine: "Ik kan heel goed doen alsof er niets aan de hand is"
Yeah right![]()
[afbeelding]
HEEEE ze heeft een nieuw woord...ze zegt " scheetje" ipv Schatje...wat een vernieuwingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Lekkere zelfkennis ja, compleet gestoord.
Iedereen is slecht behalve Janine.... en de persoon met wie ze op dat moment zich te kletsen (meer een monoloog eigenlijk)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef JufJoop het volgende:
Wat heeft zij tegen Tijn? Wat heeft hij verkeerd gedaan dan?
Als je niet ziet of Rik of Tijn homo is, moet je echt even langs de opticien!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Arme Milica... er wordt dan wel niet over haar geroddeld, maar nou moet ze er naar luisteren....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen is slecht behalve Janine.... en de persoon met wie ze op dat moment zich te kletsen (meer een monoloog eigenlijk)
ik heb nog zeer weinig streams gekeken en probeer er nu in te komen, maar het wil me nog niet echt boeien allemaal...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef GJVH het volgende:
[..]
Als je niet ziet of Rik of Tijn homo is, moet je echt even langs de opticien!
Tijn heeft ook aardig wat vrouwelijke trekjes hoor. Dat probeert hij met de tattoo's te compenserenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef GJVH het volgende:
[..]
Als je niet ziet of Rik of Tijn homo is, moet je echt even langs de opticien!
Hij heeft inderdaad wel iets vrouwelijksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn heeft ook aardig wat vrouwelijke trekjes hoor. Dat probeert hij met de tattoo's te compenseren
"Ik ben NIET zoals andere negers..."quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:10 schreef Atuniel het volgende:
Sjanine is echt zo'n dramaqueen als ik het zo lees... zo'n talk to the hand neger
Gisteren deed hij exact hetzelfde met het schuim in bad als Joost iedere keer deed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel iets vrouwelijks
Maar dat is ook wel weer schattig![]()
Caps!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:14 schreef frankium het volgende:
Wil milica nou genomen worden aan de rand van het zwembad ?
Hhaha zou best eens kunnen, hij heeft een groene boxer aan dus..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:16 schreef Sassefras het volgende:
heeft jeroen nou een gat in zijn broek bij zijn kruis?? (zie cap scanman)
of zie ik weer iets heel raars?
Late reactiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren deed hij exact hetzelfde met het schuim in bad als Joost iedere keer deed.
Maar goed, Joost schijnt ook geen homo te zijn
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef Tamaartje het volgende:
Zijn de anderen allemaal aan het sporten? (behalve Hilde?)
Janine doet ook niet mee...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb de stream aan met Tijn en Etienne..
Zijn de anderen allemaal aan het sporten? (behalve Hilde?)
En ze drinkt geen wijn.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
weet je wat mij op valt, micheline doet nie mee met sport oefeningen waar je mee op de buik moet liggen, denk toch wel dat ze zwanger is .....
Viel me ook al op dat ze een klein buikje heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
weet je wat mij op valt, micheline doet nie mee met sport oefeningen waar je mee op de buik moet liggen, denk toch wel dat ze zwanger is .....
Dat is wel een opvallend iets jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
toen ik 3 maanden zwanger was lag ik ook nie mee op me buik, en had ik ook een klein buikje..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Viel me ook al op dat ze een klein buikje heeft.
Wel schattig, iets dat volgens de maatschappelijke normen als imperfectie gezien wordt.
ik heb haar geeen een pil in zien nemenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:41 schreef riri het volgende:
ja,en dan neemt ze elke dag de pil in als ze zwanger is zeker
Jeroen jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:42 schreef Scope het volgende:
Met wie staat Milicia nú weer te doucen (met Jeroen)?
`t is écht een teaser!
Ik had gehoord dat ze niet zo blij was met het vet op haar buik, dus betwijfel het..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
denk dat we der nie achter komen , en dat moete we dus afwachtenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze niet zo blij was met het vet op haar buik, dus betwijfel het..
ik ook niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:42 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ik heb haar geeen een pil in zien nemen
ohhh dat weet ik nog wel j nu je het zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:45 schreef riri het volgende:
helemaal in het begin zei micheline al toen ze merkten dat ze niet naar buiten konden en geen tijd ""hoe doe ik dat nou met de pil?"
"Ik wil niet zwanger raken hoor,kan ook niet want ik ga niet sexen hier in het huis"
Of "jij moet nu naar huis"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:45 schreef sherrytje het volgende:
janine wacht op de telen dan genomineerd worden hahahaha
wat een triest wijf...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:48 schreef Kinga het volgende:
Ze jankt weer. ZUCHT
ze heeft gister helemaal niets lekkers gehad..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze wil echt medelijden hé, ze probeert het niet eens subtiel te doen!
Geef dat mens een bakkie vla, werkt altijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:48 schreef Kinga het volgende:
Ze jankt weer. ZUCHT
"Ze zaten allemaal lekker aan de wijn..." maar zelf wilde je niet dus wat zeik jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze heeft gister helemaal niets lekkers gehad..
Nou volgens mij niet ... ze is ook model enzo he.. dus tja je hoort toch vaak dat die aardig wat drugs gebruiken..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:55 schreef Anitra het volgende:
janine heeft duidelijk last van afkickverschijnselen, niet stil kunnen zitten, telkens wat willen doen, emotionele buien, niet slapen enz, enz, bij mij komt nu de vraag op hoeveel blowt ze wel niet en is dat echt het enige wat ze aan drugs doet?
Ja daar geef ik je gelijk in, zo gebeurt er tenminste wat, maar ze is zo irritantquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef frankium het volgende:
Ik hoop dat Janiine een opdracht krijgt, die wint en vrijstelling voor aankomende nominatie ronde krijgt. Zij kan nog voor leuke verassingen zorgen.
Yep, zodat BB eventueel een boodschap kan plaatsenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef Kinga het volgende:
Staat tv aan?
In mijn ogen zijn het duidelijk afkickverschijnselen. Dat hadden ze bij mij in de bak ook last van als ze net binnen waren. Trillende handen heeft ze al gehad, schoonmaken als een gek ook, niet stil kunnen en nu emotionele buien, das precies het verloop zoals ze in de bajes binnen komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet ... ze is ook model enzo he.. dus tja je hoort toch vaak dat die aardig wat drugs gebruiken..niet lullig bedoeld ofzo hoor.. maar dat is wel vaak zo
En wat is de volgende fase ? Dan kunnen we ons daar alvast een beetje op voorbereidenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn het duidelijk afkickverschijnselen. Dat hadden ze bij mij in de bak ook last van als ze net binnen waren. Trillende handen heeft ze al gehad, schoonmaken als een gek ook, niet stil kunnen en nu emotionele buien, das precies het verloop zoals ze in de bajes binnen komen.
En idd gezien haar "beroep" is de kans groot dat het idd zo is
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef frankium het volgende:
Ik hoop dat Janiine een opdracht krijgt, die wint en vrijstelling voor aankomende nominatie ronde krijgt. Zij kan nog voor leuke verassingen zorgen.
Ik zou alleen al om haar te zieken alles met chloor schoonmaken :-)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef sherrytje het volgende:
doe mij maar glooor hahahahahhaa
Nonsens, wiet geeft geen afkickverschijnselen, daar heb je wat stevigers voor nodig hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn het duidelijk afkickverschijnselen. Dat hadden ze bij mij in de bak ook last van als ze net binnen waren. Trillende handen heeft ze al gehad, schoonmaken als een gek ook, niet stil kunnen en nu emotionele buien, das precies het verloop zoals ze in de bajes binnen komen.
En idd gezien haar "beroep" is de kans groot dat het idd zo is
jah idd zou ik ook doen hahahahhaaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zou alleen al om haar te zieken alles met chloor schoonmaken :-)
De volgende is depressiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat is de volgende fase ? Dan kunnen we ons daar alvast een beetje op voorbereiden![]()
Ook van gokken afkicken kan je dezelfde fysieke verschijnselen krijgen dus ik kan me best voorstellen dat ontwennen aan een grote dagelijkse hoeveelheid weed dat ook kan oproepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nonsens, wiet geeft geen afkickverschijnselen, daar heb je wat stevigers voor nodig hoor.
Eigen ervaring zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:02 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ben normaal een fanatiek lurker maar hoe kom je hier dan weer bij![]()
Ook eigen ervaring deze kant (niet zelf maar ex) maar toch zware afkickverschijnselen hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Eigen ervaring zal ik maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |