Toch wel fijn dat je erbij bent om dit even duidelijk te makenquote:Er word vertelt dat de moeder van marcia , is overleden maar dat is absoluut niet zo...
ze leeft nog, en heeft in het verlden een hersen bloeding gehad.....
Weet jij waarom Marcia niet over drugs wil praten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:09 schreef sherrytje het volgende:
Er word vertelt dat de moeder van marcia , is overleden maar dat is absoluut niet zo...
ze leeft nog, en heeft in het verlden een hersen bloeding gehad.....
Denk dat ze een vriendje heeft gehad ofzo die haar daarmee in moeilijkheden heeft gebrachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij waarom Marcia niet over drugs wil praten?
Ach laat ook maar. Dat vertel je dan toch niet.
ja, maar ik krijg het ook nie over me hart als ik dat lees dta der moeder overleden zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je erbij bent om dit even duidelijk te maken
Nou dit is je kans! Trek het recht! *notitieblokje pakt*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja, maar ik krijg het ook nie over me hart als ik dat lees dta der moeder overleden zou zijn.
maar zo zijn der meer dingen gezegt in BB wat niet klopt
zo ver k weet heeft het met het verleden temake , maar weet niet precies met watquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Denk dat ze een vriendje heeft gehad ofzo die haar daarmee in moeilijkheden heeft gebracht
Zit er iig dik in.. zoiets
Zeggen zij dat dan zelf niet eerlijk? Of wat er gewoon gelult door anderen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja, maar ik krijg het ook nie over me hart als ik dat lees dta der moeder overleden zou zijn.
Nouuu, dat vind ik grof dan, leuk voor de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
Er werd in de intro wel gezegd dat Marcia de rol van haar moeder een beetje overnam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef sherrytje het volgende:
edit: verkeerde quote
Vroeg hij tactisch aan de familie zelf..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef frankium het volgende:
Ligt d`r moeder dan ergens als kasplantje in een verzorgingstehuis ofzo? Vergeten door de familie enzo.
nee, der moeder is gewoon mobiel , maar die zorgt voor haar broertje vvan 14 jrquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef frankium het volgende:
Ligt d`r moeder dan ergens als kasplantje in een verzorgingstehuis ofzo? Vergeten door de familie enzo.
idd....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vroeg hij tactisch aan de familie zelf..
weet niet of het je was op gevallen dat egber in het begin zei dat hij 8 jr was gescheiden , toen 9 jr en toen 12 jr .........quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zeggen zij dat dan zelf niet eerlijk? Of wat er gewoon gelult door anderen?
Ik zeg toch niet door alle familie, schatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vroeg hij tactisch aan de familie zelf..
En jij weet dat omdat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
Janine-alert!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:18 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet door alle familie, schat
huh????quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef sherrytje het volgende:
[..]
weet niet of het je was op gevallen dat egber in het begin zei dat hij 8 jr was gescheiden , toen 9 jr en toen 12 jr .........
Nee eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef sherrytje het volgende:
[..]
weet niet of het je was op gevallen dat egber in het begin zei dat hij 8 jr was gescheiden , toen 9 jr en toen 12 jr .........
Niet alleen Tijn, de zusjes praten ook super decadent en veel te langzaam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijns manier van praten is zo irritant, alsof hij zuurstoftekort heeft gehad.
Nee idd... beetje vaag dan allemaal..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:21 schreef sherrytje het volgende:
[..]
dat heeft hij vaker gezegt, dus dat klopt al niet zit geen juist verhaal in
Dat is nou pas to much info! Dat beeld krijg ik nu voorlopig niet van mijn netvlies!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef robster16 het volgende:
rik is ook flink van bil gemaakt voor BB, Hilde niet, want die was ziek. Die kon geen wip maken want dan vloog t snot alle kanten op...
Willen we dit weten??????quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef robster16 het volgende:
rik is ook flink van bil gemaakt voor BB, Hilde niet, want die was ziek. Die kon geen wip maken want dan vloog t snot alle kanten op...
die turk moet ie nemen, heeel hard!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Als er iemand tussen zou zitten waarmee ik zou kunnen wippen, zou ik dat gewoon doen"
omdat??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef frankium het volgende:
[..]
die turk moet ie nemen, heeel hard!![]()
Hahaha Frankium........................quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef frankium het volgende:
[..]
Eensch, maar niet voor de camera's graagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik kan er ook absoluut niet tegen. Hij legt de klemtoon ook iedere keer op zo'n vreemde plekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijns manier van praten is zo irritant, alsof hij zuurstoftekort heeft gehad.
He gooi je verhaal eens in de submit op http://bigbrother.fok.nl/ ! Altijd intressant dat soort dingen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef sherrytje het volgende:
het verhaal dat de meoeder van marcia / ex vrouw van egbert overleden zou zijn, stond van de week op de site bij big brother....
maar is gecorrigeerd omdat wij als fam hebben geschreven dat dit niet zo was.
marcia der moeder is in haar vroegere verleden getroffen door een hersen bloeding.
wat marcia al aan gaf.
En egbert kon dat vroeg niet aan en zijn toen gescheiden
Ik wacht t moment af waarop die eens flink aan zijn jonge heer gaat rukken dan! Moet dan ook geen probleem zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef Kinga het volgende:
Etienne zou gewoon neuken met 10 man erom heen..
Omdat die de baas speelt en geen tegenspraak dult. Dus als ie genomen wordt door lieve rik, zingt ie wel een toontje lager. Net dat ik hem niet mag ofzo, ik ben gewoon benieuwd wat voor gedragsverandering dat met zich meebrengt.quote:
Zou bij mij sowiesi niet gebeuren in je gore slaaponderbroek op de keukentafel zitten....moet ook nog van gegeten worden......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Snoet123 het volgende:
Rik please....Ga jezelf eens rap aankleden, je doet ons er Echt Geen plezier mee hoor![]()
Ik gop op een moeilijke lopende Semih en een Rik met 2 blauwe ogen en gekneusde ribben...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef frankium het volgende:
[..]
Omdat die de baas speelt en geen tegenspraak dult. Dus als ie genomen wordt door lieve rik, zingt ie wel een toontje lager. Net dat ik hem niet mag ofzo, ik ben gewoon benieuwd wat voor gedragsverandering dat met zich meebrengt.
![]()
Wordt eens tijd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef poohy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik zou me iig dood vervelen![]()
Ik ook.. echtwel.. je kunt gewoon niets doen.. je zit gewoon opgesloten met een stel gekken..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef poohy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik zou me iig dood vervelen![]()
Dat idee kreeg ik al idd..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef sherrytje het volgende:
het verhaal dat de meoeder van marcia / ex vrouw van egbert overleden zou zijn, stond van de week op de site bij big brother....
maar is gecorrigeerd omdat wij als fam hebben geschreven dat dit niet zo was.
marcia der moeder is in haar vroegere verleden getroffen door een hersen bloeding.
wat marcia al aan gaf.
En egbert kon dat vroeg niet aan en zijn toen gescheiden
weeet helemaal nie hoe dat werkt.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
He gooi je verhaal eens in de submit op http://bigbrother.fok.nl/ ! Altijd intressant dat soort dingen!
http://bigbrother.fok.nl/blog/submitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:31 schreef sherrytje het volgende:
[..]
weeet helemaal nie hoe dat werkt.....
marca heeft wat dat betreft een moeilijke tijd achter de rug.
ze woont nu in A'dam maar woont ook nog bij egbert ( als ze in der dorpie is ) ;
haar broertje van 14 woont bij der moeder
haar moeder is zelfs getroffen door kanker, waar ze gelukig van herstelt is .quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al idd..
Eerste uitzending werd al door 1 van die 2 verteld dat moeder een hersenbloeding had gehad..
Hij heet Semihquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef frankium het volgende:
Turk over hilde: "stoompijp"
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef frankium het volgende:
Turk over hilde: "stoompijp"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |