weeet helemaal nie hoe dat werkt.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
He gooi je verhaal eens in de submit op http://bigbrother.fok.nl/ ! Altijd intressant dat soort dingen!
http://bigbrother.fok.nl/blog/submitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:31 schreef sherrytje het volgende:
[..]
weeet helemaal nie hoe dat werkt.....
marca heeft wat dat betreft een moeilijke tijd achter de rug.
ze woont nu in A'dam maar woont ook nog bij egbert ( als ze in der dorpie is ) ;
haar broertje van 14 woont bij der moeder
haar moeder is zelfs getroffen door kanker, waar ze gelukig van herstelt is .quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al idd..
Eerste uitzending werd al door 1 van die 2 verteld dat moeder een hersenbloeding had gehad..
Hij heet Semihquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef frankium het volgende:
Turk over hilde: "stoompijp"
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef frankium het volgende:
Turk over hilde: "stoompijp"
Dat zal niet voor het laatst zijn. Alhoewel ze nu nog wel redelijk rustig is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Ga ik een keer vroeg naar bed omdat ik moet werken, gaat er eentje uit zijn bol
Hij praat ook erg onduidelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef robster16 het volgende:
Ettienne was de avond voor t begon bij "n vriend van m"... uuuhuuuh...
Wat dacht je als Janine een week lang nix mocht zeggen voor 10.000 euroquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Een leuke weekopdracht, iedereen krijgt een individuele opdracht en ze halen de weekopdracht pas als iedereen het heeft gehaald
Hilde mag een week niet roken
Janine moet een week lang elke dag een kilo gebak eten
Marcia moet een week lang elke dag poepen
Egbert moet binnen een week palen
Micheline moet alleen topless lopen
Tijn moet masturberen voor iedereen
nog meer suggesties?
Of....ze krijgen 10000 euro...iedere keer als Sjaan schatje of lieverdje zegt gaat er 100 euro vanaf...de andere bewoners moeten dat zien te voorkomen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:38 schreef BBoon het volgende:
[..]
Wat dacht je als Janine een week lang nix mocht zeggen voor 10.000 euro![]()
Ik zou ook lang van te voren kleren uitzoek, tactiek bepalen etc. Lijstjes uit je hoofd leren van dingen die je niet moet doen en dingen die je wel moet doen:Dquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef Tamaartje het volgende:
Wel dom dat je pas de laatste dag je spullen gaat pakken die je mee wil nemen
Ik zou echt een week van te voren elke keer wat spulletjes verzamelen
Monique moet een week lang met de deur open poepen en Sabrina mag dan niet in de buurt komen bij haarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Een leuke weekopdracht, iedereen krijgt een individuele opdracht en ze halen de weekopdracht pas als iedereen het heeft gehaald
Hilde mag een week niet roken
Janine moet een week lang elke dag een kilo gebak eten
Marcia moet een week lang elke dag poepen
Egbert moet binnen een week palen
Micheline moet alleen topless lopen
Tijn moet masturberen voor iedereen
nog meer suggesties?
jah ben ik het helemaal mee eens, maar eerst Semih eruit graagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef frankium het volgende:
Monique mag er van mij wel uit, dan kan zusje sabrina eindelijk los gaan!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ben ik het helemaal mee eens, maar eerst Semih eruit graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |