Hahaha Frankium........................quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef frankium het volgende:
[..]
die turk moet ie nemen, heeel hard!![]()
Eensch, maar niet voor de camera's graagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef frankium het volgende:
[..]
die turk moet ie nemen, heeel hard!![]()
Ik kan er ook absoluut niet tegen. Hij legt de klemtoon ook iedere keer op zo'n vreemde plekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijns manier van praten is zo irritant, alsof hij zuurstoftekort heeft gehad.
He gooi je verhaal eens in de submit op http://bigbrother.fok.nl/ ! Altijd intressant dat soort dingen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef sherrytje het volgende:
het verhaal dat de meoeder van marcia / ex vrouw van egbert overleden zou zijn, stond van de week op de site bij big brother....
maar is gecorrigeerd omdat wij als fam hebben geschreven dat dit niet zo was.
marcia der moeder is in haar vroegere verleden getroffen door een hersen bloeding.
wat marcia al aan gaf.
En egbert kon dat vroeg niet aan en zijn toen gescheiden
Ik wacht t moment af waarop die eens flink aan zijn jonge heer gaat rukken dan! Moet dan ook geen probleem zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef Kinga het volgende:
Etienne zou gewoon neuken met 10 man erom heen..
Omdat die de baas speelt en geen tegenspraak dult. Dus als ie genomen wordt door lieve rik, zingt ie wel een toontje lager. Net dat ik hem niet mag ofzo, ik ben gewoon benieuwd wat voor gedragsverandering dat met zich meebrengt.quote:
Zou bij mij sowiesi niet gebeuren in je gore slaaponderbroek op de keukentafel zitten....moet ook nog van gegeten worden......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Snoet123 het volgende:
Rik please....Ga jezelf eens rap aankleden, je doet ons er Echt Geen plezier mee hoor![]()
Ik gop op een moeilijke lopende Semih en een Rik met 2 blauwe ogen en gekneusde ribben...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef frankium het volgende:
[..]
Omdat die de baas speelt en geen tegenspraak dult. Dus als ie genomen wordt door lieve rik, zingt ie wel een toontje lager. Net dat ik hem niet mag ofzo, ik ben gewoon benieuwd wat voor gedragsverandering dat met zich meebrengt.
![]()
Wordt eens tijd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef poohy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik zou me iig dood vervelen![]()
Ik ook.. echtwel.. je kunt gewoon niets doen.. je zit gewoon opgesloten met een stel gekken..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef poohy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik zou me iig dood vervelen![]()
Dat idee kreeg ik al idd..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef sherrytje het volgende:
het verhaal dat de meoeder van marcia / ex vrouw van egbert overleden zou zijn, stond van de week op de site bij big brother....
maar is gecorrigeerd omdat wij als fam hebben geschreven dat dit niet zo was.
marcia der moeder is in haar vroegere verleden getroffen door een hersen bloeding.
wat marcia al aan gaf.
En egbert kon dat vroeg niet aan en zijn toen gescheiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |