Hhaha zou best eens kunnen, hij heeft een groene boxer aan dus..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:16 schreef Sassefras het volgende:
heeft jeroen nou een gat in zijn broek bij zijn kruis?? (zie cap scanman)
of zie ik weer iets heel raars?
Late reactiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren deed hij exact hetzelfde met het schuim in bad als Joost iedere keer deed.
Maar goed, Joost schijnt ook geen homo te zijn
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef Tamaartje het volgende:
Zijn de anderen allemaal aan het sporten? (behalve Hilde?)
Janine doet ook niet mee...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb de stream aan met Tijn en Etienne..
Zijn de anderen allemaal aan het sporten? (behalve Hilde?)
En ze drinkt geen wijn.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
weet je wat mij op valt, micheline doet nie mee met sport oefeningen waar je mee op de buik moet liggen, denk toch wel dat ze zwanger is .....
Viel me ook al op dat ze een klein buikje heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
weet je wat mij op valt, micheline doet nie mee met sport oefeningen waar je mee op de buik moet liggen, denk toch wel dat ze zwanger is .....
Dat is wel een opvallend iets jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
toen ik 3 maanden zwanger was lag ik ook nie mee op me buik, en had ik ook een klein buikje..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Viel me ook al op dat ze een klein buikje heeft.
Wel schattig, iets dat volgens de maatschappelijke normen als imperfectie gezien wordt.
ik heb haar geeen een pil in zien nemenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:41 schreef riri het volgende:
ja,en dan neemt ze elke dag de pil in als ze zwanger is zeker
Jeroen jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:42 schreef Scope het volgende:
Met wie staat Milicia nú weer te doucen (met Jeroen)?
`t is écht een teaser!
Ik had gehoord dat ze niet zo blij was met het vet op haar buik, dus betwijfel het..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
denk dat we der nie achter komen , en dat moete we dus afwachtenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze niet zo blij was met het vet op haar buik, dus betwijfel het..
ik ook niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:42 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ik heb haar geeen een pil in zien nemen
ohhh dat weet ik nog wel j nu je het zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:45 schreef riri het volgende:
helemaal in het begin zei micheline al toen ze merkten dat ze niet naar buiten konden en geen tijd ""hoe doe ik dat nou met de pil?"
"Ik wil niet zwanger raken hoor,kan ook niet want ik ga niet sexen hier in het huis"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |