Goed gedaan Milica...... Ja zag aan haar gezicht zo van Wat moet ik hier meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Goedzo. Milica heeft er genoeg van en gaat bij de anderen zitten.
wat een problemen he......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:02 schreef Tamaartje het volgende:
Oh maat 34 is nu al te groot voor Janine..
Is dat nou die nicht of de broer van die nichtquote:
De broerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Is dat nou die nicht of de broer van die nichtIs me nog steeds niet duideijk...
De broer (Tijn)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Lekkere zelfkennis ja, compleet gestoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Er is nog echt geen zak gebeurd en Janine flipt al helemaal. Wat gebeurt er in vredesnaam als er echt ruzie's komen. Janine heeft het er nu al over dat ze misschien wel weg wil.
Janine: "Ik kan heel goed doen alsof er niets aan de hand is"
Yeah right![]()
[afbeelding]
HEEEE ze heeft een nieuw woord...ze zegt " scheetje" ipv Schatje...wat een vernieuwingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Lekkere zelfkennis ja, compleet gestoord.
Iedereen is slecht behalve Janine.... en de persoon met wie ze op dat moment zich te kletsen (meer een monoloog eigenlijk)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef JufJoop het volgende:
Wat heeft zij tegen Tijn? Wat heeft hij verkeerd gedaan dan?
Als je niet ziet of Rik of Tijn homo is, moet je echt even langs de opticien!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Arme Milica... er wordt dan wel niet over haar geroddeld, maar nou moet ze er naar luisteren....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen is slecht behalve Janine.... en de persoon met wie ze op dat moment zich te kletsen (meer een monoloog eigenlijk)
ik heb nog zeer weinig streams gekeken en probeer er nu in te komen, maar het wil me nog niet echt boeien allemaal...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef GJVH het volgende:
[..]
Als je niet ziet of Rik of Tijn homo is, moet je echt even langs de opticien!
Tijn heeft ook aardig wat vrouwelijke trekjes hoor. Dat probeert hij met de tattoo's te compenserenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef GJVH het volgende:
[..]
Als je niet ziet of Rik of Tijn homo is, moet je echt even langs de opticien!
Hij heeft inderdaad wel iets vrouwelijksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn heeft ook aardig wat vrouwelijke trekjes hoor. Dat probeert hij met de tattoo's te compenseren
"Ik ben NIET zoals andere negers..."quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:10 schreef Atuniel het volgende:
Sjanine is echt zo'n dramaqueen als ik het zo lees... zo'n talk to the hand neger
Gisteren deed hij exact hetzelfde met het schuim in bad als Joost iedere keer deed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel iets vrouwelijks
Maar dat is ook wel weer schattig![]()
Caps!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:14 schreef frankium het volgende:
Wil milica nou genomen worden aan de rand van het zwembad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |