Dat zal niet voor het laatst zijn. Alhoewel ze nu nog wel redelijk rustig is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Ga ik een keer vroeg naar bed omdat ik moet werken, gaat er eentje uit zijn bol
Hij praat ook erg onduidelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef robster16 het volgende:
Ettienne was de avond voor t begon bij "n vriend van m"... uuuhuuuh...
Wat dacht je als Janine een week lang nix mocht zeggen voor 10.000 euroquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Een leuke weekopdracht, iedereen krijgt een individuele opdracht en ze halen de weekopdracht pas als iedereen het heeft gehaald
Hilde mag een week niet roken
Janine moet een week lang elke dag een kilo gebak eten
Marcia moet een week lang elke dag poepen
Egbert moet binnen een week palen
Micheline moet alleen topless lopen
Tijn moet masturberen voor iedereen
nog meer suggesties?
Of....ze krijgen 10000 euro...iedere keer als Sjaan schatje of lieverdje zegt gaat er 100 euro vanaf...de andere bewoners moeten dat zien te voorkomen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:38 schreef BBoon het volgende:
[..]
Wat dacht je als Janine een week lang nix mocht zeggen voor 10.000 euro![]()
Ik zou ook lang van te voren kleren uitzoek, tactiek bepalen etc. Lijstjes uit je hoofd leren van dingen die je niet moet doen en dingen die je wel moet doen:Dquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef Tamaartje het volgende:
Wel dom dat je pas de laatste dag je spullen gaat pakken die je mee wil nemen
Ik zou echt een week van te voren elke keer wat spulletjes verzamelen
Monique moet een week lang met de deur open poepen en Sabrina mag dan niet in de buurt komen bij haarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Een leuke weekopdracht, iedereen krijgt een individuele opdracht en ze halen de weekopdracht pas als iedereen het heeft gehaald
Hilde mag een week niet roken
Janine moet een week lang elke dag een kilo gebak eten
Marcia moet een week lang elke dag poepen
Egbert moet binnen een week palen
Micheline moet alleen topless lopen
Tijn moet masturberen voor iedereen
nog meer suggesties?
jah ben ik het helemaal mee eens, maar eerst Semih eruit graagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef frankium het volgende:
Monique mag er van mij wel uit, dan kan zusje sabrina eindelijk los gaan!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ben ik het helemaal mee eens, maar eerst Semih eruit graag
Nee, die gaat nog onderdeel worden van een of andere ruzie. Dat gaat nog leuk worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ben ik het helemaal mee eens, maar eerst Semih eruit graag
Ik vrees dat de meesten dat als reden hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:47 schreef LoveProfusion het volgende:
hoezo moet semith eruit? hij is tot nu toe erg relaxed. kom maar met argumenten en niet omdat hij Turks is.
Tsunami-alarm al afgegaan inmiddels??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:32 schreef GJVH het volgende:
Warning Warning: Hilde gaat zo zwemmen! Pieterburen: bent u wakker?
Niet dusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:49 schreef renszom het volgende:
[[url=http://img84.imageshack.us/img84/4671/snapshotstream3230806124008vl4.th.png]afbeelding][/URL]
even kijken of het lukt.. mijn 1e cap
ik zag hem.. heel eventjesquote:
Je doet het opzich goed alleen even via een andere site uploaden deze kun je niet hotlinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:49 schreef renszom het volgende:
[[url=http://img84.imageshack.us/img84/4671/snapshotstream3230806124008vl4.th.png]afbeelding][/URL]
even kijken of het lukt.. mijn 1e cap
Ja dat zei die een beetje vreemdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:53 schreef robster16 het volgende:
Tijn vertelt, was ooit naar een café geweest in amsterdam met een vriend: "die is OOK homo"
huh? ook?
Even gemist...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:56 schreef BB6kijker het volgende:
Haha, dat geschifte wijf wil drugs gaan vragen.
Goed gedaan Milica...... Ja zag aan haar gezicht zo van Wat moet ik hier meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Goedzo. Milica heeft er genoeg van en gaat bij de anderen zitten.
wat een problemen he......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:02 schreef Tamaartje het volgende:
Oh maat 34 is nu al te groot voor Janine..
Is dat nou die nicht of de broer van die nichtquote:
De broerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Is dat nou die nicht of de broer van die nichtIs me nog steeds niet duideijk...
De broer (Tijn)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Lekkere zelfkennis ja, compleet gestoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Er is nog echt geen zak gebeurd en Janine flipt al helemaal. Wat gebeurt er in vredesnaam als er echt ruzie's komen. Janine heeft het er nu al over dat ze misschien wel weg wil.
Janine: "Ik kan heel goed doen alsof er niets aan de hand is"
Yeah right![]()
[afbeelding]
HEEEE ze heeft een nieuw woord...ze zegt " scheetje" ipv Schatje...wat een vernieuwingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Lekkere zelfkennis ja, compleet gestoord.
Iedereen is slecht behalve Janine.... en de persoon met wie ze op dat moment zich te kletsen (meer een monoloog eigenlijk)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef JufJoop het volgende:
Wat heeft zij tegen Tijn? Wat heeft hij verkeerd gedaan dan?
Als je niet ziet of Rik of Tijn homo is, moet je echt even langs de opticien!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Arme Milica... er wordt dan wel niet over haar geroddeld, maar nou moet ze er naar luisteren....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen is slecht behalve Janine.... en de persoon met wie ze op dat moment zich te kletsen (meer een monoloog eigenlijk)
ik heb nog zeer weinig streams gekeken en probeer er nu in te komen, maar het wil me nog niet echt boeien allemaal...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef GJVH het volgende:
[..]
Als je niet ziet of Rik of Tijn homo is, moet je echt even langs de opticien!
Tijn heeft ook aardig wat vrouwelijke trekjes hoor. Dat probeert hij met de tattoo's te compenserenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef GJVH het volgende:
[..]
Als je niet ziet of Rik of Tijn homo is, moet je echt even langs de opticien!
Hij heeft inderdaad wel iets vrouwelijksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn heeft ook aardig wat vrouwelijke trekjes hoor. Dat probeert hij met de tattoo's te compenseren
"Ik ben NIET zoals andere negers..."quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:10 schreef Atuniel het volgende:
Sjanine is echt zo'n dramaqueen als ik het zo lees... zo'n talk to the hand neger
Gisteren deed hij exact hetzelfde met het schuim in bad als Joost iedere keer deed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel iets vrouwelijks
Maar dat is ook wel weer schattig![]()
Caps!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:14 schreef frankium het volgende:
Wil milica nou genomen worden aan de rand van het zwembad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |