Hhaha zou best eens kunnen, hij heeft een groene boxer aan dus..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:16 schreef Sassefras het volgende:
heeft jeroen nou een gat in zijn broek bij zijn kruis?? (zie cap scanman)
of zie ik weer iets heel raars?
Late reactiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren deed hij exact hetzelfde met het schuim in bad als Joost iedere keer deed.
Maar goed, Joost schijnt ook geen homo te zijn
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef Tamaartje het volgende:
Zijn de anderen allemaal aan het sporten? (behalve Hilde?)
Janine doet ook niet mee...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb de stream aan met Tijn en Etienne..
Zijn de anderen allemaal aan het sporten? (behalve Hilde?)
En ze drinkt geen wijn.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
weet je wat mij op valt, micheline doet nie mee met sport oefeningen waar je mee op de buik moet liggen, denk toch wel dat ze zwanger is .....
Viel me ook al op dat ze een klein buikje heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
weet je wat mij op valt, micheline doet nie mee met sport oefeningen waar je mee op de buik moet liggen, denk toch wel dat ze zwanger is .....
Dat is wel een opvallend iets jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
toen ik 3 maanden zwanger was lag ik ook nie mee op me buik, en had ik ook een klein buikje..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Viel me ook al op dat ze een klein buikje heeft.
Wel schattig, iets dat volgens de maatschappelijke normen als imperfectie gezien wordt.
ik heb haar geeen een pil in zien nemenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:41 schreef riri het volgende:
ja,en dan neemt ze elke dag de pil in als ze zwanger is zeker
Jeroen jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:42 schreef Scope het volgende:
Met wie staat Milicia nú weer te doucen (met Jeroen)?
`t is écht een teaser!
Ik had gehoord dat ze niet zo blij was met het vet op haar buik, dus betwijfel het..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef sherrytje het volgende:
denk dat we der nie achter komen , en dat moete we dus afwachtenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze niet zo blij was met het vet op haar buik, dus betwijfel het..
ik ook niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:42 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ik heb haar geeen een pil in zien nemen
ohhh dat weet ik nog wel j nu je het zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:45 schreef riri het volgende:
helemaal in het begin zei micheline al toen ze merkten dat ze niet naar buiten konden en geen tijd ""hoe doe ik dat nou met de pil?"
"Ik wil niet zwanger raken hoor,kan ook niet want ik ga niet sexen hier in het huis"
Of "jij moet nu naar huis"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:45 schreef sherrytje het volgende:
janine wacht op de telen dan genomineerd worden hahahaha
wat een triest wijf...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:48 schreef Kinga het volgende:
Ze jankt weer. ZUCHT
ze heeft gister helemaal niets lekkers gehad..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze wil echt medelijden hé, ze probeert het niet eens subtiel te doen!
Geef dat mens een bakkie vla, werkt altijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:48 schreef Kinga het volgende:
Ze jankt weer. ZUCHT
"Ze zaten allemaal lekker aan de wijn..." maar zelf wilde je niet dus wat zeik jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze heeft gister helemaal niets lekkers gehad..
Nou volgens mij niet ... ze is ook model enzo he.. dus tja je hoort toch vaak dat die aardig wat drugs gebruiken..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:55 schreef Anitra het volgende:
janine heeft duidelijk last van afkickverschijnselen, niet stil kunnen zitten, telkens wat willen doen, emotionele buien, niet slapen enz, enz, bij mij komt nu de vraag op hoeveel blowt ze wel niet en is dat echt het enige wat ze aan drugs doet?
Ja daar geef ik je gelijk in, zo gebeurt er tenminste wat, maar ze is zo irritantquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef frankium het volgende:
Ik hoop dat Janiine een opdracht krijgt, die wint en vrijstelling voor aankomende nominatie ronde krijgt. Zij kan nog voor leuke verassingen zorgen.
Yep, zodat BB eventueel een boodschap kan plaatsenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef Kinga het volgende:
Staat tv aan?
In mijn ogen zijn het duidelijk afkickverschijnselen. Dat hadden ze bij mij in de bak ook last van als ze net binnen waren. Trillende handen heeft ze al gehad, schoonmaken als een gek ook, niet stil kunnen en nu emotionele buien, das precies het verloop zoals ze in de bajes binnen komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet ... ze is ook model enzo he.. dus tja je hoort toch vaak dat die aardig wat drugs gebruiken..niet lullig bedoeld ofzo hoor.. maar dat is wel vaak zo
En wat is de volgende fase ? Dan kunnen we ons daar alvast een beetje op voorbereidenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn het duidelijk afkickverschijnselen. Dat hadden ze bij mij in de bak ook last van als ze net binnen waren. Trillende handen heeft ze al gehad, schoonmaken als een gek ook, niet stil kunnen en nu emotionele buien, das precies het verloop zoals ze in de bajes binnen komen.
En idd gezien haar "beroep" is de kans groot dat het idd zo is
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef frankium het volgende:
Ik hoop dat Janiine een opdracht krijgt, die wint en vrijstelling voor aankomende nominatie ronde krijgt. Zij kan nog voor leuke verassingen zorgen.
Ik zou alleen al om haar te zieken alles met chloor schoonmaken :-)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef sherrytje het volgende:
doe mij maar glooor hahahahahhaa
Nonsens, wiet geeft geen afkickverschijnselen, daar heb je wat stevigers voor nodig hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn het duidelijk afkickverschijnselen. Dat hadden ze bij mij in de bak ook last van als ze net binnen waren. Trillende handen heeft ze al gehad, schoonmaken als een gek ook, niet stil kunnen en nu emotionele buien, das precies het verloop zoals ze in de bajes binnen komen.
En idd gezien haar "beroep" is de kans groot dat het idd zo is
jah idd zou ik ook doen hahahahhaaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zou alleen al om haar te zieken alles met chloor schoonmaken :-)
De volgende is depressiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat is de volgende fase ? Dan kunnen we ons daar alvast een beetje op voorbereiden![]()
Ook van gokken afkicken kan je dezelfde fysieke verschijnselen krijgen dus ik kan me best voorstellen dat ontwennen aan een grote dagelijkse hoeveelheid weed dat ook kan oproepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nonsens, wiet geeft geen afkickverschijnselen, daar heb je wat stevigers voor nodig hoor.
Eigen ervaring zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:02 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ben normaal een fanatiek lurker maar hoe kom je hier dan weer bij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |