Of "jij moet nu naar huis"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:45 schreef sherrytje het volgende:
janine wacht op de telen dan genomineerd worden hahahaha
wat een triest wijf...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:48 schreef Kinga het volgende:
Ze jankt weer. ZUCHT
ze heeft gister helemaal niets lekkers gehad..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze wil echt medelijden hé, ze probeert het niet eens subtiel te doen!
Geef dat mens een bakkie vla, werkt altijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:48 schreef Kinga het volgende:
Ze jankt weer. ZUCHT
"Ze zaten allemaal lekker aan de wijn..." maar zelf wilde je niet dus wat zeik jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze heeft gister helemaal niets lekkers gehad..
Nou volgens mij niet ... ze is ook model enzo he.. dus tja je hoort toch vaak dat die aardig wat drugs gebruiken..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:55 schreef Anitra het volgende:
janine heeft duidelijk last van afkickverschijnselen, niet stil kunnen zitten, telkens wat willen doen, emotionele buien, niet slapen enz, enz, bij mij komt nu de vraag op hoeveel blowt ze wel niet en is dat echt het enige wat ze aan drugs doet?
Ja daar geef ik je gelijk in, zo gebeurt er tenminste wat, maar ze is zo irritantquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef frankium het volgende:
Ik hoop dat Janiine een opdracht krijgt, die wint en vrijstelling voor aankomende nominatie ronde krijgt. Zij kan nog voor leuke verassingen zorgen.
Yep, zodat BB eventueel een boodschap kan plaatsenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef Kinga het volgende:
Staat tv aan?
In mijn ogen zijn het duidelijk afkickverschijnselen. Dat hadden ze bij mij in de bak ook last van als ze net binnen waren. Trillende handen heeft ze al gehad, schoonmaken als een gek ook, niet stil kunnen en nu emotionele buien, das precies het verloop zoals ze in de bajes binnen komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet ... ze is ook model enzo he.. dus tja je hoort toch vaak dat die aardig wat drugs gebruiken..niet lullig bedoeld ofzo hoor.. maar dat is wel vaak zo
En wat is de volgende fase ? Dan kunnen we ons daar alvast een beetje op voorbereidenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn het duidelijk afkickverschijnselen. Dat hadden ze bij mij in de bak ook last van als ze net binnen waren. Trillende handen heeft ze al gehad, schoonmaken als een gek ook, niet stil kunnen en nu emotionele buien, das precies het verloop zoals ze in de bajes binnen komen.
En idd gezien haar "beroep" is de kans groot dat het idd zo is
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef frankium het volgende:
Ik hoop dat Janiine een opdracht krijgt, die wint en vrijstelling voor aankomende nominatie ronde krijgt. Zij kan nog voor leuke verassingen zorgen.
Ik zou alleen al om haar te zieken alles met chloor schoonmaken :-)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef sherrytje het volgende:
doe mij maar glooor hahahahahhaa
Nonsens, wiet geeft geen afkickverschijnselen, daar heb je wat stevigers voor nodig hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn het duidelijk afkickverschijnselen. Dat hadden ze bij mij in de bak ook last van als ze net binnen waren. Trillende handen heeft ze al gehad, schoonmaken als een gek ook, niet stil kunnen en nu emotionele buien, das precies het verloop zoals ze in de bajes binnen komen.
En idd gezien haar "beroep" is de kans groot dat het idd zo is
jah idd zou ik ook doen hahahahhaaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zou alleen al om haar te zieken alles met chloor schoonmaken :-)
De volgende is depressiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat is de volgende fase ? Dan kunnen we ons daar alvast een beetje op voorbereiden![]()
Ook van gokken afkicken kan je dezelfde fysieke verschijnselen krijgen dus ik kan me best voorstellen dat ontwennen aan een grote dagelijkse hoeveelheid weed dat ook kan oproepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nonsens, wiet geeft geen afkickverschijnselen, daar heb je wat stevigers voor nodig hoor.
Eigen ervaring zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:02 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ben normaal een fanatiek lurker maar hoe kom je hier dan weer bij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |