Wat een gedrocht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:18 schreef mcDavid het volgende:
De arme jongen moet werken voor zijn geld!!
Een sociaal leven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:20 schreef mcDavid het volgende:
ik bedoel, waar heb je uberhaupt geld voor nodig, als je gewoon vrienden hebt?
Bijvoorbeeld. Of als je dat niet doet, om vrienden te kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef gedrocht het volgende:
geld heb je bijvoorbeeld nodig om te kunnen zweefvliegen
Ja, of de kosten te betalen voor het bushokje wat je zo gaat doorborenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef gedrocht het volgende:
geld heb je bijvoorbeeld nodig om te kunnen zweefvliegen
Middelbare school, nooit je dingen zelf kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of als je dat niet doet, om vrienden te kopen.
Omdat je een kneus zonder neus bent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:23 schreef gedrocht het volgende:
waarom zou ik vrienden moeten kopen
Die is wel leuk. Zo'n topic openen, en dan andere mensen kwalijk nemen dat ze stoer doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:24 schreef gedrocht het volgende:
wat doe je nou kankerstoer man.....knul
Jij wou zeggen dat je er zelf beter uitziet ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef gedrocht het volgende:
dat je er als een kneuzerige student uitziet
Gast, je herkent me nauwelijks op die foto (van alweer een jaar oud)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef gedrocht het volgende:
dat je er als een kneuzerige student uitziet
Tof. Dan kunnen we misschien toch nog om je lachen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:31 schreef gedrocht het volgende:
ik maak morgen een fotoboek mijn jong
Oh, meneer heeft spieren! én geld!! Nee, nu ben je tof! Respect! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:34 schreef gedrocht het volgende:
ja dat denk ik wel ja....zo'n mager mannetje zonder spieren als jij valt makkelijk te evenaren
Jeumig, stoer studentje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:37 schreef gedrocht het volgende:
ik zit ook nog op de universiteit ook........ben ik nu helemaal geweldig?
Dat wil Kindervriend/Braun ook maar al te graagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef gedrocht het volgende:
sebasser....moet ik je mishandelen ofzo?
Ik heb zelden iemand zo snel achter elkaar zo vaak zijn eigen glazen in zien gooien!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:37 schreef gedrocht het volgende:
ik zit ook nog op de universiteit ook........ben ik nu helemaal geweldig?
Ja, ik bedoel maarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo snel achter elkaar zo vaak zijn eigen glazen in zien gooien
verklaar je naderquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo snel achter elkaar zo vaak zijn eigen glazen in zien gooien!
Wat is je IQ ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik je ip achterhalen bij een admin om vervolgens via een smoes bij je provider je adres te achterhalen om je vervolgens met een groepje neer te knuppelen als een jonge zeehond.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef gedrocht het volgende:
sebasser....moet ik je mishandelen ofzo?
Bomendijk 11 rozenburg zuid hollandquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Moet ik je ip achterhalen bij een admin om vervolgens via een smoes bij je provider je adres te achterhalen om je vervolgens met een groepje neer te knuppelen als een jonge zeehond.![]()
Je hebt er wel zin in he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:47 schreef gedrocht het volgende:
Bomendijk 11 rozenburg zuid holland
quote:
ik ben stoer en jullie nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]Een topic openen over hoe stoer je wel niet bent dat je veel geld verdient, en vervolgens anderen kwalijk nemen dat ze stoer doen. Iemand "belachelijk" proberen te maken omdat 'ie student is, en dan zelf student blijken te zijn. Mensen gaan bedreigen, omdat je belachelijk gemaakt wordt in je eigen topic. Dat vind ik ook wel tellen.
Voor mij is dit genoeg.
Jeumig, wij onwetend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:52 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik ben stoer en jullie niet
ik ben geen corpsbal
ik word niet belachelijk gemaakt, maar jullie zijn onwetend
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:52 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik ben stoer en jullie niet
ik ben geen corpsbal En wie van ons is dat wel?
ik word niet belachelijk gemaakt, maar jullie zijn onwetend Je leest alleen wat je wil lezen, he?
Ligt er aan hoeveel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:53 schreef gedrocht het volgende:
ach man sebasser....al zou ik je geld aanbieden zou je nog niet komen
Ik wist hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:54 schreef gedrocht het volgende:
NAW?
nou wat is het danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
:;d:dD::D
:D:DD: !@!!!!!1!111!!!!1!!!!!!! D:;d dDDD!!!
Kijk maar uit met wat je wenst. Ga toch lekker naar bed knul, het is al laat enzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:53 schreef gedrocht het volgende:
ach man sebasser....al zou ik je geld aanbieden zou je nog niet komen
Weet je,quote:
Niet te breeekuuuh!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:57 schreef gedrocht het volgende:
waarom denk je dat ik van het type NTB ben?
ick sal myn Skatje nooiiit verlatuh
Dat is nog zwak uitgedruktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je,
ik krijg een beetje het idee dat je in de 2e klas van het VMBO zit ofzo. Agrarische tak ofzo...
Precies! Morgen is het weer vroeg dag, in de rozenkasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je wenst. Ga toch lekker naar bed knul, het is al laat enzo.
ik zal godverredomme een baksteen door tegen je hersens aan moeten gooien.....stuk verdrietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je,
ik krijg een beetje het idee dat je in de 2e klas van het VMBO zit ofzo. Agrarische tak ofzo...
Nu ik er aan denk, dat NAW.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies! Morgen is het weer vroeg dag, in de rozenkas
ik verkoop eeltraspenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies! Morgen is het weer vroeg dag, in de rozenkas
Door of tegen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:00 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik zal godverredomme een baksteen door tegen je hersens aan moeten gooien.....stuk verdriet
Bijt dan eerst even stevig in een stoeprand als je wilt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:00 schreef gedrocht het volgende:
ik zal godverredomme een baksteen door tegen je hersens aan moeten gooien.....stuk verdriet
Nog in ontwikkeling zeg maar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:01 schreef arneaux het volgende:
Syndroom van Down niet helemaal doorgekomen bij je?
wat doe je nou kankerstoer vrouw....hoe moet ik godverdomme nou al die breezah afkortingen kennenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu ik er aan denk, dat NAW.
Hoeveel mensen weten dat nou echt niet.
Zulke dingen moet je al voor je bank invullen, je school.
als je je opgeeft voor het een of ander, dat woord kom je minstens 5 keer per maand tegen als normaal mens.
Ja man.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:02 schreef gedrocht het volgende:
[..]
wat doe je nou kankerstoer vrouw....hoe moet ik godverdomme nou al die breezah afkortingen kennen
zmok?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:00 schreef gedrocht het volgende:
[..]
nogmaals, ik kijk uit naar je Fobo!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:00 schreef gedrocht het volgende:
jullie zijn allemaal lelijke mensen
Dude, NAW ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:02 schreef gedrocht het volgende:
[..]
wat doe je nou kankerstoer vrouw....hoe moet ik godverdomme nou al die breezah afkortingen kennen
nou ik kon die afkorting tot dusver neitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dude, NAW ?
Dat woord, kennen de breezah's helemaal niet.
Heeft ook helemaal niks te maken met hun, dat woord is gewoon ABN.
oh oh, hij kan het op inhoudelijke punten niet meer winnen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:04 schreef gedrocht het volgende:
arneux....ik hoop dat je moeder in der fles wodka in bed stikt....kanker bosmongool
ik hou het simpel en hoop gewoon dat er een hoop verdriet in je familie zal voorkomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:05 schreef arneaux het volgende:
gedrocht ik wil je moeder aan verkrachten, in stukken snijden en op de albert kuyp flikkeren zodat de ratten ervan kunnen eten
Zmok mensjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zmok?
[..]
nogmaals, ik kijk uit naar je Fobo!
Kon neit ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:05 schreef gedrocht het volgende:
[..]
nou ik kon die afkorting tot dusver neit
Je kan niet anders. Als je moeder nog een tumor in dr kop krijgt hoop ik dat ze m arneaux noemtquote:
Als aandenken aan der zoon;s geweldige tijd op Fok!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kan niet anders. Als je moeder nog een tumor in dr kop krijgt hoop ik dat ze m arneaux noemt
hehe,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom moet ik toch steeds aan 'angry german kid' denken wanneer ik naar gedrocht zijn posts kijk.![]()
quote:
Ik krijg allemala de indruk dat je ouders zich ook niet echt druk om jou maken. Ach, logisch ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:09 schreef gedrocht het volgende:
wat een vervelende pubers zijn jullie zeg....zit ik hier dronken en komen die grammatica sletjes. alsof ik me daar op dit tijdstip druk om ga maken
Dat kun die niet !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]je weet het echt niet?
Doe eens alle vervoegingen van het werkwoord "kennen" opnoemen?
En daarna die van "kunnen"
Die heeft ie omgebracht met een baksteen tegen door de hersenen aan te gooien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik krijg allemala de indruk dat je ouders zich ook niet echt druk om jou maken. Ach, logisch ook.
Ja, en heb je vrienden ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:11 schreef gedrocht het volgende:
jongetje ik ben 23 jaar
Die zal er waarschijnlijk zonder al te veel weerstand doorheen gegaan zijn!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die heeft ie omgebracht met een baksteen tegen door de hersenen aan te gooien.
Nou moe. Kwaad om de incest natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die heeft ie omgebracht met een baksteen tegen door de hersenen aan te gooien.
Welke weerstand ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die zal er waarschijnlijk zonder al te veel weerstand doorheen gegaan zijn!
Roep je vrienden, of koop ons om.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:13 schreef gedrocht het volgende:
het is wel lastig om je in je eentje te verdedigen tegen een zooitje mensen
Ja, met zijn ruggegraat tussen je middel ring en wijsvinger zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:16 schreef gedrocht het volgende:
mannetjes als arno breek ik met 1 arm op mijn rug gebonden
Ik hoop voor je dat deze les enigszins blijft hangen in die drie en halve hersensel van je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:13 schreef gedrocht het volgende:
het is wel lastig om je in je eentje te verdedigen tegen een zooitje mensen
op je 22ste trouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:17 schreef gedrocht het volgende:
ik ben al een half jaar getrouwd arno
Hey, hoe kom jij aan die Tag ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:18 schreef arneaux het volgende:
Dus? Alleen zul je sterven.
Das heel gebruikelijk hoor, in die kringen.quote:
ik zal nu zeker slecht slapen zo.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat deze les enigszins blijft hangen in die drie en halve hersensel van je.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:17 schreef gedrocht het volgende:
ik ben al een half jaar getrouwd arno
Ik woonde al op mezelf toen ik amper 17 was, knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:20 schreef gedrocht het volgende:
ik ben waarschijnlijk geen laatbloeiers als jullie die pas sinds hun 19de van hun zolderkamertje afkomen
Ja, dat zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:20 schreef gedrocht het volgende:
ik ben waarschijnlijk geen laatbloeiers als jullie die pas sinds hun 19de van hun zolderkamertje afkomen
Ik woonde al in mezelf voordat ik geborenwasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik woonde al op mezelf toen ik amper 17 was, knul
In real life, meneer is toch slimmer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:21 schreef gedrocht het volgende:
toch stellen jullie in real life niks voor
Maar wel om 4:20 zitten rellen op Fok, eronder worden gelult en getrouwd zijn met een lelijk wijf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:20 schreef gedrocht het volgende:
Je hebt gelijk. Je kent me beter dan wie dan ook. Jij kan het weten..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:21 schreef gedrocht het volgende:
Nee, die heb ik wel vaker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:22 schreef gedrocht het volgende:
hoogstens 2x per jaar een scharrel ofzo
Jij moet de rest van je leven in dezelfde verzuurde kut neuken hoor. Ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:22 schreef gedrocht het volgende:
hoogstens 2x per jaar een scharrel ofzo
Kan je ook de lotto ballen voor me checken in je glazen bol.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:21 schreef gedrocht het volgende:
whehe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:22 schreef gedrocht het volgende:
ok slotje....ik hou maar op met liegen
ik heb alles gelogen
dag
Wie heeft het over een kut, meneer was toch homoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij moet de rest van je leven in dezelfde verzuurde kut neuken hoor. Ik niet.
Serieus. Dan moettie dus in hetzelfde stinkhol neuken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie heeft het over een kut, meneer was toch homo [afbeelding]
Ik gok dat alleen dat van dat geld en de spieren gelogen was. Aangezien dat de enige twee schramiele puntjes waren die misschien positief zijn aan je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:22 schreef gedrocht het volgende:
ok slotje....ik hou maar op met liegen
ik heb alles gelogen
dag
Ik wens hem veel plezier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Serieus. Dan moettie dus in hetzelfde stinkhol neuken.
50 cent en g unitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
TS, wat is je muziek smaak ?
Wat stoer, je weet hoe de [img] tags werken.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat stoer, je weet hoe de [[url= tags werken.![]()
Ja idd, wat wilde je eigenlijk duidelijk maken met die post?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat stoer, je weet hoe de [[url= tags werken. [img]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/7.gif]afbeelding[/url]]
Of is dat niet wat je duidelijk wou maken met die post?
[..]
Wat stoer, je weet hoe de [[url= tags werken.
tyfuspost.
G -You - Notquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:26 schreef gedrocht het volgende:
50 cent en g unit
dat je er als een sukkeltje uitziequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja idd, wat wilde je eigenlijk duidelijk maken met die post?
[..]
Wat stoer, je weet hoe tags werken.
Zo dan ?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:28 schreef gedrocht het volgende:
[..]
dat je er als een sukkeltje uitzie
Ja, jij bent lekker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:28 schreef gedrocht het volgende:
[..]
dat je er als een sukkeltje uitzie
Dat heet nou Boze negermuziek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
50 cent, da's toch zo'n R&B neger?
Ok, ieder zijn smaak. Daar valt niet over te twisten.
ja je zal vast wel vrouwtjes kunnen krijgen. Je bent ook niet zo leliljk als de rest van fok, maar je ziet er alsnog als een kneus uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Ik kan ook geen vrouwen krijgen je hebt gelijk.
Jij en schoon ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:29 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik weeg 76 kg schoon aan de haak hoor, ik breek jullie allemaal
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:29 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik weeg 76 kg schoon aan de haak hoor, ik breek jullie allemaal
Yes. Ik ben niet zo lelijk als de rest van fok. Ik ben wel de linker he, veranderd dat de zaak?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:30 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ja je zal vast wel vrouwtjes kunnen krijgen. Je bent ook niet zo leliljk als de rest van fok, maar je ziet er alsnog als een kneus uit
Op Fok Ja, ik wed dat meneer gedrocht in het echt al meerdere keren door een grote bek in elkaar is gestampt, of dat hij helemaal niks durft te zeggen, en daarom dat maar ff online doetquote:
Jij mag/moet altijd dansenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik ben echt niet leliik, maar ik moet dansen van bb
En je moet van de pillen afblijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik ben echt niet leliik, maar ik moet dansen van bb
hm..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yes. Ik ben niet zo lelijk als de rest van fok. Ik ben wel de linker he, veranderd dat de zaak?
ik nam al aan dat je die linker bent....die rechter is helemaal triestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yes. Ik ben niet zo lelijk als de rest van fok. Ik ben wel de linker he, veranderd dat de zaak?
Hij mag er niet op bij zn vriendje, zit nu moederziel alleen te computeren en hoopte op Fok te kunnen rellen maar werd zelf helemaal afgekankerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op Fok Ja, ik wed dat meneer gedrocht in het echt al meerdere keren door een grote bek in elkaar is gestampt, of dat hij helemaal niks durft te zeggen, en daarom dat maar ff online doet
Ik ben niet zo lelijk als de rest van Fok!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:33 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik mag.......hoop ik tochl..........dank je
nee dat ben je niet....toch ben je een nerdjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lelijk als de rest van Fok!
Jeumig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:33 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik nam al aan dat je die linker bent....die rechter is helemaal triest
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lelijk als de rest van Fok!
Weetje. Doei.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:35 schreef gedrocht het volgende:
[..]
nee dat ben je niet....toch ben je een nerdje
Sorry.quote:
Je was toch 76 KG.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:34 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik heb het inderdaad zwaar met mijn 110kg afgetrainde lichaam
Ik ben aan t werk nerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:37 schreef gedrocht het volgende:
[..]
laat je door rico en sticks in slaap flowen
Zal ik jou eens door een bushokje tiefen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:37 schreef gedrocht het volgende:
[..]
Zijn computer, en achter hem zijn vriendje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef duivelinnetje het volgende:
Weet je wel wie je voor je hebt?
Ken je die scene in american history x?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik jou eens door een bushokje tiefen ?
Ik had hem al klaar gezet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ken zoveel he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ken je die scene in american history x?
met je opgezwolle ogen zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:37 schreef gedrocht het volgende:
Jup. Op de spoed eisende hulp. September were verder met studeren.quote:
Keistoer man!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jup. Op de spoed eisende hulp. September were verder met studeren.
Slechte buurt dan met bushokjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat krijg je ervoor en wat studeer jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jup. Op de spoed eisende hulp. September were verder met studeren.
Ik word geen dokter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Keistoer man!
Misschien versier je wel wat chickies, nu je half dokter bent!
Keiveel en iets keimoeilijks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef gedrocht het volgende:
[..]
wat krijg je ervoor en wat studeer je
Mag ik ook kijken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat anders?
Zullen we xebro, FF, BS en Jogy even roepen om het schouwspel mee te maken?
Pssst! Er bestaat meer in het leven dan alleen de centen die je verdient!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef gedrocht het volgende:
[..]
wat krijg je ervoor en wat studeer je
Hm, Laten we dWc ook roepen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat anders?
Zullen we xebro, FF, BS en Jogy even roepen om het schouwspel mee te maken?
Wat een buurt vol met newbies woon je dan .quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er staat hier nergens meer een hele in de verre omtrek.![]()
Dat moet je aan een van hen vragen. Die regelen dat meestal heel professioneel.quote:
wat is de topictitel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Pssst! Er bestaat meer in het leven dan alleen de centen die je verdient!
Mooi.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat moet je aan een van hen vragen. Die regelen dat meestal heel professioneel.
Maar ga er maar vanuit dat je popcorn en bier mee kunt nemen!
Ik zie veel af hier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat een buurt vol met newbies woon je dan .
Nóg betere vraag; hoelang mag hij nog internetten van zijn groepsleider?quote:
Ja, die groepsleider laat hem ook echt diep in de nacht internetten zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nóg betere vraag; hoelang mag hij nog internetten van zijn groepsleider?
En dat is nou juist waarom ik hier geen woorden meer aan vuil ga maken, en naar bed ga.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is de TS.
De TS is een gedrocht!
Waarom zou je dat denken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:46 schreef gedrocht het volgende:
sebasser....ik denk dat jij heel lelijk bent
WAcht nou nog maar even tot het topic vol is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En dat is nou juist waarom ik hier geen woorden meer aan vuil ga maken, en naar bed ga.
Nog ff verder kwatsen en dit topic is ook weer nar 't hiernamaals.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is de TS.
De TS is een gedrocht!
nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
WAcht nou nog maar even tot het topic vol is.
watquote:
Jammer genoeg niet, het is nog na te slaan voor het na-geslachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nog ff verder kwatsen en dit topic is ook weer nar 't hiernamaals.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:47 schreef arneaux het volgende:
gedrocht je valt constant aan op iemands uiterlijk? zit er soms bij jezelf wat dwars? Spiegelen noemen ze dat.
Valt niet mee met zon moeder dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:50 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik erger me gewoon aan kankerkoppen
En hoeveel dwazen doen dat denk je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, het is nog na te slaan voor het na-geslacht
ik ga een nieuwe topic makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Valt niet mee met zon moeder dan.
Er is nog genoeg te melden over dit topic en zo'n zinloze kick schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:02 schreef Sebasser het volgende:
Kick.
Ik kickte alleen de TS, misschien dat er dan een schroefje weer vast kwamquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is nog genoeg te melden over dit topic en zo'n zinloze kick schiet ook niet op.![]()
Ja lul wie dan? Zo schiet dat ook niet op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:04 schreef gedrocht het volgende:
ik vind dat jij een schop tegen je buik moet krijgen zodat je nooit meer een kind kan baren
Ja, tyf op kutpuber.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:04 schreef gedrocht het volgende:
ik vind dat jij een schop tegen je buik moet krijgen zodat je nooit meer een kind kan baren
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja lul wie dan? Zo schiet dat ook niet op.
uhuh.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:07 schreef arneaux het volgende:
Ben jij een vrouw???????!
Vertel ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:08 schreef arneaux het volgende:
No way. Nou dan is dit topic toch nog érgens goed voor geweest.
Ja, toffe naam heb ik ook gekozen ehquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:10 schreef arneaux het volgende:
Nou. Ik dacht dat je een jongetje was. Maar ik had ook niet in je profiel gekeken. Dom dom dom.
Ik een zwarte, met een roze logo, en een dommelsch logoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:13 schreef arneaux het volgende:. Ik heb nu rose/zwart gestreept shit aan, ben ik nu homo
.
Helemaal niet raar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:15 schreef arneaux het volgende:
Je werkt in een kroeg dus. Hoop ik dan, anders is een dommelsch shirt dragen raar.
Jongen klinkt zo stom. Of toch eigenlijk ook niet als ik t zo zie.
Leg uit.quote:
Wanneer post je nou eens je NAW gegevensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:16 schreef gedrocht het volgende:
arneux is nog een jongen....maakt niet uit...je wordt ooit een man
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik draag gewoon iets, iets wat makelijk zit bijvoorbeeld.
De tekst/plaatje erop boeien me niet zoveel.
Pffffffff. Heb je nou al die tijd om een opmerking verlegen gezeten en nu is dit t beste wat je eruitgekotst krijgt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:16 schreef gedrocht het volgende:
arneux is nog een jongen....maakt niet uit...je wordt ooit een man
Ik had al gestreept.quote:
Ja, dat heb ik wel eens gedaan 14.gifquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Leg uit.
Maakt je nooit uit? Dus als je gaat stappen ofzo doe je t evengoed aan?
vind je jezelf een man dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pffffffff. Heb je nou al die tijd om een opmerking verlegen gezeten en nu is dit t beste wat je eruitgekotst krijgt?
Laten we het een vrouw vragen. Sebas? Wat vind je drvan? Kan ik er een beetje mee door? Als man zijnde?quote:
Ik heet irl geen Sebas trouwensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laten we het een vrouw vragen. Sebas? Wat vind je drvan? Kan ik er een beetje mee door? Als man zijnde?
Ik ben 21. Bijna 22.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
OH, op de foto had ik je ongeveer zo geschat.
Daar hangt Fok toch van aan elkaar?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pffffffff. Heb je nou al die tijd om een opmerking verlegen gezeten en nu is dit t beste wat je eruitgekotst krijgt?
quote:
So what, wie zegt dat 17 slecht is ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:25 schreef arneaux het volgende:
Op die foto ben ik idd iets jonger. Maar zo jong. Kut nou heeftie gelijk.
ooeee...uitnodigendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
So what, wie zegt dat 17 slecht is ?
Dan is alles nog strak.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
So what, wie zegt dat 17 slecht is ?
Pedoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:28 schreef gedrocht het volgende:
dan wordt de strakker nog 2x met een rukbeurt bijgehouden.....17 jarige zijn geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |