Ik had al gestreept.quote:
Ja, dat heb ik wel eens gedaan 14.gifquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Leg uit.
Maakt je nooit uit? Dus als je gaat stappen ofzo doe je t evengoed aan?
vind je jezelf een man dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pffffffff. Heb je nou al die tijd om een opmerking verlegen gezeten en nu is dit t beste wat je eruitgekotst krijgt?
Laten we het een vrouw vragen. Sebas? Wat vind je drvan? Kan ik er een beetje mee door? Als man zijnde?quote:
Ik heet irl geen Sebas trouwensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laten we het een vrouw vragen. Sebas? Wat vind je drvan? Kan ik er een beetje mee door? Als man zijnde?
Ik ben 21. Bijna 22.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
OH, op de foto had ik je ongeveer zo geschat.
Daar hangt Fok toch van aan elkaar?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pffffffff. Heb je nou al die tijd om een opmerking verlegen gezeten en nu is dit t beste wat je eruitgekotst krijgt?
quote:
So what, wie zegt dat 17 slecht is ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:25 schreef arneaux het volgende:
Op die foto ben ik idd iets jonger. Maar zo jong. Kut nou heeftie gelijk.
ooeee...uitnodigendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
So what, wie zegt dat 17 slecht is ?
Dan is alles nog strak.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
So what, wie zegt dat 17 slecht is ?
Pedoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:28 schreef gedrocht het volgende:
dan wordt de strakker nog 2x met een rukbeurt bijgehouden.....17 jarige zijn geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |