Er is nog genoeg te melden over dit topic en zo'n zinloze kick schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:02 schreef Sebasser het volgende:
Kick.
Ik kickte alleen de TS, misschien dat er dan een schroefje weer vast kwamquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is nog genoeg te melden over dit topic en zo'n zinloze kick schiet ook niet op.![]()
Ja lul wie dan? Zo schiet dat ook niet op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:04 schreef gedrocht het volgende:
ik vind dat jij een schop tegen je buik moet krijgen zodat je nooit meer een kind kan baren
Ja, tyf op kutpuber.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:04 schreef gedrocht het volgende:
ik vind dat jij een schop tegen je buik moet krijgen zodat je nooit meer een kind kan baren
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja lul wie dan? Zo schiet dat ook niet op.
uhuh.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:07 schreef arneaux het volgende:
Ben jij een vrouw???????!
Vertel ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:08 schreef arneaux het volgende:
No way. Nou dan is dit topic toch nog érgens goed voor geweest.
Ja, toffe naam heb ik ook gekozen ehquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:10 schreef arneaux het volgende:
Nou. Ik dacht dat je een jongetje was. Maar ik had ook niet in je profiel gekeken. Dom dom dom.
Ik een zwarte, met een roze logo, en een dommelsch logoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:13 schreef arneaux het volgende:. Ik heb nu rose/zwart gestreept shit aan, ben ik nu homo
.
Helemaal niet raar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:15 schreef arneaux het volgende:
Je werkt in een kroeg dus. Hoop ik dan, anders is een dommelsch shirt dragen raar.
Jongen klinkt zo stom. Of toch eigenlijk ook niet als ik t zo zie.
Leg uit.quote:
Wanneer post je nou eens je NAW gegevensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:16 schreef gedrocht het volgende:
arneux is nog een jongen....maakt niet uit...je wordt ooit een man
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik draag gewoon iets, iets wat makelijk zit bijvoorbeeld.
De tekst/plaatje erop boeien me niet zoveel.
Pffffffff. Heb je nou al die tijd om een opmerking verlegen gezeten en nu is dit t beste wat je eruitgekotst krijgt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:16 schreef gedrocht het volgende:
arneux is nog een jongen....maakt niet uit...je wordt ooit een man
Ik had al gestreept.quote:
Ja, dat heb ik wel eens gedaan 14.gifquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Leg uit.
Maakt je nooit uit? Dus als je gaat stappen ofzo doe je t evengoed aan?
vind je jezelf een man dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pffffffff. Heb je nou al die tijd om een opmerking verlegen gezeten en nu is dit t beste wat je eruitgekotst krijgt?
Laten we het een vrouw vragen. Sebas? Wat vind je drvan? Kan ik er een beetje mee door? Als man zijnde?quote:
Ik heet irl geen Sebas trouwensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laten we het een vrouw vragen. Sebas? Wat vind je drvan? Kan ik er een beetje mee door? Als man zijnde?
Ik ben 21. Bijna 22.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
OH, op de foto had ik je ongeveer zo geschat.
Daar hangt Fok toch van aan elkaar?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pffffffff. Heb je nou al die tijd om een opmerking verlegen gezeten en nu is dit t beste wat je eruitgekotst krijgt?
quote:
So what, wie zegt dat 17 slecht is ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:25 schreef arneaux het volgende:
Op die foto ben ik idd iets jonger. Maar zo jong. Kut nou heeftie gelijk.
ooeee...uitnodigendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
So what, wie zegt dat 17 slecht is ?
Dan is alles nog strak.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
So what, wie zegt dat 17 slecht is ?
Pedoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:28 schreef gedrocht het volgende:
dan wordt de strakker nog 2x met een rukbeurt bijgehouden.....17 jarige zijn geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |