Welke weerstand ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die zal er waarschijnlijk zonder al te veel weerstand doorheen gegaan zijn!
Roep je vrienden, of koop ons om.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:13 schreef gedrocht het volgende:
het is wel lastig om je in je eentje te verdedigen tegen een zooitje mensen
Ja, met zijn ruggegraat tussen je middel ring en wijsvinger zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:16 schreef gedrocht het volgende:
mannetjes als arno breek ik met 1 arm op mijn rug gebonden
Ik hoop voor je dat deze les enigszins blijft hangen in die drie en halve hersensel van je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:13 schreef gedrocht het volgende:
het is wel lastig om je in je eentje te verdedigen tegen een zooitje mensen
op je 22ste trouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:17 schreef gedrocht het volgende:
ik ben al een half jaar getrouwd arno
Hey, hoe kom jij aan die Tag ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:18 schreef arneaux het volgende:
Dus? Alleen zul je sterven.
Das heel gebruikelijk hoor, in die kringen.quote:
ik zal nu zeker slecht slapen zo.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat deze les enigszins blijft hangen in die drie en halve hersensel van je.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:17 schreef gedrocht het volgende:
ik ben al een half jaar getrouwd arno
Ik woonde al op mezelf toen ik amper 17 was, knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:20 schreef gedrocht het volgende:
ik ben waarschijnlijk geen laatbloeiers als jullie die pas sinds hun 19de van hun zolderkamertje afkomen
Ja, dat zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:20 schreef gedrocht het volgende:
ik ben waarschijnlijk geen laatbloeiers als jullie die pas sinds hun 19de van hun zolderkamertje afkomen
Ik woonde al in mezelf voordat ik geborenwasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik woonde al op mezelf toen ik amper 17 was, knul
In real life, meneer is toch slimmer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:21 schreef gedrocht het volgende:
toch stellen jullie in real life niks voor
Maar wel om 4:20 zitten rellen op Fok, eronder worden gelult en getrouwd zijn met een lelijk wijf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:20 schreef gedrocht het volgende:
Je hebt gelijk. Je kent me beter dan wie dan ook. Jij kan het weten..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:21 schreef gedrocht het volgende:
Nee, die heb ik wel vaker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:22 schreef gedrocht het volgende:
hoogstens 2x per jaar een scharrel ofzo
Jij moet de rest van je leven in dezelfde verzuurde kut neuken hoor. Ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:22 schreef gedrocht het volgende:
hoogstens 2x per jaar een scharrel ofzo
Kan je ook de lotto ballen voor me checken in je glazen bol.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:21 schreef gedrocht het volgende:
whehe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:22 schreef gedrocht het volgende:
ok slotje....ik hou maar op met liegen
ik heb alles gelogen
dag
Wie heeft het over een kut, meneer was toch homoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij moet de rest van je leven in dezelfde verzuurde kut neuken hoor. Ik niet.
Serieus. Dan moettie dus in hetzelfde stinkhol neuken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie heeft het over een kut, meneer was toch homo [afbeelding]
Ik gok dat alleen dat van dat geld en de spieren gelogen was. Aangezien dat de enige twee schramiele puntjes waren die misschien positief zijn aan je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:22 schreef gedrocht het volgende:
ok slotje....ik hou maar op met liegen
ik heb alles gelogen
dag
Ik wens hem veel plezier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Serieus. Dan moettie dus in hetzelfde stinkhol neuken.
50 cent en g unitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
TS, wat is je muziek smaak ?
Wat stoer, je weet hoe de [img] tags werken.quote:

quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat stoer, je weet hoe de [[url= tags werken.![]()
Ja idd, wat wilde je eigenlijk duidelijk maken met die post?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat stoer, je weet hoe de [[url= tags werken. [img]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/7.gif]afbeelding[/url]]
Of is dat niet wat je duidelijk wou maken met die post?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat stoer, je weet hoe de [[url= tags werken.
tyfuspost.
G -You - Notquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:26 schreef gedrocht het volgende:
50 cent en g unit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |