Ik wist hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:54 schreef gedrocht het volgende:
NAW?
nou wat is het danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
:;d:dD::D
:D:DD: !@!!!!!1!111!!!!1!!!!!!! D:;d dDDD!!!
Kijk maar uit met wat je wenst. Ga toch lekker naar bed knul, het is al laat enzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:53 schreef gedrocht het volgende:
ach man sebasser....al zou ik je geld aanbieden zou je nog niet komen
Weet je,quote:
Niet te breeekuuuh!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:57 schreef gedrocht het volgende:
waarom denk je dat ik van het type NTB ben?
ick sal myn Skatje nooiiit verlatuh
Dat is nog zwak uitgedruktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je,
ik krijg een beetje het idee dat je in de 2e klas van het VMBO zit ofzo. Agrarische tak ofzo...
Precies! Morgen is het weer vroeg dag, in de rozenkasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je wenst. Ga toch lekker naar bed knul, het is al laat enzo.
ik zal godverredomme een baksteen door tegen je hersens aan moeten gooien.....stuk verdrietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je,
ik krijg een beetje het idee dat je in de 2e klas van het VMBO zit ofzo. Agrarische tak ofzo...
Nu ik er aan denk, dat NAW.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies! Morgen is het weer vroeg dag, in de rozenkas
ik verkoop eeltraspenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies! Morgen is het weer vroeg dag, in de rozenkas
Door of tegen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:00 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik zal godverredomme een baksteen door tegen je hersens aan moeten gooien.....stuk verdriet
Bijt dan eerst even stevig in een stoeprand als je wilt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:00 schreef gedrocht het volgende:
ik zal godverredomme een baksteen door tegen je hersens aan moeten gooien.....stuk verdriet
Nog in ontwikkeling zeg maar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:01 schreef arneaux het volgende:
Syndroom van Down niet helemaal doorgekomen bij je?
wat doe je nou kankerstoer vrouw....hoe moet ik godverdomme nou al die breezah afkortingen kennenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu ik er aan denk, dat NAW.
Hoeveel mensen weten dat nou echt niet.
Zulke dingen moet je al voor je bank invullen, je school.
als je je opgeeft voor het een of ander, dat woord kom je minstens 5 keer per maand tegen als normaal mens.
Ja man.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:02 schreef gedrocht het volgende:
[..]
wat doe je nou kankerstoer vrouw....hoe moet ik godverdomme nou al die breezah afkortingen kennen
zmok?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:00 schreef gedrocht het volgende:
[..]
nogmaals, ik kijk uit naar je Fobo!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:00 schreef gedrocht het volgende:
jullie zijn allemaal lelijke mensen
Dude, NAW ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:02 schreef gedrocht het volgende:
[..]
wat doe je nou kankerstoer vrouw....hoe moet ik godverdomme nou al die breezah afkortingen kennen
nou ik kon die afkorting tot dusver neitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dude, NAW ?
Dat woord, kennen de breezah's helemaal niet.
Heeft ook helemaal niks te maken met hun, dat woord is gewoon ABN.
oh oh, hij kan het op inhoudelijke punten niet meer winnen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:04 schreef gedrocht het volgende:
arneux....ik hoop dat je moeder in der fles wodka in bed stikt....kanker bosmongool
ik hou het simpel en hoop gewoon dat er een hoop verdriet in je familie zal voorkomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:05 schreef arneaux het volgende:
gedrocht ik wil je moeder aan verkrachten, in stukken snijden en op de albert kuyp flikkeren zodat de ratten ervan kunnen eten
Zmok mensjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zmok?
[..]
nogmaals, ik kijk uit naar je Fobo!
Kon neit ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:05 schreef gedrocht het volgende:
[..]
nou ik kon die afkorting tot dusver neit
Je kan niet anders. Als je moeder nog een tumor in dr kop krijgt hoop ik dat ze m arneaux noemtquote:
Als aandenken aan der zoon;s geweldige tijd op Fok!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kan niet anders. Als je moeder nog een tumor in dr kop krijgt hoop ik dat ze m arneaux noemt
hehe,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom moet ik toch steeds aan 'angry german kid' denken wanneer ik naar gedrocht zijn posts kijk.![]()
quote:
Ik krijg allemala de indruk dat je ouders zich ook niet echt druk om jou maken. Ach, logisch ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:09 schreef gedrocht het volgende:
wat een vervelende pubers zijn jullie zeg....zit ik hier dronken en komen die grammatica sletjes. alsof ik me daar op dit tijdstip druk om ga maken
Dat kun die niet !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]je weet het echt niet?
Doe eens alle vervoegingen van het werkwoord "kennen" opnoemen?
En daarna die van "kunnen"
Die heeft ie omgebracht met een baksteen tegen door de hersenen aan te gooien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik krijg allemala de indruk dat je ouders zich ook niet echt druk om jou maken. Ach, logisch ook.
Ja, en heb je vrienden ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:11 schreef gedrocht het volgende:
jongetje ik ben 23 jaar
Die zal er waarschijnlijk zonder al te veel weerstand doorheen gegaan zijn!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die heeft ie omgebracht met een baksteen tegen door de hersenen aan te gooien.
Nou moe. Kwaad om de incest natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die heeft ie omgebracht met een baksteen tegen door de hersenen aan te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |