Ken je die scene in american history x?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik jou eens door een bushokje tiefen ?
Ik had hem al klaar gezet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ken zoveel he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ken je die scene in american history x?
met je opgezwolle ogen zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:37 schreef gedrocht het volgende:
laat je door rico en sticks in slaap flowen
Jup. Op de spoed eisende hulp. September were verder met studeren.quote:
Keistoer man!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jup. Op de spoed eisende hulp. September were verder met studeren.
Slechte buurt dan met bushokjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat krijg je ervoor en wat studeer jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jup. Op de spoed eisende hulp. September were verder met studeren.
Ik word geen dokter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Keistoer man!
Misschien versier je wel wat chickies, nu je half dokter bent!
Keiveel en iets keimoeilijks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef gedrocht het volgende:
[..]
wat krijg je ervoor en wat studeer je
Mag ik ook kijken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat anders?
Zullen we xebro, FF, BS en Jogy even roepen om het schouwspel mee te maken?
Pssst! Er bestaat meer in het leven dan alleen de centen die je verdient!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef gedrocht het volgende:
[..]
wat krijg je ervoor en wat studeer je
Hm, Laten we dWc ook roepen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat anders?
Zullen we xebro, FF, BS en Jogy even roepen om het schouwspel mee te maken?
Wat een buurt vol met newbies woon je dan .quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er staat hier nergens meer een hele in de verre omtrek.![]()
Dat moet je aan een van hen vragen. Die regelen dat meestal heel professioneel.quote:
wat is de topictitel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Pssst! Er bestaat meer in het leven dan alleen de centen die je verdient!
Mooi.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat moet je aan een van hen vragen. Die regelen dat meestal heel professioneel.
Maar ga er maar vanuit dat je popcorn en bier mee kunt nemen!
Ik zie veel af hier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat een buurt vol met newbies woon je dan .
Nóg betere vraag; hoelang mag hij nog internetten van zijn groepsleider?quote:
Ja, die groepsleider laat hem ook echt diep in de nacht internetten zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nóg betere vraag; hoelang mag hij nog internetten van zijn groepsleider?
En dat is nou juist waarom ik hier geen woorden meer aan vuil ga maken, en naar bed ga.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is de TS.
De TS is een gedrocht!
Waarom zou je dat denken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:46 schreef gedrocht het volgende:
sebasser....ik denk dat jij heel lelijk bent
WAcht nou nog maar even tot het topic vol is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En dat is nou juist waarom ik hier geen woorden meer aan vuil ga maken, en naar bed ga.
Nog ff verder kwatsen en dit topic is ook weer nar 't hiernamaals.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is de TS.
De TS is een gedrocht!
nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
WAcht nou nog maar even tot het topic vol is.
watquote:
Jammer genoeg niet, het is nog na te slaan voor het na-geslachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nog ff verder kwatsen en dit topic is ook weer nar 't hiernamaals.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:47 schreef arneaux het volgende:
gedrocht je valt constant aan op iemands uiterlijk? zit er soms bij jezelf wat dwars? Spiegelen noemen ze dat.
Valt niet mee met zon moeder dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:50 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik erger me gewoon aan kankerkoppen
En hoeveel dwazen doen dat denk je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, het is nog na te slaan voor het na-geslacht
ik ga een nieuwe topic makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Valt niet mee met zon moeder dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |