dat je er als een sukkeltje uitziequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja idd, wat wilde je eigenlijk duidelijk maken met die post?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat stoer, je weet hoe tags werken.
Zo dan ?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:28 schreef gedrocht het volgende:
[..]
dat je er als een sukkeltje uitzie
Ja, jij bent lekker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:28 schreef gedrocht het volgende:
[..]
dat je er als een sukkeltje uitzie
Dat heet nou Boze negermuziek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
50 cent, da's toch zo'n R&B neger?
Ok, ieder zijn smaak. Daar valt niet over te twisten.
ja je zal vast wel vrouwtjes kunnen krijgen. Je bent ook niet zo leliljk als de rest van fok, maar je ziet er alsnog als een kneus uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Ik kan ook geen vrouwen krijgen je hebt gelijk.
Jij en schoon ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:29 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik weeg 76 kg schoon aan de haak hoor, ik breek jullie allemaal
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:29 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik weeg 76 kg schoon aan de haak hoor, ik breek jullie allemaal
Yes. Ik ben niet zo lelijk als de rest van fok. Ik ben wel de linker he, veranderd dat de zaak?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:30 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ja je zal vast wel vrouwtjes kunnen krijgen. Je bent ook niet zo leliljk als de rest van fok, maar je ziet er alsnog als een kneus uit
Op Fok Ja, ik wed dat meneer gedrocht in het echt al meerdere keren door een grote bek in elkaar is gestampt, of dat hij helemaal niks durft te zeggen, en daarom dat maar ff online doetquote:
Jij mag/moet altijd dansenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik ben echt niet leliik, maar ik moet dansen van bb
En je moet van de pillen afblijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik ben echt niet leliik, maar ik moet dansen van bb
hm..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yes. Ik ben niet zo lelijk als de rest van fok. Ik ben wel de linker he, veranderd dat de zaak?
ik nam al aan dat je die linker bent....die rechter is helemaal triestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yes. Ik ben niet zo lelijk als de rest van fok. Ik ben wel de linker he, veranderd dat de zaak?
Hij mag er niet op bij zn vriendje, zit nu moederziel alleen te computeren en hoopte op Fok te kunnen rellen maar werd zelf helemaal afgekankerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op Fok Ja, ik wed dat meneer gedrocht in het echt al meerdere keren door een grote bek in elkaar is gestampt, of dat hij helemaal niks durft te zeggen, en daarom dat maar ff online doet
Ik ben niet zo lelijk als de rest van Fok!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:33 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik mag.......hoop ik tochl..........dank je
nee dat ben je niet....toch ben je een nerdjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lelijk als de rest van Fok!
Jeumig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:33 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik nam al aan dat je die linker bent....die rechter is helemaal triest
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lelijk als de rest van Fok!
Weetje. Doei.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:35 schreef gedrocht het volgende:
[..]
nee dat ben je niet....toch ben je een nerdje
Sorry.quote:
Je was toch 76 KG.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:34 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik heb het inderdaad zwaar met mijn 110kg afgetrainde lichaam
Ik ben aan t werk nerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:37 schreef gedrocht het volgende:
[..]
laat je door rico en sticks in slaap flowen
Zal ik jou eens door een bushokje tiefen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:37 schreef gedrocht het volgende:
[..]
laat je door rico en sticks in slaap flowen
Zijn computer, en achter hem zijn vriendje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef duivelinnetje het volgende:
Weet je wel wie je voor je hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |