Dank je schatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bruin haar staat je goed![]()
-edit- ...lieverd
HAHA, dat mééééééén je niet? JA ECHT?!!! HAAAAAHAHAAHAHA *beweegt debiel en slaat met handen op eigen lichaam*. Schatje toch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
Idee voor BB:
100 euro boete voor elke keer dat Sjaan "schat of schatje" zegt van haar 30.000 afhalen.
Morgen is ze al failliet.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverd, ga zo door he schat?
Nee schatje... Ze heeft de eerste twee nachten niets gedaan... daarna wel het een en ander, maar niet geneukt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel schat, de 1e 2 nachten niet.
Schatje.
Schatje, als je iemand pijpt lijkt me dat intiemer dan iemand nuecken, misschien dat ze dat bedoelt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee schatje... Ze heeft de eerste twee nachten niets gedaan... daarna wel het een en ander, maar niet geneukt.
Dat bedoelt ze ja... maar in haar eigen woorden: "ik ben nog niet met hem naar bed geweest".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schatje, als je iemand pijpt lijkt me dat intiemer dan iemand nuecken, misschien dat ze dat bedoelt?
Een kleinigheidje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee schatje... Ze heeft de eerste twee nachten niets gedaan... daarna wel het een en ander, maar niet geneukt.
Zou leuk zijn als Ma Flodder ook met haar sterke verhalen op de proppen komt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef frankium het volgende:
schatjes, wat een verhalen/............
Hij deed het in ieder geval wel erg lekker... wat hij dan ook gedaan heeft... schatje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een kleinigheidje.
Sch... lieverd.
Pffff jezus, hoe houdt milica het uit, na 2 zinnen neemt janine het alweer over![]()
Volgens mij heeft ze inspiratie opgedaan van Clinton met zijn schatje, schatje....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze ja... maar in haar eigen woorden: "ik ben nog niet met hem naar bed geweest".
schat
Precies. Kijken of ze dan die wilde verhalen een beetje waar maakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
De enige reden dat ik Janine in het huis wil houden is omdat ik nog een keer zat wil zien. En daarna moet ze opkalafateren!
Wat bedoel je lieverd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
En nu is het ook bewezen schatjes, dat er gemanipuleerd wordt met de microfoons
Nee, maar ze is wel een groot 'fiasco'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:. Zou Janine het woord 'nuance' kennen?
Dat word ook een weekopdracht. Dat Sjaan alleen de hele week moet praten, de gehele groep moet luisteren en op het einde van de week er vragen gesteld worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:30 schreef golfer het volgende:
Ik begin steeds meer respect te krijgen voor Milica, voor het aanhoren van die lul-verhalen van Sjaan.
Tis een bouwdoosquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:31 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL of dat ie je dan beft *rolt ogen* gewoon FAKEN
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
Dat word ook een weekopdracht. Dat Sjaan alleen de hele week moet praten, de gehele groep moet luisteren en op het einde van de week er vragen gesteld worden..
quote:
Negers hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Stamp_Kip het volgende:
waarom sta je dan niet meteen op![]()
janine houd van giant lullen![]()
Mentale spelletjes, dat is gemeen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat word ook een weekopdracht. Dat Sjaan alleen de hele week moet praten, de gehele groep moet luisteren en op het einde van de week er vragen gesteld worden..
Neeheeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Gert het volgende:
Jezus wijf, laat Milica nou eens even wat vertellen.
ok schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, ze is geen doorsnee neger schatjeee
is goed lieverd,vind je het goed als ik bij de schatjes blijf??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga even naar de zusjes luisteren, schatjes.
Is goed lieverd, want ik snap niks van die blonde schatjes, ze gaan me te snel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:39 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
is goed lieverd,vind je het goed als ik bij de schatjes blijf??
Alleen in zijn dromen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wordt Etienne al gepijpt ?
lieverd tochquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet toch bekennen dat ik het niet erg zou vinden door hun gesandwiched te worden
Schatje, wat zeg ik nu weer
Tis echt een soort geheimtaal, ze zetten echt ander soort stemmetjes/intonaties op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Sabrina: "Ik heb vandaag, zeg maar, de Benjamin verkracht"
wtf?
Dat hoeven wij niet perse te weten lieverd....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet toch bekennen dat ik het niet erg zou vinden door hun gesandwiched te worden
Schatje, wat zeg ik nu weer
Ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:39 schreef Hertenkamp het volgende:
Eten is zo jaren '80? Fredje?
Even je ogen dichtdoen als je langs mijn posts komt, schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:43 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat hoeven wij niet perse te weten lieverd....
Geheimtaal: ze zeggen die Etienne zou ik het wel op kunnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Ik snap echt *niks* van wat die zusjes tegen elkaar zeggen
Dank voor de hint, moppiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even je ogen dichtdoen als je langs mijn posts komt, schatje
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe zit het met Etienne en zn paps slapen die door al dat geouwehoer heen van die blondjes? die liggen daaronder toch?
Gewoon kop dicht als je in de sandwich ligt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Ik snap echt *niks* van wat die zusjes tegen elkaar zeggen
nou ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe zit het met Etienne en zn paps slapen die door al dat geouwehoer heen van die blondjes? die liggen daaronder toch?
Doe je mee? Dan ben je ons beleg, lieverdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon kop dicht als je in de sandwich ligt.
schatje.
Haha, tegelijk met ik. Sinds ze over dat Snoop Dogg en David Beckham gezeik begint mag ze van mij ook haar bakkes wel dicht houden...... schatje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed Janine hoe nou je bek maar, begon je leuk te vinden...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
ZE ZIJN SCHETEN AAN HET UITWISSELEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
~quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Doe je mee? Dan ben je ons beleg, lieverd![]()
Graag een foto er bij!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Bah nu Janine Fret aardig vind vind ik haar echt minder....Fret is echt de lelijke, vadsigste klootzak die op de aardbol rondloopt
Doet me denken aan southparkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
S: "Moet je geen scheet laten?"
M: "Nou... <stil> nee, er komt niks uit!"
S: "Och, dan laat ik er wel eentje voor je"
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
S: "Moet je geen scheet laten?"
M: "Nou... <stil> nee, er komt niks uit!"
S: "Och, dan laat ik er wel eentje voor je"
weten we niet lieverdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef paultjuhhh het volgende:
WAAR LIGGEN ETIENNE EN ZN VADER NOU ?!??!?!
zo![]()
Nee Ted is heeeeeel aardig. Fret werkte als stylist voor de now and wow. Heel arrogant, maar we lachen hem altijd uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Graag een foto er bij!![]()
Bedoel je niet Ted Langenbach?
Ze komt aandacht tekort...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pfff die Janine komt nu echt me strot uit. Een kleurling met een complex, had Hummie niks beters uit de hoge hoed kunnen toveren.![]()
Waarom laten ze nou alweer hun twee zien die in bed praten, slaapt de rest zo snel of wat ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
De zusjes Dumb and Dumber liggen weer met hun maandverbandjes op hun ogen.
*is blankquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:53 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Ze komt aandacht tekort...
Gewoon jaloers...
*is bruin
Denk het ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:53 schreef srblackbird het volgende:
Ze komt aandacht tekort...
Gewoon jaloers...
*is bruin
Ja ik mis drquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ze rookt niet omdat Semih het niet wil
En HOP sjaan neemt het gesprek over pffffffffff
Dat je niet denkt dat alle donkere mensen huilen, omdat er bijna geen donkere mensen op TV te zien zijnquote:
Noujaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:57 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Dat je niet denkt dat alle donkere mensen huilen, omdat er bijna geen donkere mensen op TV te zien zijn
![]()
Haha ik hoop dat Janine er morgenavond stiekem wat prik-shampoo op doetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
De zusjes Dumb and Dumber liggen weer met hun maandverbandjes op hun ogen.
Trusteeee, lievurrrddddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:58 schreef JufJoop het volgende:
Nou lieverdjes, ik ga slapen...![]()
Welterusten schatjes, zie jullie morgen moppieieiessss![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Iedereen vlucht naar bed, en Janine zegt verbaastik ben nog niet moe. Mijn god, hoe houdt ze het vol.
![]()
ze is onbereikbaarquote:
En Egbertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Micheline gaat slapen opletten !!
Mss toch es eerst weten waar je je in begeeft, voor je domme vragen stelt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap er niets van , waarom zien we nu altijd alleen die blondjes slapen en geen andere mensen
? hoezo er zijn ook al andere mensen die aan het slapen zijn maar die zie je nooitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss toch es eerst weten waar je je in begeeft, voor je domme vragen stelt?
Omdat je niets van BB snapt en je verder vooral met ONZ moet bezig houden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap er niets van , waarom zien we nu altijd alleen die blondjes slapen en geen andere mensen
Je kan ook normaal antwoorden en zelf naar voetbal gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je niets van BB snapt en je verder vooral met ONZ moet bezig houden?
Oh ze luisteren al, Tnxx BBquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:10 schreef Bluezz het volgende:
Waarom zit er alleen op janine geluid BB![]()
Ik ben in 1999 met fok! in aanraking gekomen via BB en niet via VBL.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Je kan ook normaal antwoorden en zelf naar voetbal gaan
Vréselijk!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
Kan iemand dit beeld uit mijn herinnering wegvagen, schatje?
[afbeelding]
Sorry, schatje,darling, liefje.quote:
Bij "de sneetjes"?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Daar is Etienne weer
Er hangt ook een flinke pens onder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Je bent niet de enige, tering wat een jetsers heeft die.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Neuh Janine lult en de rest mag niets zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:24 schreef MarkNMGN het volgende:
schatjes!
Nog leuke ontwikkelingen geweest vannacht?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef Coos het volgende:
Sjaan is echt puur irritant.
Dus die moet er in blijven!!![]()
Lijkt me ook wel lollig om de rest eens te horen andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef Coos het volgende:
Sjaan is echt puur irritant.
Dus die moet er in blijven!!![]()
Haar wil ik toch geen sex zien hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef Coos het volgende:
Sjaan zegt dat ze géén seks zal hebben in het huis.
Dáág Sjaan dan maar![]()
Nee, maar die loser die er opkruipt wil ik wel zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haar wil ik toch geen sex zien hebben
Ach... als zij Semih even grijpt, dan kan dat toch wel voor leuke ontwikkelingen zorgen. Semih staat op springen, maar Micheline wil in het huis niet aan sex doen... dus wie weetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haar wil ik toch geen sex zien hebben
Volgens mij betekent dat dat ze er juist helemaal voor 'open' staat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef Coos het volgende:
Sjaan zegt dat ze géén seks zal hebben in het huis.
Dáág Sjaan dan maar![]()
Maar jij hebt het privé ook wel vaker mis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat dat ze er juist helemaal voor 'open' staat.![]()
Bluffâh!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Janine zei dat ze niet naast een man kan slapen zonder er sex mee te hebben.
Als ik in dat huis zat en de nood enorm hoog was, ging ik er 's nachts dus gewoon omverwachts naast liggen. Moet leuke streams opleveren.
Een beetje een buikje vind ik okay, maar daar hangt 5 jaar FEBO.quote:
Maagd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:36 schreef golfer het volgende:
Tijn is erg preuts, maar wel eerlijk als maagd.
Ze houdt van vieze, smerige sex zei ze.... Dus dat wil ik dan wel eens meemaken.quote:
FEBO! Held, meteen trek in een grillburger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:36 schreef APK het volgende:
Een beetje een buikje vind ik okay, maar daar hangt 5 jaar FEBO.
Ja, maar jij komt uit het Noorden!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze houdt van vieze, smerige sex zei ze.... Dus dat wil ik dan wel eens meemaken.
Dat ga je niet menen... Als dat al niet meer lekker is...quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
FEBO! Held, meteen trek in een grillburger.![]()
Vind het wel meevallen overigens, precies goed zo.
Scanman, je speelt echt met vuur met die uitspraken. Straks komt er een BB meeting na afloop en is iedereen te dronken om naar huis te rijden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Ze houdt van vieze, smerige sex zei ze.... Dus dat wil ik dan wel eens meemaken.
vond het ook zo mafquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:39 schreef Bluezz het volgende:
Midden in een gesprek naar de slaapkamers?
Valt Tijn door de mand of zo? Worden er dingen gezegd die we niet willen hebben of zo?
Of motten wij naar bed of zo BB
En hij wist precies wie Ron Jeremy was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:36 schreef golfer het volgende:
Tijn is erg preuts, maar wel eerlijk als maagd.
Sorry.quote:
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat ga je niet menen... Als dat al niet meer lekker is...
Wie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
En hij wist precies wie Ron Jeremy was.
Inderdaad ja, waarom niet een lekker jointje in het BB huis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wil Sjaan nog wel horen beppen als ze een blow opheeft.
Belachelijk eik dat ze straks wel mogen zuipen en geen paf mogen draaien.
Talpa zou zich daarmee een stuk meer maatschappelijk betrokken tonen!!![]()
Zeker weten van niet. Maar ze heeft wmb een heel mooi koppie en perfect lichaam. Dat maakt het zaakie wel aardig compleet. Ze moet alleen niet zo lang ouwehoeren, want die stem is net even wat minder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
Ik vind haar te vettig, als je niet alleen naar haar tieten kijkt....
Zou je haar -denk haar gezicht even weg- net zo aantrekkelijk vinden als er twee theezakjes hingen ipv die uiers?
Laten we het zo stellen: tegenovergestelde van Marcelquote:
Een beetje bol buikje is wmb het meest erotische aan een vrouw.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is dit een dikke pens
[afbeelding]
valt best mee![]()
Moet je eens naar lowlands gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef Coos het volgende:
Bij Egbert lijkt het wel of hij op kamer 234 ligt van het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis met dat bandje om zijn pols.
Ziet er een beetje eng uit.
Liggen ze daar ook onder de infraroodcams??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Moet je eens naar lowlands gaan
De vrouwen vallen deze edititie tegen, bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen. Haar lichaam is sexy, verder mag die rooie bonenstaak er ook wel wezen. Maar nogmaals, bij gebrek aan beter. Als Scanman al zegt dat hij met Janine in bed zou willen duiken, dan ga je toch vraagtekens zetten bij deze editie. Hoe langer je caps maakt en streamt des te mooier je ze gaat vinden (verblinding van de werkelijkheid)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:42 schreef APK het volgende:
Smaken verschillen.
Ik vind haar te vettig, als je niet alleen naar haar tieten kijkt....
Zou je haar -denk haar gezicht even weg- net zo aantrekkelijk vinden als er twee theezakjes hingen ipv die uiers?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als Scanman al zegt dat hij met Janine in bed zou willen duiken, dan ga je toch vraagtekens zetten bij deze editie.
Denk nog wel dat BB een geile slet achter de hand heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De vrouwen vallen deze edititie tegen, bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen. Haar lichaam is sexy, verder mag die rooie bonenstaak er ook wel wezen. Maar nogmaals, bij gebrek aan beter. Als Scanman al zegt dat hij met Janine in bed zou willen duiken, dan ga je toch vraagtekens zetten bij deze editie. Hoe langer je caps maakt en streamt des te mooier je ze gaat vinden (verblinding van de werkelijkheid)
Daar valt het inderdaad mee, die andere vond ik vettig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit een dikke pens
[afbeelding]
valt best mee![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De vrouwen vallen deze edititie tegen, bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen. Haar lichaam is sexy, verder mag die rooie bonenstaak er ook wel wezen. Maar nogmaals, bij gebrek aan beter. Als Scanman al zegt dat hij met Janine in bed zou willen duiken, dan ga je toch vraagtekens zetten bij deze editie. Hoe langer je caps maakt en streamt des te mooier je ze gaat vinden (verblinding van de werkelijkheid)
Misschien is dat geheime wapen Hilde wel als ze een slok op heeft?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk nog wel dat BB een geile slet achter de hand heeft![]()
Ik vind haar alles behalve mooi, maar er zitten wel drie beauties in deze bb ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Daar hoop ik niet opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien is dat geheime wapen Hilde wel als ze een slok op heeft?![]()
Dies diepquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:49 schreef ThaSandman het volgende:
Het is net als bij mij op het werk. Allemaal lelijke vrouwen, maar toch geilen sommige op de mooiste van de lelijksten.
ja wie weetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk nog wel dat BB een geile slet achter de hand heeft![]()
Nee joh.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk dat dat geheime wapen na een dag of 60 het huis in komt![]()
Dat vind ik een understatement.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De vrouwen vallen deze edititie tegen, bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Met Janine zou ik enkel nieuwsgierig zijn naar het "vieze en smerige" deel
Is tot nu toe toch bij elke editie geweest? Of ben ik met een ander programma in de warquote:
Ik denk het.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Of ben ik met een ander programma in de war![]()
Heb jij dan enig idee wat iemand als Janine bedoelt met 'vies en smerig' ?? Ik heb geen flauw idee wat ze bedoelt en dat maakt dan weer nieuwsgierig. De kans is vrij groot dat ik het dan niet eens meer wil meemaken, maar dan moet je wel eerst weten wat het isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Respect, ik hoop dat je droom ooit uitkomt, desnoods schakelen we Henny Huisman in.
Ik ook wel, maar niet met haar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Met Janine zou ik enkel nieuwsgierig zijn naar het "vieze en smerige" deel
Couldn't agree more, maar zet Marcia ook maar bij dat rijtje, die heb me een gebit waar je als tandarts geen reclame mee wilt maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:54 schreef APK het volgende:
Wat een partij Hollandse paardebekken.![]()
Alleen Marcia vind ik het aanzien wel waard, maar daar komt vooralsnog weinig uit.
Het huis in voor zijn vieze seks???quote:
Hmm, ik dacht dat er bij vorige edities van BB wel eens een 'extra' bewoner het huis in kwam na een tijdje, maar ik zal het wel mis hebbenquote:
wel samen met mij héquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Het huis in voor zijn vieze seks???![]()
Ik hoop het.
Scan, ga je opgeven!!!![]()
Daar kan ik me dan wel weer bij aansluiten. Beter is het als zij het gewoon vertelt en je het met iemand naar keuze mag uitvoeren. Zoietsquote:
LV.. gaan wij samen het huis in? Moet ik wel even toestemming vragen hier natuurlijk.quote:
Milica is prachtig...... Micheline ook.... Marcia net even iets minder en kijkt enorm saai uit de ogen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:58 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind alleen Milica en Marcia mooi en die 2 zusjes zijn wel mooi, maar ik knap al af op hun karakter.
Ik denk dat ze een beetje overdrijft. En gewoon van wilde sex houdt, het liefst de hele nacht door. Net als dat geouwehoer, bonken bonken bonken, die zuigt al het bloed uit je lul als ze de kans krijgt. Ze slikt uiteraard, likt je reet, je mag aan haar reet likken, ze steekt een vinger in je hol terwijl je klaarkomt en likt er achteraf aan, denk een beetje in die hoek. Geen plas- en poepsex dat is dan weer net 'te'. Of ze moet echt in een geile bui zijn. Rijke fantasie ik weet het.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Heb jij dan enig idee wat iemand als Janine bedoelt met 'vies en smerig' ?? Ik heb geen flauw idee wat ze bedoelt en dat maakt dan weer nieuwsgierig. De kans is vrij groot dat ik het dan niet eens meer wil meemaken, maar dan moet je wel eerst weten wat het is![]()
Geloof me, die gaat er niet komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:01 schreef ThaSandman het volgende:
@Scanman : Dan word je wel gecapt tijdens je heftige vrijpartij met Janine.
Haar gebit was mij nog niet eens opgevallen, ik bedoel meer die hardcore doorgewinterde rotkoppen van bv die twee blonde zussen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Couldn't agree more, maar zet Marcia ook maar bij dat rijtje, die heb me een gebit waar je als tandarts geen reclame mee wilt maken.
Gooi het er maar uit jongen!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje overdrijft. En gewoon van wilde sex houdt, het liefst de hele nacht door. Net als dat geouwehoer, bonken bonken bonken, die zuigt al het bloed uit je lul als ze de kans krijgt. Ze slikt uiteraard, likt je reet, je mag aan haar reet likken, ze steekt een vinger in je hol terwijl je klaarkomt en likt er achteraf aan, denk een beetje in die hoek. Geen plas- en poepsex dat is dan weer net 'te'. Of ze moet echt in een geile bui zijn. Rijke fantasie ik weet het.![]()
Pffff... je weet het leuk te brengenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje overdrijft. En gewoon van wilde sex houdt, het liefst de hele nacht door. Net als dat geouwehoer, bonken bonken bonken, die zuigt al het bloed uit je lul als ze de kans krijgt. Ze slikt uiteraard, likt je reet, je mag aan haar reet likken, ze steekt een vinger in je hol terwijl je klaarkomt en likt er achteraf aan, denk een beetje in die hoek. Geen plas- en poepsex dat is dan weer net 'te'. Of ze moet echt in een geile bui zijn. Rijke fantasie ik weet het.![]()
wij gaan samenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LV.. gaan wij samen het huis in? Moet ik wel even toestemming vragen hier natuurlijk.
Het is duidelijk wie hier in huis de broek aan heeft
Beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:04 schreef latevogel het volgende:
[..]
wij gaan samenen ik heb "de broek" erg weing aan
![]()
Die hebben juist een topkarakterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:58 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind alleen Milica en Marcia mooi en die 2 zusjes zijn wel mooi, maar ik knap al af op hun karakter.
Ja maar dat kun je toch niet maken t.o.v. de fokkers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, die gaat er niet komen
Veel beter!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Daar kan ik me dan wel weer bij aansluiten. Beter is het als zij het gewoon vertelt en je het met iemand naar keuze mag uitvoeren. Zoiets
Dat is inderdaad zorgwekkendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:03 schreef ThaSandman het volgende:
Als die Milica maar niet op haar moeder gaat lijken als ze ouder is.
Idd. "O ja nee, dat kan ik niet hoor, hihihihihi."quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die hebben juist een topkarakter![]()
Ik kan niet wachten totdat ze een weekopdracht moeten doen![]()
Misschien heeft ze daarom die operaties ondergaan. Had die moeder ook iets laten doen trouwens?quote:
als je bloot douche welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:05 schreef arneaux het volgende:
Mag ik dan ook mee t huis in?
Na één blik op haar lichaam te hebben geworpen, zou ik zeggen: NEEquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:06 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien heeft ze daarom die operaties ondergaan. Had die moeder ook iets laten doen trouwens?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:03 schreef ThaSandman het volgende:
Als die Milica maar niet op haar moeder gaat lijken als ze ouder is.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:04 schreef latevogel het volgende:
[..]
wij gaan samenen ik heb "de broek" erg weing aan
![]()
Ik meen ergens gelezen hier vandaag te hebben dat die moeder ook een aantal dingen heeft laten doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:06 schreef ThaSandman het volgende:
Misschien heeft ze daarom die operaties ondergaan. Had die moeder ook iets laten doen trouwens?
weet je wel hoe rijk die al isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:08 schreef ThaSandman het volgende:
Kunnen we die cameraman niet omkopen?
Ja dat ritme verschuiven zal nog even durenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een slaapkoppen zijn het... Kom ik net thuis en ligt iedereen te pitten.
Je weet toch dat rijke mensen alleen nog rijker willen worden. Vorig jaar was die Valerio cameraman. Die is echt niet rijk.quote:
Een Tupperwaredoosje??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:10 schreef scanman01 het volgende:
Wel heeft ze wat plastic laten inplanteren geloof ik, maar verder niets.
Nâh, Sjaan zit nog lekker effe te 'schatten'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een slaapkoppen zijn het... Kom ik net thuis en ligt iedereen te pitten.
Een plastic doos is wel het laatste waar we op zitten te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |