Je kan ook normaal antwoorden en zelf naar voetbal gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je niets van BB snapt en je verder vooral met ONZ moet bezig houden?
Oh ze luisteren al, Tnxx BBquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:10 schreef Bluezz het volgende:
Waarom zit er alleen op janine geluid BB![]()
Ik ben in 1999 met fok! in aanraking gekomen via BB en niet via VBL.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Je kan ook normaal antwoorden en zelf naar voetbal gaan
Vréselijk!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
Kan iemand dit beeld uit mijn herinnering wegvagen, schatje?
[afbeelding]
Sorry, schatje,darling, liefje.quote:
Bij "de sneetjes"?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Daar is Etienne weer
Er hangt ook een flinke pens onder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Je bent niet de enige, tering wat een jetsers heeft die.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Neuh Janine lult en de rest mag niets zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:24 schreef MarkNMGN het volgende:
schatjes!
Nog leuke ontwikkelingen geweest vannacht?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef Coos het volgende:
Sjaan is echt puur irritant.
Dus die moet er in blijven!!![]()
Lijkt me ook wel lollig om de rest eens te horen andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef Coos het volgende:
Sjaan is echt puur irritant.
Dus die moet er in blijven!!![]()
Haar wil ik toch geen sex zien hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef Coos het volgende:
Sjaan zegt dat ze géén seks zal hebben in het huis.
Dáág Sjaan dan maar![]()
Nee, maar die loser die er opkruipt wil ik wel zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haar wil ik toch geen sex zien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |