quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die had ze toch al na haar operatie?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Logisch er hoopt zich al 4 dagen poep in op.![]()
Neuh, maarja, het is dat of het uiterst spannende spelletjesgebeuren binnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
Zit ik nou echt te wachten op dat gelul over spiraaltjes en pillen?![]()
En Janine haar vlammetjes die ze heeft gehad?
Behalve over dat kitscherige schijnwerperfilter.quote:
En de bankquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve over dat kitscherige schijnwerperfilter.
Gelukkig stond die knipoog erachter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve over dat kitscherige schijnwerperfilter.
Inderdaad. Milica mocht even 20 seconden over haar Kreta-vriendje vertellen, en toen benutte Janine de eerste adempauze en begon snel weer over zichzelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
janine hoort zichzelf graag praten, dus doet net of ze luistert voor de vorm
Klopt ja. Volgens mij vind Janine t ook echt irritant als iemand anders in het gesprek praat dan zijzelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
janine hoort zichzelf graag praten, dus doet net of ze luistert voor de vorm
Maak je niet druk schat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
Schat, ik weet niet hoe dat gaat, schat.
Ik word zo moe van dat geschat van Sjaan.
Oké, darling, ik maak me niet meer druk om Sjaan, schat.quote:
sssttt stil es ik kan haar niet horenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef arneaux het volgende:
Klopt ja. Volgens mij vind Janine t ook echt irritant als iemand anders in het gesprek praat dan zijzelf.
Die plee hebben ze gisteren ook al staan schrobben? Scheiten ze daar tegen de muren aan ofzo?!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
sssttt stil es ik kan haar niet horen![]()
Eetjen gaat sabrrrrrina helpen de plee schoon te maken
Als een blondje het zei wat heeel veel op een ander blondje lijkt in het huis, is dat een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef Hertenkamp het volgende:
Wat zegt ze nou? Wat spelletjes betreft ben ik geen geweldigheid?
En hoe zat het ook alweer.. ik meen me te herinneren dat jij het erg waardeert als ik de met de brightness en contrast-knop speel, toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Speciaal voor Gert, zónder filter.
[afbeelding]
Wat zegt ze?quote:
Pick Wick Black Velvetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
Kan iemand dit beeld uit mijn herinnering wegvagen, schatje?
[afbeelding]
janine vertelt dat ze niet naast een man in bed kan liggen zonder sex te hebben. Milica vertelde dat ze dat wel kan, maar dat er toch met dat vriendje wel het een en ander is gebeurd.... en dat het wel erg prettig was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |