Haha dat dacht ik ook net... misschien eens op zijn CU2-profile kijken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Iedere bewoner zal haters en liefhebbers uit het verleden hebben.
Zou weleens wat inside info willen van 1 van de 25 neukertjes van Etienne.
Weet je toevallig ook in welke stad ze tippelde?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:49 schreef MissJ. het volgende:
Nogmaals MissJ. voor jou.
En nee, heb net even naar Hilde geluisterd (mevrouw wil 10 flessen wijn in de week) en je hebt helemaal gelijk. Wat een leuke vrouw.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook in welke stad ze tippelde?
Niet recht lullen wat krom is. Je kwam hier vertellen hoe Hilde vroeger in elkaar zat. Ik zeg alleen maar dat ik het kul vind om daarop mn mening te gaan baseren. Betreffende die 10 flessen wijn, ja echt, wát een kútwijf zeg. En die rokers zijn ook maar ratten, ze willen allemaal roken enzo. Belachelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:49 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nogmaals MissJ. voor jou.
En nee, heb net even naar Hilde geluisterd (mevrouw wil 10 flessen wijn in de week) en je hebt helemaal gelijk. Wat een leuke vrouw.
Hilde rookt én drinktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet recht lullen wat krom is. Je kwam hier vertellen hoe Hilde vroeger in elkaar zat. Ik zeg alleen maar dat ik het kul vind om daarop mn mening te gaan baseren. Betreffende die 10 flessen wijn, ja echt, wát een kútwijf zeg. En die rokers zijn ook maar ratten, ze willen allemaal roken enzo. Belachelijk.
Ik zeg niet dat ze echt een hoer was. Ik kende haar van stappen en het werd gezegd van haar. Ik stapte in Amsterdam waar ik woonde. Ze had een verhouding met een vriend van me en ze was erg grof zo gezegd. Ze paste er niet echt bij.Maar kennelijk is ze in de laatste 15 jaar moeder theresa geworden en mijn zegen heeft ze. (waar was haar jongste ook weer en met welke reden?)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook in welke stad ze tippelde?
Dan baseer je daar je mening toch niét op?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet recht lullen wat krom is. Je kwam hier vertellen hoe Hilde vroeger in elkaar zat. Ik zeg alleen maar dat ik het kul vind om daarop mn mening te gaan baseren.
Branden zal ze!quote:
Bloeskloesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Hallo daar?
Dit is commentaren op de streams, gezeik en ruzies graag in de SC.
Doei
Ik vind t ook interessant om te weten, het gaat me meer op de manier waarop. Maargoed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan baseer je daar je mening toch niét op?
Ik vind het wél interessant om dat soort zaken van bewoners te weten te komen. Ik geloof het niet meteen, het is internet, maar houd het in mijn achterhoofd.
Laten we nou niet gaan doen alsof we allemaal zo verheven bezig zijn hier, met dat gevoyeureer.
dat bedoel ik schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:54 schreef Morwen het volgende:
Gaaaaan we weer over die natte handdoeken. Raap ze op en stop ze in de machine, zeg![]()
Waren hangen ze de natte handoeken niet gewoon uit?!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:54 schreef Morwen het volgende:
Gaaaaan we weer over die natte handdoeken. Raap ze op en stop ze in de machine, zeg![]()
quote:
En stiekem Milica in haar jeugdjaren misbruikte!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Met MissJ in de rol van strenge meesteres die ooit ook in het zelfde etablissement heeft gewerkt als Hilde en haar "kon".![]()
Eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Ho s ff, Bluezz is cool. Punt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Met MissJ in de rol van strenge meesteres die ooit ook in het zelfde etablissement heeft gewerkt als Hilde en haar "kon".![]()
Omdat ze tampons uit de plee aan het halen zijn, duhquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waren hangen ze de natte handoeken niet gewoon uit?!
In de badkamer zei ze dat dat normaal was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mortor
![]()
Maar milica heeft het spiraal en wordt niet ongesteld???
Das nie goe
Dat rijmt nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Ho s ff, Bluezz is cool. Punt.
Er was niks mis met de manier waarop. Miss J diepte een herinnering op en jij begon Miss J meteen voor "wijf" uit te maken dat zat te "lullen". Als er al een "manier waarop" is, is het jouw soort reactie welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t ook interessant om te weten, het gaat me meer op de manier waarop. Maargoed.
Eerst deppen ze met de handdoek de WC droog en dan halen ze de tampons eruit!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ze tampons uit de plee aan het halen zijn, duh![]()
Is die shoarma aan het maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef GJVH het volgende:
De turk speelt met vuur
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Marlies zometeen uitbeelden dat zij genomineerd staat?
Gevaarlijk
Logisch er hoopt zich al 4 dagen poep in op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Die Marcia heeft een iets te dikke reet en iets te dik buikje. Precies wat ik mooi vind
Die had ze toch al na haar operatie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Janine heeft een verborgen ruimte ontdekt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Die Marcia heeft een iets te dikke reet en iets te dik buikje. Precies wat ik mooi vind
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die had ze toch al na haar operatie?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Logisch er hoopt zich al 4 dagen poep in op.![]()
Neuh, maarja, het is dat of het uiterst spannende spelletjesgebeuren binnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
Zit ik nou echt te wachten op dat gelul over spiraaltjes en pillen?![]()
En Janine haar vlammetjes die ze heeft gehad?
Behalve over dat kitscherige schijnwerperfilter.quote:
En de bankquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve over dat kitscherige schijnwerperfilter.
Gelukkig stond die knipoog erachter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve over dat kitscherige schijnwerperfilter.
Inderdaad. Milica mocht even 20 seconden over haar Kreta-vriendje vertellen, en toen benutte Janine de eerste adempauze en begon snel weer over zichzelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
janine hoort zichzelf graag praten, dus doet net of ze luistert voor de vorm
Klopt ja. Volgens mij vind Janine t ook echt irritant als iemand anders in het gesprek praat dan zijzelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
janine hoort zichzelf graag praten, dus doet net of ze luistert voor de vorm
Maak je niet druk schat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
Schat, ik weet niet hoe dat gaat, schat.
Ik word zo moe van dat geschat van Sjaan.
Oké, darling, ik maak me niet meer druk om Sjaan, schat.quote:
sssttt stil es ik kan haar niet horenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef arneaux het volgende:
Klopt ja. Volgens mij vind Janine t ook echt irritant als iemand anders in het gesprek praat dan zijzelf.
Die plee hebben ze gisteren ook al staan schrobben? Scheiten ze daar tegen de muren aan ofzo?!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
sssttt stil es ik kan haar niet horen![]()
Eetjen gaat sabrrrrrina helpen de plee schoon te maken
Als een blondje het zei wat heeel veel op een ander blondje lijkt in het huis, is dat een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef Hertenkamp het volgende:
Wat zegt ze nou? Wat spelletjes betreft ben ik geen geweldigheid?
En hoe zat het ook alweer.. ik meen me te herinneren dat jij het erg waardeert als ik de met de brightness en contrast-knop speel, toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Speciaal voor Gert, zónder filter.
[afbeelding]
Wat zegt ze?quote:
Pick Wick Black Velvetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
Kan iemand dit beeld uit mijn herinnering wegvagen, schatje?
[afbeelding]
janine vertelt dat ze niet naast een man in bed kan liggen zonder sex te hebben. Milica vertelde dat ze dat wel kan, maar dat er toch met dat vriendje wel het een en ander is gebeurd.... en dat het wel erg prettig was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |