Ja dat is gaafquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ah
Joker: als je joker hebt, en je bent genomineerd, dan moet degene die de joker heeft iemand anders aanwijzen die dan ipv genomineerd staat
Dat is niet erg, dat is een voorrecht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Wishjuh het volgende:
oww die laatste is erg... dan moet je dus iemand aanwijzen die dan genomineerd wordt... als je een joker inzet...
Ja okquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dat is een voorrecht.
Ik snap niet wat iedereen toch tegen hem heeft... hij gaf gisteren al aan dat hij neit zo geweldig is in zo'n spel... ik vind het wel schattig...quote:
Maar dan wel graag in het openbaar, niet dat geheimzinnige.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De bewoner die een joker inzet moet een ander aanwijzen die in zijn of haar plaats genomineerd staat, leuk detail wel.
Jah... met Janine in huis is NIET iedereen even leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:45 schreef Zody het volgende:
Hilde vind dat iedereen even leuk is, hoe fout kan je het hebben
http://bb.nednu.nl/BBstream.zipquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hoe doe je dat opnemen, kan dat ook met videoclips. Staat dat ergens in een faq?
Ik vind die gast ook wel kewl... sociaal iemand ook...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen toch tegen hem heeft... hij gaf gisteren al aan dat hij neit zo geweldig is in zo'n spel... ik vind het wel schattig...![]()
Prison Break? No wayquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef Provenio het volgende:
Ik vind de broers lijken op de broers uit die gevangenis serie, OZ ofzo
LOLOL we dachten hetzelfdequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Tijn kijkt rond wie hij zal gaan naaien
[afbeelding]
Ik vind het ook wel schattig.. hij is gewoon best onzeker en weet niet waar hij goed aan doet..quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen toch tegen hem heeft... hij gaf gisteren al aan dat hij neit zo geweldig is in zo'n spel... ik vind het wel schattig...![]()
Jij snapt mijquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ik vind die gast ook wel kewl... sociaal iemand ook...
Als iedereen genomineerd staat (dat is toch zo als de weekopdracht mislukt of zoiets?) dan kunnen ze wel zonder problemen die joker gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Weggegooid geld dus, want dat flikt toch niemand
Weer vals van BB, want dat hadden ze er vantevoren ook wel bij mogen zeggen. Maar nee, BB is harder dan ooit dit jaar.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar dan wel graag in het openbaar, niet dat geheimzinnige.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een ontzettende lul. Beetje jezelf in de slachtoffer rol plaatsen. Hij heeft dikke macht. Hij kan zichzelf van de bank af houden en een concurrent er op zetten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel schattig.. hij is gewoon best onzeker en weet niet waar hij goed aan doet..
Hij wil niemand kwetsen enzo![]()
Ja, lieferrrrrrrrrd, maar dan wel een klotespel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Het is gewoon een spel SCHAT..."
Ja, een spel waar Janine als eerste de poort uit mag....
Zou ze het dan nog een spel vinden?
quote:
Leuk overzicht, als streamer zit je er natuurlijk middenin. Ik kijk uit naar je volgende oordeel over een periode.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:51 schreef Tissik het volgende:
Na een paar dagen streamen gaan je eerste indrukken toch wel verschuiven
Aanvankelijk vond ik Hilde een soort ma Tokkie. Maar nu vind ik het eigenlijk best een tof wijf!
Egbert vond ik eerst wel heel relaxed en ok, nu vind ik het een heel(!) enge machtswellustige gluiperd!
Tijn vond ik eerst macho, nu vind ik het een watje.
Milica vond ik een nietszeggende blonde doos, nu vind ik haar best heel lief en beschermend.
Marcia... ehm, daar vond ik niets van en dat is nog steeds zo.
Marcel vond ik eerst onzichtbaar, maar lijkt nu best wel ok te zijn als hij ff in beeld is.
Etienne vond ik eerst brrr en nu EEEK!
Rik is gewoon Rik, en zal dat vast ook blijven.
Janine leek me eerst een groot ego, nu lijkt ze me een onzeker meisje dat gepest wordt door dwangneurose en eetproblematiek.
De vrolijke zusjes leken me eerst oppervlakkig, maar lijken toch iets zwaars met zich mee te zeulen wat ergens diep verborgen ligt.
Semih leek me een symphatieke gozer, en lijkt me nu een vrouwenonderdrukker in de dop en erg dominant.
Micheline is lief en blijft lief.
Marlies is gewoon een mooi mens met lef.
Wat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
Camera 3!!!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde een capture maken en toen bukte ze net.. Damn
[afbeelding]
Och, ik vind het wel erg grappig zo...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Z'n broer Rik vind ik overigens irritant... maar dat kan ook komen omdat ik niet zo tegen dat homo gedoe kan... die stem en houding enzo.. kank niet zo goed tegen... als ik dat op straat zie kijk ik ook snel een andere kant op...
quote:
Ere wie ere toekomt, perfecte timing.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Deze smileywas meer op z'n plaats !
Was je echt precies op tijd of neem je alles gewoon op, op zo'n "moment"?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze smileywas meer op z'n plaats !
Waar ken je d`r van?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik riep het al eerder maar voor alle duidelijkheid nogm,aals.
Ik heb nog nooit filmpjes gemaakt, dus ja... ik was precies op tijd. Gaat ook regelmatig mis hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Was je echt precies op tijd of neem je alles gewoon op, op zo'n "moment"?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik riep het al eerder maar voor alle duidelijkheid nogm,aals.
Hilde heeft meer gedaan dan even geleefd..
Mevrouw blowde, hoerde en kan geen kids opvoeden.
Kwam haar regelmatig tegen toen Millicia nog klein was en geloof me je had medelijden met het kind:"Goed je poes afdrogen lieverd, kan je later veel geld mee verdienen". (dit zei ze echt toen haar dochter van zwemmen kwam)
Gaat je niets aan, ik kon der. En wil er nooit meer kennen.quote:
BB6 is hard!!!!!!!!quote:
De verkeerde tijd zou ook leuk zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
Waar slaat het nou weer op om de tijd te geven?
En dan ook nog de de goéde tijd.
Kende je haar van de wallen?:)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:07 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Gaat je niets aan, ik kon der. En wil er nooit meer kennen.
Ja geef dan bv aan dat het nu 6uur s'ochtends is... dan kan je echt lache! zitten ze met een tijdesverschil van 6uur te levenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
Waar slaat het nou weer op om de tijd te geven?
En dan ook nog de de goéde tijd.
"Nououou Saarrrrrrrr we kunnen de onderbroekiesssssssssss nie meerrrrrrrrrrrrrrrr vinden".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:10 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
"Nou Saar we kunnen de onderbroekies nie meer vinden".
Zusters hamster was de perfecte benaming.![]()
lol dat zeg ik netquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef JufJoop het volgende:
[..]
De verkeerde tijd zou ook leuk zijnDat ze zeggen dat het 6 uur smorgens is
![]()
Wat kon je d`r? neuqen?quote:
Uit het stapcircuit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kende je haar van de wallen?:)
Sommige teksten en bijbehorende dames vergeet je niet snel. Ik heb niks tegen snollen, maar zei was daarbij ook nog echt een kreng. Ben wel benieuwd hoe ze zichzelf hier gaat neerzetten. Er is weinig van haar over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:12 schreef Tissik het volgende:
Oohw, Miss J, wat jij op de vorige pagina van Hilde quote uit een tekst van jaren geleden... jemig! *Stil van*
Het zal vanzelf wel blijken? Het lijkt me lastig om 120 dagen toneel te spelen als er ook nog zoveel bekenden (Milica en Rik) in het huis zijn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Sommige teksten en bijbehorende dames vergeet je niet snel. Ik heb niks tegen snollen, maar zei was daarbij ook nog echt een kreng. Ben wel benieuwd hoe ze zichzelf hier gaat neerzetten. Er is weinig van haar over.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:15 schreef frankium het volgende:
dochter: "Pap het is nu dinsdag en ik heb sinds donderdag niet meer gepoept."
Pap:"Dat vidn ik niet goed!"
![]()
![]()
Daar is alles aan verbouwd dus dan kannet al bijna niet meer foutgaan he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
Zo ben uitgekletst over Hillie. (ik vind haar dochter wel mooi geworden. lijkt me een lief meisje)
Een van de zusjes schijnt te gaan douchenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef Bloody_Hell het volgende:
Douchetime?
Gezien je taalgebruik werkte je destijds ook in die hoerentent?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:07 schreef MissJ. het volgende:
Gaat je niets aan, ik kon der. En wil er nooit meer kennen.
Hahahaha, ja vast.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien je taalgebruik werkte je destijds ook in die hoerentent?
Jaar of 15 geleden en daar beoordeel je iemand op die je nu ziet op TV?
En was je toen ook zo moedig om er wat van te zeggen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:26 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahahaha, ja vast.
Helaas schatje", geen natte dromen voor jouw meer.
Ja eigenlijk wel heel krom dat ik nog steeds mijn haren overeind voel komen als ik dat mens zie. Moet je nagaan hoe dat destijds ging.
Ja ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
Wel heftige onthullingen hier over Hilde zeg.
ga ff aan het werk joh!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
Je moet mensen niet be- of veroordelen of hun verleden, vind ik dan.
Dat gaf ik net al even toe ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
Zal vast een kern van waarheid in zitten, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er meer bekend wordt vanuit andere hoeken. Hummie was hier natuurlijk allemaal van op de hoogte.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
Wel heftige onthullingen hier over Hilde zeg.
En Milica is dus in dat milieu opgevoed..
Dr zijn geen gewonden.quote:
Ze gedraagt zich toch gewoon normaal? Ze lult alleen een beetje veel in zichzelf, thats all.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:30 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat gaf ik net al even toe ook.
Maar tot nu toe geeft ze me nog weinig reden om anders te gaan beoordelen. Wie weet, het duurt nog even.
Veroordelen niet. Tenminste niet per se.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
Ja tuurlijk je hebt ook gelijk hoor. Maar t gaat hier om iemand als persoon in een huis voor de komende 100 dagen, dan vind ik het niet relevant wat hij/zij daarvoor heeft gedaa.nquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Veroordelen niet. Tenminste niet per se.
Maar bé-oordelen: natúúrlijk kijk je ook naar iemands verleden. Dat zegt vaak een heleboel. Ga maar eens een sollicitatie-gesprek voeren. Dat gaat vrijwel alleen maar over je verleden.
Hintsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:34 schreef frankium het volgende:
Muziek![]()
Drank![]()
Condooms![]()
Marihuana![]()
Er moet wat gebeurennn!!
Als ik jou zo lees, en als ik hoor wat Milica en Hilde er zelf over zeggen, kan het nog "gezellig" worden zodra er drank dat huis in komt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:30 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat gaf ik net al even toe ook.
Maar tot nu toe geeft ze me nog weinig reden om anders te gaan beoordelen. Wie weet, het duurt nog even.
Ik wel. Kan heel veel verklaren over hoe iemand zich in een groep (al dan niet) handhaaft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja tuurlijk je hebt ook gelijk hoor. Maar t gaat hier om iemand als persoon in een huis voor de komende 100 dagen, dan vind ik het niet relevant wat hij/zij daarvoor heeft gedaa.n
Janine zoekt de confrontatie een beetje op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:36 schreef Bloody_Hell het volgende:
Janine begint een beetje te kattenen de rest reageert niet zo positief meer op haar volgens mij....
Nee dat verbaasd mij net zo. Maar.....(ja ik heb een troefkaart) Pappie!!!!!!! Ik denk dat in het geheel er wel uit komt dat ze net als haar puberzusje veel bij pappie was.(ander pappie overigens)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik jou zo lees, en als ik hoor wat Milica en Hilde er zelf over zeggen, kan het nog "gezellig" worden zodra er drank dat huis in komt.![]()
Eén vraag nog: Milica komt over als een behoorlijk opgevoed meisje, niet als iemand die verwaarloosd is door een drugsgebruikende hoererende moeder.
nee hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Janine net ruzie gehad?
Zal niet de laatste keer zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Janine net ruzie gehad?
Wijf??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:39 schreef arneaux het volgende:
Is ook wel. Maar het gaat mij erom dat er nu 1 of ander wijf wel ff tof komt vertellen wat voor een kutwijf Hilde wel niet zou zijn, terwijl ik dat zelf nog helemaal niet heb gezien. Ik basseer me mening op wat ik zelf zie.
Lekker bijdehand allemaal dit. Heb je t er ook wel eens in t echt gezegd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:38 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee dat verbaasd mij net zo. Maar.....(ja ik heb een troefkaart) Pappie!!!!!!! Ik denk dat in het geheel er wel uit komt dat ze net als haar puberzusje veel bij pappie was.(ander pappie overigens)
In de tijd dat ik haar kon versleet ze meer vriendjes dan schoenen.
Wie? Milica of Hilde?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:38 schreef MissJ. het volgende:
In de tijd dat ik haar kon versleet ze meer vriendjes dan schoenen.
Leer nou eerst maar eens jezelf fatsoenlijk verstaanbaar te maken. Dan zal ik er nog eens overnadenken.quote:
3 dan maar ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:40 schreef Coos het volgende:
Naar welke stream kan ik nu het beste kijken?
Lucht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Leer nou eerst maar eens jezelf fatsoenlijk verstaanbaar te maken. Dan zal ik er nog eens overnadenken.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:39 schreef arneaux het volgende:
Is ook wel. Maar het gaat mij erom dat er nu 1 of ander wijf wel ff tof komt vertellen wat voor een kutwijf Hilde wel niet zou zijn, terwijl ik dat zelf nog helemaal niet heb gezien. Ik basseer me mening op wat ik zelf zie.
Bedankt dat je mn punt nogmaals duidelijk maakt.quote:
Tja, en zowieso gewoon vragen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind haren in een borstel die je met zijn allen gebruikt ook goor. Moet je gewoon schoonmaken maar om daar nu gelijk pissed over te worden...
Er is een verschil. Dat wijf komt ons vertellen hoe Hilde is. Wij zien hoe bijvoorbeeld Janine is, en daarop basseren we onze mening.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lekker hypocriet weer allemaal hier, MissJ. ff aanpakken omdat ze inside informatie over een bewoonster komt delen. Maar ondertussen worden alle bewoners hier 24/7 door 95% van de users afgezeken.
Nogmaals MissJ. voor jou.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er is een verschil. Dat wijf komt ons vertellen hoe Hilde is. Wij zien hoe bijvoorbeeld Janine is, en daarop basseren we onze mening.
Haha dat dacht ik ook net... misschien eens op zijn CU2-profile kijken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Iedere bewoner zal haters en liefhebbers uit het verleden hebben.
Zou weleens wat inside info willen van 1 van de 25 neukertjes van Etienne.
Weet je toevallig ook in welke stad ze tippelde?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:49 schreef MissJ. het volgende:
Nogmaals MissJ. voor jou.
En nee, heb net even naar Hilde geluisterd (mevrouw wil 10 flessen wijn in de week) en je hebt helemaal gelijk. Wat een leuke vrouw.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook in welke stad ze tippelde?
Niet recht lullen wat krom is. Je kwam hier vertellen hoe Hilde vroeger in elkaar zat. Ik zeg alleen maar dat ik het kul vind om daarop mn mening te gaan baseren. Betreffende die 10 flessen wijn, ja echt, wát een kútwijf zeg. En die rokers zijn ook maar ratten, ze willen allemaal roken enzo. Belachelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:49 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nogmaals MissJ. voor jou.
En nee, heb net even naar Hilde geluisterd (mevrouw wil 10 flessen wijn in de week) en je hebt helemaal gelijk. Wat een leuke vrouw.
Hilde rookt én drinktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet recht lullen wat krom is. Je kwam hier vertellen hoe Hilde vroeger in elkaar zat. Ik zeg alleen maar dat ik het kul vind om daarop mn mening te gaan baseren. Betreffende die 10 flessen wijn, ja echt, wát een kútwijf zeg. En die rokers zijn ook maar ratten, ze willen allemaal roken enzo. Belachelijk.
Ik zeg niet dat ze echt een hoer was. Ik kende haar van stappen en het werd gezegd van haar. Ik stapte in Amsterdam waar ik woonde. Ze had een verhouding met een vriend van me en ze was erg grof zo gezegd. Ze paste er niet echt bij.Maar kennelijk is ze in de laatste 15 jaar moeder theresa geworden en mijn zegen heeft ze. (waar was haar jongste ook weer en met welke reden?)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook in welke stad ze tippelde?
Dan baseer je daar je mening toch niét op?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet recht lullen wat krom is. Je kwam hier vertellen hoe Hilde vroeger in elkaar zat. Ik zeg alleen maar dat ik het kul vind om daarop mn mening te gaan baseren.
Branden zal ze!quote:
Bloeskloesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Hallo daar?
Dit is commentaren op de streams, gezeik en ruzies graag in de SC.
Doei
Ik vind t ook interessant om te weten, het gaat me meer op de manier waarop. Maargoed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan baseer je daar je mening toch niét op?
Ik vind het wél interessant om dat soort zaken van bewoners te weten te komen. Ik geloof het niet meteen, het is internet, maar houd het in mijn achterhoofd.
Laten we nou niet gaan doen alsof we allemaal zo verheven bezig zijn hier, met dat gevoyeureer.
dat bedoel ik schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:54 schreef Morwen het volgende:
Gaaaaan we weer over die natte handdoeken. Raap ze op en stop ze in de machine, zeg![]()
Waren hangen ze de natte handoeken niet gewoon uit?!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:54 schreef Morwen het volgende:
Gaaaaan we weer over die natte handdoeken. Raap ze op en stop ze in de machine, zeg![]()
quote:
En stiekem Milica in haar jeugdjaren misbruikte!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Met MissJ in de rol van strenge meesteres die ooit ook in het zelfde etablissement heeft gewerkt als Hilde en haar "kon".![]()
Eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Ho s ff, Bluezz is cool. Punt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Met MissJ in de rol van strenge meesteres die ooit ook in het zelfde etablissement heeft gewerkt als Hilde en haar "kon".![]()
Omdat ze tampons uit de plee aan het halen zijn, duhquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waren hangen ze de natte handoeken niet gewoon uit?!
In de badkamer zei ze dat dat normaal was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mortor
![]()
Maar milica heeft het spiraal en wordt niet ongesteld???
Das nie goe
Dat rijmt nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Ho s ff, Bluezz is cool. Punt.
Er was niks mis met de manier waarop. Miss J diepte een herinnering op en jij begon Miss J meteen voor "wijf" uit te maken dat zat te "lullen". Als er al een "manier waarop" is, is het jouw soort reactie welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t ook interessant om te weten, het gaat me meer op de manier waarop. Maargoed.
Eerst deppen ze met de handdoek de WC droog en dan halen ze de tampons eruit!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ze tampons uit de plee aan het halen zijn, duh![]()
Is die shoarma aan het maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef GJVH het volgende:
De turk speelt met vuur
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Marlies zometeen uitbeelden dat zij genomineerd staat?
Gevaarlijk
Logisch er hoopt zich al 4 dagen poep in op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Die Marcia heeft een iets te dikke reet en iets te dik buikje. Precies wat ik mooi vind
Die had ze toch al na haar operatie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Janine heeft een verborgen ruimte ontdekt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Die Marcia heeft een iets te dikke reet en iets te dik buikje. Precies wat ik mooi vind
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die had ze toch al na haar operatie?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Logisch er hoopt zich al 4 dagen poep in op.![]()
Neuh, maarja, het is dat of het uiterst spannende spelletjesgebeuren binnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
Zit ik nou echt te wachten op dat gelul over spiraaltjes en pillen?![]()
En Janine haar vlammetjes die ze heeft gehad?
Behalve over dat kitscherige schijnwerperfilter.quote:
En de bankquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve over dat kitscherige schijnwerperfilter.
Gelukkig stond die knipoog erachter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve over dat kitscherige schijnwerperfilter.
Inderdaad. Milica mocht even 20 seconden over haar Kreta-vriendje vertellen, en toen benutte Janine de eerste adempauze en begon snel weer over zichzelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
janine hoort zichzelf graag praten, dus doet net of ze luistert voor de vorm
Klopt ja. Volgens mij vind Janine t ook echt irritant als iemand anders in het gesprek praat dan zijzelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
janine hoort zichzelf graag praten, dus doet net of ze luistert voor de vorm
Maak je niet druk schat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
Schat, ik weet niet hoe dat gaat, schat.
Ik word zo moe van dat geschat van Sjaan.
Oké, darling, ik maak me niet meer druk om Sjaan, schat.quote:
sssttt stil es ik kan haar niet horenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef arneaux het volgende:
Klopt ja. Volgens mij vind Janine t ook echt irritant als iemand anders in het gesprek praat dan zijzelf.
Die plee hebben ze gisteren ook al staan schrobben? Scheiten ze daar tegen de muren aan ofzo?!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
sssttt stil es ik kan haar niet horen![]()
Eetjen gaat sabrrrrrina helpen de plee schoon te maken
Als een blondje het zei wat heeel veel op een ander blondje lijkt in het huis, is dat een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef Hertenkamp het volgende:
Wat zegt ze nou? Wat spelletjes betreft ben ik geen geweldigheid?
En hoe zat het ook alweer.. ik meen me te herinneren dat jij het erg waardeert als ik de met de brightness en contrast-knop speel, toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Speciaal voor Gert, zónder filter.
[afbeelding]
Wat zegt ze?quote:
Pick Wick Black Velvetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
Kan iemand dit beeld uit mijn herinnering wegvagen, schatje?
[afbeelding]
janine vertelt dat ze niet naast een man in bed kan liggen zonder sex te hebben. Milica vertelde dat ze dat wel kan, maar dat er toch met dat vriendje wel het een en ander is gebeurd.... en dat het wel erg prettig was.quote:
Jawel schat, de 1e 2 nachten niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Damn, Milica heeft dus wel half/half een vriendje. Eigenlijk meer een vakantievriendje, maar ze hoopt wel dat het doorgaat na BB. Ze is nog niet met hem naar bed geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |