Ja dat is gaafquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ah
Joker: als je joker hebt, en je bent genomineerd, dan moet degene die de joker heeft iemand anders aanwijzen die dan ipv genomineerd staat
Dat is niet erg, dat is een voorrecht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Wishjuh het volgende:
oww die laatste is erg... dan moet je dus iemand aanwijzen die dan genomineerd wordt... als je een joker inzet...
Ja okquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dat is een voorrecht.
Ik snap niet wat iedereen toch tegen hem heeft... hij gaf gisteren al aan dat hij neit zo geweldig is in zo'n spel... ik vind het wel schattig...quote:
Maar dan wel graag in het openbaar, niet dat geheimzinnige.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De bewoner die een joker inzet moet een ander aanwijzen die in zijn of haar plaats genomineerd staat, leuk detail wel.
Jah... met Janine in huis is NIET iedereen even leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:45 schreef Zody het volgende:
Hilde vind dat iedereen even leuk is, hoe fout kan je het hebben
http://bb.nednu.nl/BBstream.zipquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hoe doe je dat opnemen, kan dat ook met videoclips. Staat dat ergens in een faq?
Ik vind die gast ook wel kewl... sociaal iemand ook...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen toch tegen hem heeft... hij gaf gisteren al aan dat hij neit zo geweldig is in zo'n spel... ik vind het wel schattig...![]()
Prison Break? No wayquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef Provenio het volgende:
Ik vind de broers lijken op de broers uit die gevangenis serie, OZ ofzo
LOLOL we dachten hetzelfdequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Tijn kijkt rond wie hij zal gaan naaien
[afbeelding]
Ik vind het ook wel schattig.. hij is gewoon best onzeker en weet niet waar hij goed aan doet..quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen toch tegen hem heeft... hij gaf gisteren al aan dat hij neit zo geweldig is in zo'n spel... ik vind het wel schattig...![]()
Jij snapt mijquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ik vind die gast ook wel kewl... sociaal iemand ook...
Als iedereen genomineerd staat (dat is toch zo als de weekopdracht mislukt of zoiets?) dan kunnen ze wel zonder problemen die joker gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Weggegooid geld dus, want dat flikt toch niemand
Weer vals van BB, want dat hadden ze er vantevoren ook wel bij mogen zeggen. Maar nee, BB is harder dan ooit dit jaar.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar dan wel graag in het openbaar, niet dat geheimzinnige.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |