Haha ik hoop dat Janine er morgenavond stiekem wat prik-shampoo op doetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
De zusjes Dumb and Dumber liggen weer met hun maandverbandjes op hun ogen.
Trusteeee, lievurrrddddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:58 schreef JufJoop het volgende:
Nou lieverdjes, ik ga slapen...![]()
Welterusten schatjes, zie jullie morgen moppieieiessss![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Iedereen vlucht naar bed, en Janine zegt verbaastik ben nog niet moe. Mijn god, hoe houdt ze het vol.
![]()
ze is onbereikbaarquote:
En Egbertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Micheline gaat slapen opletten !!
Mss toch es eerst weten waar je je in begeeft, voor je domme vragen stelt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap er niets van , waarom zien we nu altijd alleen die blondjes slapen en geen andere mensen
? hoezo er zijn ook al andere mensen die aan het slapen zijn maar die zie je nooitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss toch es eerst weten waar je je in begeeft, voor je domme vragen stelt?
Omdat je niets van BB snapt en je verder vooral met ONZ moet bezig houden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap er niets van , waarom zien we nu altijd alleen die blondjes slapen en geen andere mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |