nou ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe zit het met Etienne en zn paps slapen die door al dat geouwehoer heen van die blondjes? die liggen daaronder toch?
Doe je mee? Dan ben je ons beleg, lieverdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon kop dicht als je in de sandwich ligt.
schatje.
Haha, tegelijk met ik. Sinds ze over dat Snoop Dogg en David Beckham gezeik begint mag ze van mij ook haar bakkes wel dicht houden...... schatje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed Janine hoe nou je bek maar, begon je leuk te vinden...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
ZE ZIJN SCHETEN AAN HET UITWISSELEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
~quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Doe je mee? Dan ben je ons beleg, lieverd![]()
Graag een foto er bij!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Bah nu Janine Fret aardig vind vind ik haar echt minder....Fret is echt de lelijke, vadsigste klootzak die op de aardbol rondloopt
Doet me denken aan southparkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
S: "Moet je geen scheet laten?"
M: "Nou... <stil> nee, er komt niks uit!"
S: "Och, dan laat ik er wel eentje voor je"
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
S: "Moet je geen scheet laten?"
M: "Nou... <stil> nee, er komt niks uit!"
S: "Och, dan laat ik er wel eentje voor je"
weten we niet lieverdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef paultjuhhh het volgende:
WAAR LIGGEN ETIENNE EN ZN VADER NOU ?!??!?!
zo![]()
Nee Ted is heeeeeel aardig. Fret werkte als stylist voor de now and wow. Heel arrogant, maar we lachen hem altijd uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Graag een foto er bij!![]()
Bedoel je niet Ted Langenbach?
Ze komt aandacht tekort...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pfff die Janine komt nu echt me strot uit. Een kleurling met een complex, had Hummie niks beters uit de hoge hoed kunnen toveren.![]()
Waarom laten ze nou alweer hun twee zien die in bed praten, slaapt de rest zo snel of wat ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
De zusjes Dumb and Dumber liggen weer met hun maandverbandjes op hun ogen.
*is blankquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:53 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Ze komt aandacht tekort...
Gewoon jaloers...
*is bruin
Denk het ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:53 schreef srblackbird het volgende:
Ze komt aandacht tekort...
Gewoon jaloers...
*is bruin
Ja ik mis drquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ze rookt niet omdat Semih het niet wil
En HOP sjaan neemt het gesprek over pffffffffff
Dat je niet denkt dat alle donkere mensen huilen, omdat er bijna geen donkere mensen op TV te zien zijnquote:
Noujaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:57 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Dat je niet denkt dat alle donkere mensen huilen, omdat er bijna geen donkere mensen op TV te zien zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |