Dank je schatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bruin haar staat je goed![]()
-edit- ...lieverd
HAHA, dat mééééééén je niet? JA ECHT?!!! HAAAAAHAHAAHAHA *beweegt debiel en slaat met handen op eigen lichaam*. Schatje toch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
Idee voor BB:
100 euro boete voor elke keer dat Sjaan "schat of schatje" zegt van haar 30.000 afhalen.
Morgen is ze al failliet.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverd, ga zo door he schat?
Nee schatje... Ze heeft de eerste twee nachten niets gedaan... daarna wel het een en ander, maar niet geneukt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel schat, de 1e 2 nachten niet.
Schatje.
Schatje, als je iemand pijpt lijkt me dat intiemer dan iemand nuecken, misschien dat ze dat bedoelt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee schatje... Ze heeft de eerste twee nachten niets gedaan... daarna wel het een en ander, maar niet geneukt.
Dat bedoelt ze ja... maar in haar eigen woorden: "ik ben nog niet met hem naar bed geweest".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schatje, als je iemand pijpt lijkt me dat intiemer dan iemand nuecken, misschien dat ze dat bedoelt?
Een kleinigheidje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee schatje... Ze heeft de eerste twee nachten niets gedaan... daarna wel het een en ander, maar niet geneukt.
Zou leuk zijn als Ma Flodder ook met haar sterke verhalen op de proppen komt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef frankium het volgende:
schatjes, wat een verhalen/............
Hij deed het in ieder geval wel erg lekker... wat hij dan ook gedaan heeft... schatje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een kleinigheidje.
Sch... lieverd.
Pffff jezus, hoe houdt milica het uit, na 2 zinnen neemt janine het alweer over![]()
Volgens mij heeft ze inspiratie opgedaan van Clinton met zijn schatje, schatje....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze ja... maar in haar eigen woorden: "ik ben nog niet met hem naar bed geweest".
schat
Precies. Kijken of ze dan die wilde verhalen een beetje waar maakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
De enige reden dat ik Janine in het huis wil houden is omdat ik nog een keer zat wil zien. En daarna moet ze opkalafateren!
Wat bedoel je lieverd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
En nu is het ook bewezen schatjes, dat er gemanipuleerd wordt met de microfoons
Nee, maar ze is wel een groot 'fiasco'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:. Zou Janine het woord 'nuance' kennen?
Dat word ook een weekopdracht. Dat Sjaan alleen de hele week moet praten, de gehele groep moet luisteren en op het einde van de week er vragen gesteld worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:30 schreef golfer het volgende:
Ik begin steeds meer respect te krijgen voor Milica, voor het aanhoren van die lul-verhalen van Sjaan.
Tis een bouwdoosquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:31 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL of dat ie je dan beft *rolt ogen* gewoon FAKEN
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
Dat word ook een weekopdracht. Dat Sjaan alleen de hele week moet praten, de gehele groep moet luisteren en op het einde van de week er vragen gesteld worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |