En hij wist precies wie Ron Jeremy was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:36 schreef golfer het volgende:
Tijn is erg preuts, maar wel eerlijk als maagd.
Sorry.quote:
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat ga je niet menen... Als dat al niet meer lekker is...
Wie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
En hij wist precies wie Ron Jeremy was.
Inderdaad ja, waarom niet een lekker jointje in het BB huis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wil Sjaan nog wel horen beppen als ze een blow opheeft.
Belachelijk eik dat ze straks wel mogen zuipen en geen paf mogen draaien.
Talpa zou zich daarmee een stuk meer maatschappelijk betrokken tonen!!![]()
Zeker weten van niet. Maar ze heeft wmb een heel mooi koppie en perfect lichaam. Dat maakt het zaakie wel aardig compleet. Ze moet alleen niet zo lang ouwehoeren, want die stem is net even wat minder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
Ik vind haar te vettig, als je niet alleen naar haar tieten kijkt....
Zou je haar -denk haar gezicht even weg- net zo aantrekkelijk vinden als er twee theezakjes hingen ipv die uiers?
Laten we het zo stellen: tegenovergestelde van Marcelquote:
Een beetje bol buikje is wmb het meest erotische aan een vrouw.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is dit een dikke pens
[afbeelding]
valt best mee![]()
Moet je eens naar lowlands gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef Coos het volgende:
Bij Egbert lijkt het wel of hij op kamer 234 ligt van het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis met dat bandje om zijn pols.
Ziet er een beetje eng uit.
Liggen ze daar ook onder de infraroodcams??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Moet je eens naar lowlands gaan
De vrouwen vallen deze edititie tegen, bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen. Haar lichaam is sexy, verder mag die rooie bonenstaak er ook wel wezen. Maar nogmaals, bij gebrek aan beter. Als Scanman al zegt dat hij met Janine in bed zou willen duiken, dan ga je toch vraagtekens zetten bij deze editie. Hoe langer je caps maakt en streamt des te mooier je ze gaat vinden (verblinding van de werkelijkheid)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:42 schreef APK het volgende:
Smaken verschillen.
Ik vind haar te vettig, als je niet alleen naar haar tieten kijkt....
Zou je haar -denk haar gezicht even weg- net zo aantrekkelijk vinden als er twee theezakjes hingen ipv die uiers?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als Scanman al zegt dat hij met Janine in bed zou willen duiken, dan ga je toch vraagtekens zetten bij deze editie.
Denk nog wel dat BB een geile slet achter de hand heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De vrouwen vallen deze edititie tegen, bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen. Haar lichaam is sexy, verder mag die rooie bonenstaak er ook wel wezen. Maar nogmaals, bij gebrek aan beter. Als Scanman al zegt dat hij met Janine in bed zou willen duiken, dan ga je toch vraagtekens zetten bij deze editie. Hoe langer je caps maakt en streamt des te mooier je ze gaat vinden (verblinding van de werkelijkheid)
Daar valt het inderdaad mee, die andere vond ik vettig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit een dikke pens
[afbeelding]
valt best mee![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De vrouwen vallen deze edititie tegen, bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen. Haar lichaam is sexy, verder mag die rooie bonenstaak er ook wel wezen. Maar nogmaals, bij gebrek aan beter. Als Scanman al zegt dat hij met Janine in bed zou willen duiken, dan ga je toch vraagtekens zetten bij deze editie. Hoe langer je caps maakt en streamt des te mooier je ze gaat vinden (verblinding van de werkelijkheid)
Misschien is dat geheime wapen Hilde wel als ze een slok op heeft?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk nog wel dat BB een geile slet achter de hand heeft![]()
Ik vind haar alles behalve mooi, maar er zitten wel drie beauties in deze bb ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Daar hoop ik niet opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien is dat geheime wapen Hilde wel als ze een slok op heeft?![]()
Dies diepquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:49 schreef ThaSandman het volgende:
Het is net als bij mij op het werk. Allemaal lelijke vrouwen, maar toch geilen sommige op de mooiste van de lelijksten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |