Ach... als zij Semih even grijpt, dan kan dat toch wel voor leuke ontwikkelingen zorgen. Semih staat op springen, maar Micheline wil in het huis niet aan sex doen... dus wie weetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haar wil ik toch geen sex zien hebben
Volgens mij betekent dat dat ze er juist helemaal voor 'open' staat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef Coos het volgende:
Sjaan zegt dat ze géén seks zal hebben in het huis.
Dáág Sjaan dan maar![]()
Maar jij hebt het privé ook wel vaker mis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat dat ze er juist helemaal voor 'open' staat.![]()
Bluffâh!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Janine zei dat ze niet naast een man kan slapen zonder er sex mee te hebben.
Als ik in dat huis zat en de nood enorm hoog was, ging ik er 's nachts dus gewoon omverwachts naast liggen. Moet leuke streams opleveren.
Een beetje een buikje vind ik okay, maar daar hangt 5 jaar FEBO.quote:
Maagd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:36 schreef golfer het volgende:
Tijn is erg preuts, maar wel eerlijk als maagd.
Ze houdt van vieze, smerige sex zei ze.... Dus dat wil ik dan wel eens meemaken.quote:
FEBO! Held, meteen trek in een grillburger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:36 schreef APK het volgende:
Een beetje een buikje vind ik okay, maar daar hangt 5 jaar FEBO.
Ja, maar jij komt uit het Noorden!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze houdt van vieze, smerige sex zei ze.... Dus dat wil ik dan wel eens meemaken.
Dat ga je niet menen... Als dat al niet meer lekker is...quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
FEBO! Held, meteen trek in een grillburger.![]()
Vind het wel meevallen overigens, precies goed zo.
Scanman, je speelt echt met vuur met die uitspraken. Straks komt er een BB meeting na afloop en is iedereen te dronken om naar huis te rijden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Ze houdt van vieze, smerige sex zei ze.... Dus dat wil ik dan wel eens meemaken.
vond het ook zo mafquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:39 schreef Bluezz het volgende:
Midden in een gesprek naar de slaapkamers?
Valt Tijn door de mand of zo? Worden er dingen gezegd die we niet willen hebben of zo?
Of motten wij naar bed of zo BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |