Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
(Weer een hubba bubba doorgeslikt...)quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:59 schreef Blame het volgende:
Nu het topic nog vastplakken aan de bovenkant van de ONZ-index
Sign my ass!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef Biogarde het volgende:
Verder heb ik eik niks te zeiken.
Heb bier, dus da's goed![]()
En jij modder.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:36 schreef most_wanted het volgende:
Biogarde mag wel mod worden.
Oh, hihihi. Ik vergat dat je er een had.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hoi Sebasser, hoe gaat het met je sociale leven?
Je vergat ook de G zekerquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Oh, hihihi. Ik vergat dat je er een had.![]()
![]()
Ik kan 'm even niet vinden en kan het me ook totaal niet meer herrineren, maar het was gewoon een kuttopic.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:44 schreef ehqo het volgende:
NJ waarom gooi je mijn topic dicht?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:06 schreef NJ het volgende:
herrineren
Ik was, toen ik dat typte, welgeteld drie minuten wakker.quote:
Zo'n vermoeden had ik al en het boeit me ook weinig omdat ik zelf met de regelmaat van de klok weer een gramaticale dwaling bega maar tochquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was, toen ik dat typte, welgeteld drie minuten wakker.
Da's ook een heul lastig woord natuurlijk om te spellen he!quote:
Nee, Sararaats post volgens mij al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Chowi? Is dat die zeug?
Die heeft toch nu een sugababes profiel onder de naam MissHoney?...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, Sararaats post volgens mij al een tijdje niet meer.
Die bedoelde ik niet. Maar ze lijkt er wel een beetje op volgens mij... Ze had eerst zo'n username met een D.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, Sararaats post volgens mij al een tijdje niet meer.
Ik heb je tuk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kan 'm even niet vinden en kan het me ook totaal niet meer herrineren, maar het was gewoon een kuttopic.
http://fotoboek.fok.nl/user/Dead-Dollquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet. Maar ze lijkt er wel een beetje op volgens mij... Ze had eerst zo'n username met een D.
Godsamme, help me eens hier, ik ben niet zo goed in usernames van kutusers.
Om de vijf minuten. Duh.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef CecilBDemented het volgende:
he Jogy.
NJ.
Snakey.
Chowi.
hoe vaak mastruberen jullie elkaar eigelijk per week? ben ik even benieuwd naar
Kusje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet. Maar ze lijkt er wel een beetje op volgens mij... Ze had eerst zo'n username met een D.
Godsamme, help me eens hier, ik ben niet zo goed in usernames van kutusers.
Ja. En nou weer lief spelen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ben pas ziek geweest..
Zeg lekker ding, word eens een beetje volwassen ofzo. Dat rebelse internetpersoontje staat je niet .quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Houd toch je bakkes en bemoei je met jezelf, zeug.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Houd toch je bakkes en bemoei je met jezelf, zeug.
Neuh, staat wel prima zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef Het_hupt het volgende:
kan ff iemand de TT aanpassen please? Wie nomineer jij als potitiele nieuw mod?
Bvd![]()
Allang geregeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Kan iemand wat doen aan die gast die goedemorgentopics schopt.
Tof.quote:
Nu staan ze allemaal zo hoog in de MyAT.quote:
Daar zit wodka inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb het al in je drinkbak gegoten
Zelfs als er geen klacht is kan je dat aanhalen als klacht. Hulde.quote:
gemixt met AH frisse fruitdrankquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's best lekker gemixt
Dribbel_ kom eens hier*
Het was wel een middeleeuw's flopje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:58 schreef Snakey het volgende:
Geflopt.
Het is hier stilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Zelfs als er geen klacht is kan je dat aanhalen als klacht. Hulde.
Precies. Het is een goedenmorgenwenstopic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarmee, 'savonds mensen een goedenavond wensen? [afbeelding]
Ik vind van nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies. Het is een goedenmorgenwenstopic.
Ik heb dan wel geen tieten, maar ik heb 'm toch ff aangepast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:03 schreef remlof het volgende:
Chowi, kan je Yvonne melden, remlof is hier! effe hernoemen naar Yvonne melden, remlof is hier!? Scheelt mij weer een topic openen
Je bent een schatje!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen tieten, maar ik heb 'm toch ff aangepast..
Wat snap je niet aan "goedemorgen"?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik vind van nietzolang dat topic open is, zal ik proberen minimaal drie keer per dag mijn gebed uit te spreken.
En anderskom ik hier wel in FB m'n gebedje doen
![]()
Mja, probeer maar een eind weg. Maar als ik een goedemorgentopic actief zie, en het is geen ochtend of begin van de middag, gaat 'ie gewoon op slot.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik vind van nietzolang dat topic open is, zal ik proberen minimaal drie keer per dag mijn gebed uit te spreken.
En anderskom ik hier wel in FB m'n gebedje doen
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:50 schreef Biogarde het volgende:
En nu met z'n allen lekker zeiken op de die kankercrew![]()
Ik vroeg CHowi omdat ze daar postte, maar jij mog het ook doen hoor, thanks!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen tieten, maar ik heb 'm toch ff aangepast..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
Mja, probeer maar een eind weg. Maar als ik een goedemorgentopic actief zie, en het is geen ochtend of begin van de middag, gaat 'ie gewoon op slot..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:06 schreef NJ het volgende:
Wat snap je niet aan "goedemorgen"?
Ten eerste ben ik een dame. En ten tweede, als dat topic de hele dag open blijft hebben we tegen de avond natuurlijk een slowchattopic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
heren, ik wil slechts de medefokkers een fijne dag toewensen? Wat is er zo storend aan een goedendag-topic? Of desnoods van het goedemorgen-topic de TT te wijzigen in *middag- of *avond-, of desnoods gewoon om 23:59 te sluiten? Er wordt zat ander werk gedaan wat minstens net zo zinnig/zinloos is.
![]()
goedenavond dus [afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik een dame. En ten tweede, als dat topic de hele dag open blijft hebben we tegen de avond natuurlijk een slowchattopic..
Ik neem over het algemeen geen risico's.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mijn excuus, mevrouw. En ja, je loopt een beetje het risico dat het een SC topic wordt, maar dat was het tot nu toe nog niet echt
![]()
geef het een kans, alsjeblieft?
![]()
Wat snap je niet aan de anti-baggercampagnequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mijn excuus, mevrouw. En ja, je loopt een beetje het risico dat het een SC topic wordt, maar dat was het tot nu toe nog niet echt
![]()
![]()
Been there, done that, didn't work.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Dus je neemt het mee naar achteren, en schiet het dan aan flardenquote:
Nee. We hebben het geprobeerd. Werkte niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus je neemt het mee naar achteren, en schiet het dan aan flardenjammer.
Dan kom ik jullie minimaal nog 1 of 2 keer per dag hier goedenmiddag of goedenavond wensen![]()
Dat is makkelijk te verwijderen gelukkig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef iamredleader het volgende:
Dan kom ik jullie minimaal nog 1 of 2 keer per dag hier goedenmiddag of goedenavond wensen![]()
Wat is er eigenlijk mis met het maken van een nieuw topic, het is nachtbagger. Zo moeilijk is het niet om een nieuw kreng te openen en dan hoef je het ook niet elke keer aan ons te vragen. Niet omdat ik het écht niet wil maar straks zijn we er even niet rond 0:00 en wat dan!?quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met het maken van een nieuw topic, het is nachtbagger. Zo moeilijk is het niet om een nieuw kreng te openen en dan hoef je het ook niet elke keer aan ons te vragen. Niet omdat ik het écht niet wil maar straks zijn we er even niet rond 0:00 en wat dan!?!!
Oh hij zal vast ergens op slot staan hoor, dat doen we standaard elke ochtendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik dacht dat die misschien nog op slot zat ofzo
Wist heul niet dat er een nieuwe gemaakt moest worden
![]()
Ik had nog niet gekeken naar een NB topic met een slotje die nog niet vol was en daarom dacht ik de easy way te kunnen nemen en hier maar gaan lopen huilenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh hij zal vast ergens op slot staan hoor, dat doen we standaard elke ochtend. Ik vond het gewoon een beetje raar.
Hij is weer openquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had nog niet gekeken naar een NB topic met een slotje die nog niet vol was en daarom dacht ik de easy way te kunnen nemen en hier maar gaan lopen huilenNu heb ik hem gezochten gevonden
![]()
[NB] #109 Kut forum, Kut qunix, kut Lapo
Ik kom net thuis.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef Biogarde het volgende:
NJ kan niet slapen?
Bier. Tof.quote:
mijn topic wa doe jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:36 schreef Chowi het volgende:
Stoer hoor.
Sluiten, je hebt toch ogen in je hoofd?quote:
hihi, je zei doosje!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:52 schreef hamkaastosti het volgende:
gooi toch eens niet alles op slot man chowi en ga ergens een doosje humor kopen.
kthxbye
of jijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:52 schreef hamkaastosti het volgende:
gooi toch eens niet alles op slot man chowi en ga ergens een doosje humor kopen.
kthxbye
quote:
Neuh, ik zie het nut er niet zo van in dat alle oude topics met "goudvis" in de TT omhoog gekickt moeten worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:52 schreef hamkaastosti het volgende:
kthxbye
Dat soort vragen stel je niet!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Waarom laten jullie de topics van Yvonne open? Het is één van de redenen waarom ONZ een soort msn-forum geworden is. Omdat het Yvonne is?
Jup. De topics van yvonne zijn over het algemeen wel gezellig en het blijft dan centraal. Net als nachtbagger alleen overdag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Omdat het Yvonne is?
OMFG! n00000h!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Waarom laten jullie de topics van Yvonne open? Het is één van de redenen waarom ONZ een soort msn-forum geworden is. Omdat het Yvonne is?
Worden de huisregels nog wel eens gelezen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
quote:Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Het gaat me ook niet echt om de voorkeursbehandeling. Ik wil ook niet klinken als een verzuurde zeikerd, want het zal me verder allemaal worst wezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Worden de huisregels nog wel eens gelezen?.
[..]
Nanking.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet echt om de voorkeursbehandeling. Ik wil ook niet klinken als een verzuurde zeikerd, want het zal me verder allemaal worst wezen.
Maar ONZ was ooit een plek waar leuke grappige topics geopend werden en waar users met even grappige reacties op reageerden. Nu bestaat het voor 75% uit bagger en naamtopics voor Yvonne, Remlof, Biogarde, BrauN, Maikuuul of Dirktator. De enige creatieve uitlaatklep is het zoveelste "Pimp hier die en die"-topic. Op iedere post die meer dan drie regels tekst bevat wordt gereageerd met de ""-smiley, "Samenvatting?" of "Zoveel tekst ga ik niet lezen". Het is op die manier onmogelijk om nog een leuk topic te openen, het is simpelweg de moeite niet meer waard. Uit verveling verschuift dat gemekker naar KLB. Noem eens één in positieve zin opvallende ONZ-user, dit is allang geen dipje meer.
God, nu klink ik wel als een verzuurde zeikerd. Zo bedoel ik het niet, ik wil niet afgeven, maar zie het meer als een weemoedige terugblik op betere tijden. Het is ongetwijfeld een situatie die niet meer te redden is, maar iemand als Yvonne zou desondanks toch een soort voorbeeldfunctie moeten vervullen. En dat stuit me tegen de borst.
Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet echt om de voorkeursbehandeling. Ik wil ook niet klinken als een verzuurde zeikerd, want het zal me verder allemaal worst wezen.
Maar ONZ was ooit een plek waar leuke grappige topics geopend werden en waar users met even grappige reacties op reageerden. Nu bestaat het voor 75% uit bagger en naamtopics voor Yvonne, Remlof, Biogarde, BrauN, Maikuuul of Dirktator. De enige creatieve uitlaatklep is het zoveelste "Pimp hier die en die"-topic. Op iedere post die meer dan drie regels tekst bevat wordt gereageerd met de ""-smiley, "Samenvatting?" of "Zoveel tekst ga ik niet lezen". Het is op die manier onmogelijk om nog een leuk topic te openen, het is simpelweg de moeite niet meer waard. Uit verveling verschuift dat gemekker naar KLB. Noem eens één in positieve zin opvallende ONZ-user, dit is allang geen dipje meer.
God, nu klink ik wel als een verzuurde zeikerd. Zo bedoel ik het niet, ik wil niet afgeven, maar zie het meer als een weemoedige terugblik op betere tijden. Het is ongetwijfeld een situatie die niet meer te redden is, maar iemand als Yvonne zou desondanks toch een soort voorbeeldfunctie moeten vervullen. En dat stuit me tegen de borst.
Mja, ik begrijp je klacht op zich wel. Maar je moet ook bedenken dat er nu heel wat van die users van vroeger niet meer posten, en dat er heel veel nieuwe users bijgekomen zijn. Die misschien juist híér wel op terugkijken van "oh, die tijd dat Remlof, Biogarde, BrauN, Maikuuul en Dirktator nog postten".quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Jemig, sorry! Wat nu? Zal ik opstappen voor je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:45 schreef Shirley het volgende:
Chowi mod? Jeetje, echt álles en iedereen maken ze tegenwoordig blauw hé?
Een nieuw tijdperk? Doe normaal! Weet jij hoe het hier 2, 3 jaar terug was?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp je klacht op zich wel. Maar je moet ook bedenken dat er nu heel wat van die users van vroeger niet meer posten, en dat er heel veel nieuwe users bijgekomen zijn. Die misschien juist híér wel op terugkijken van "oh, die tijd dat Remlof, Biogarde, BrauN, Maikuuul en Dirktator nog postten".
Het is gewoon een nieuw tijdperk.
Oh ja doe eens! Dan weet ik hoe Danny zich voelde na tig opstappende mods....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jemig, sorry! Wat nu? Zal ik opstappen voor je?
Daar ben ik het mee eens. Maar heb je dan zelf een idee wat wij daar aan moeten doen? Alle newbies bannen lijkt me ook niet echt een oplossing.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een nieuw tijdperk? Doe normaal! Weet jij hoe het hier 2, 3 jaar terug was?
Tuurlijk, bagger zal er altijd zijn, maar het niveau van de laatste tijd is gewoon bedroevend slecht en totaal humorloos te noemen. Ik snap dat er nieuwe users komen, en ouwe gaan. Maar de lichting ouwe users wil hier geeneens meer posten omdat alles verbaggerd wordt door users als Maikuuul, BrauN, Dirktator en consorten. Want er zijn nog zat mensen hier met humor en leuke topics, maar inderdaad, waarom openen als je weet dat het toch alleen maar posts als ''ROFLOLLERCOPTER" en ""Bier! 14.gif, TIETUH!'' inkomen....
Nee, ik heb zelf geen idee behalve al die gare users bannen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar heb je dan zelf een idee wat wij daar aan moeten doen? Alle newbies bannen lijkt me ook niet echt een oplossing.
Ja, dat speciale subforum voor baggeraars. Dan nog. Als er een subforum ís, wil dat nog niet gelijk zeggen dat ze daar dan ook met zijn allen massaal gaan posten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf geen idee behalve al die gare users bannen.![]()
Op zich word er al consequent bagger dichtgegooid, als ik bv. vannacht als voorbeeld neem waar NJ alle bagger sloot. Maar men kan wel met ideeen komen, er zijn vele ideeen geweest de afgelopen tijd en die hebben naar mijn mening ook weinig uitgehaald. Ik blijf erbij dat er een speciaal subforum voor baggeraars moet komen en ONZ gewoon weer hét humorforum moet worden. Ergens is dit gewoon een eindeloze discussie waar het nooit tot een perfecte oplossing zal komen.
Hey CHOWI ! nog een goudvis topic hier :Dquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig krik ik het niveau regelmatig op met geniale topics![]()
Je hebt gelijk, aangepast.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef Niwa het volgende:
Snakey, je bent sjaggo, je mocht best een vrolijker bericht achterlaten.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Sjeez, wat is het stil in ONZ...
sssstttt ..... geen slapende honden wakker makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Sjeez, wat is het stil in ONZ...
Ik las: "hoeren"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
sssstttt ..... geen slapende honden wakker maken
Goede vraag. Als ik mod was zou ik ze meteen op slot werpen. Ik heb toch geen slowchatvrienden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Met dat soort gedachtes kom je inderdaad niet verquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Goede vraag. Als ik mod was zou ik ze meteen op slot werpen. Ik heb toch geen slowchatvrienden.
Gelijk twee redenen waarom ik geen mod ben.
Niet mee eens. Deels omdat ik misschien een ietsie pietsie stronken ben en ongeveer 3000 keer mijn backspace ga gebruiken en naar Mijn favo Lowlands stream aan het luisteren ben, maar grotendeels omdat yvonne dezelfde kin heeft als mij. Ok, grapje, hihihohohahaharoflcopter enzo, even serieus. Als je kijkt naar de users in de yvonne topics en naar de users in andere soortgelijke maar onvergelijkbare topics dan zie je een verschil.(punt). Dat is een slowchat topic waar boeiende/leuke/serieuse dingen worden vermeld. In de andere topics wordt er enkel over bier gezeurd, en tieten natuurlijk maar dat is niet erg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Goede vraag. Als ik mod was zou ik ze meteen op slot werpen. Ik heb toch geen slowchatvrienden.
Gelijk twee redenen waarom ik geen mod ben.
nee dat zijn ze niet. Maar de een mag nu eenmaal meer dan de anderquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Zijn die yvonne-topics dan echt zoveel interessanter? Moet ik ze toch eens gaan lezen.
Ondanks je stronkenheid snap ik je punt trouwens wel hoor. Ergens.
Ik las het vanochtend weer terug en dacht 'sjees jogy, volgende keer maar even de internetverbinding afsluiten als je weer van plan bent om uit te gaan.'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Zijn die yvonne-topics dan echt zoveel interessanter? Moet ik ze toch eens gaan lezen.
Ondanks je stronkenheid snap ik je punt trouwens wel hoor. Ergens.
Op je eikel of gewoon op je wang?quote:
Pff, wat ben jij voor een mod? Je moet je niet verontschuldigen voor terechte slotjes.quote:
Ach, het werkt. het slotje hangt nog steeds en het plebs denkt dat ze serieus genomen worden op een platonische manier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, wat ben jij voor een mod? Je moet je niet verontschuldigen voor terechte slotjes.
Kut! dit is ForumCrew helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, het werkt. het slotje hangt nog steeds en het plebs denkt dat ze serieus genomen worden op een platonische manier.
Oh nee! Fuck. Ik wilde net gaan bespreken hoe we zouden aankondigen dat Dribbel_ de nieuwe mod van ONZ gaat worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Kut! dit is ForumCrew helemaal niet.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dribbel_ de nieuwe mod van ONZ gaat worden.
stap je nu alweer op dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh nee! Fuck. Ik wilde net gaan bespreken hoe we zouden aankondigen dat Dribbel_ de nieuwe mod van ONZ gaat worden.
Oh?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
Jongens toch. Ik zou het toch niet zeggen als het niet fictief was?
Precies ja!quote:
neverquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh nee! Fuck. Ik wilde net gaan bespreken hoe we zouden aankondigen dat Dribbel_ de nieuwe mod van ONZ gaat worden.
Op een dag log je aan en is je naam opeens blauw.quote:
Ik log nooit aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Op een dag log je aan en is je naam opeens blauw.
Die grap heb ik eerder gelezen vandaagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Op een dag log je aan en is je naam opeens blauw.
het was een grap ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die grap heb ik eerder gelezen vandaag.
Hoe crue.quote:
Ik kan er over 10 minuten zijn als ik geen wind tegen hebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben ziekwie gaat er eten voor me maken
![]()
3 gangen dinerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kan er over 10 minuten zijn als ik geen wind tegen heb![]()
Ik F5 ook weleens op MSN. Heeft hetzelfde effect.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:50 schreef jogy het volgende:
En ik maar denken 'wat is iedereen braaf aan het posten' bleek dat ik in MyAt bezig was.
quote:
Alleen verkoudenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent ziek, dat krijg je nooit allemaal op
![]()
(maarre ik was iets te enthousiast...bedacht me net dat ik vanaaf in de kroeg beneden heb afgesproken omdat ik geen zin heb om die 5 minuten naar de stad te fietsen)
Deal! in de winter kom ik een keer kippesoep bij je etenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als het straks winter is en je bent ziek dan kom ik je wel even zelfgemaakte (kippen)soep brengen.
Ik ga vanavond ook maar drinken....niet teveel, anders gebeuren er straks nog ongelukken als ik aan het darten ben.
jogy begonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef Snakey het volgende:
Hoi, tiefstraal eens op met die SC hier.![]()
Jullie hebben allemaal MSN, maak er gebruik van!
\quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef Snakey het volgende:
Hoi, tiefstraal eens op met die SC hier.![]()
Jullie hebben allemaal MSN, maak er gebruik van!
maak je geen zorgen. Ik wou d'r ook geen gewoonte van maken leuke topics te openen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Chowi het volgende:
Denk maar niet dat dit gewoonte wordt hoor. Maar na het topic nog eens door te kijken, is 'ie eigenlijk wel okay.
+1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef hamkaastosti het volgende:
maak je geen zorgen. Ik wou d'r ook geen gewoonte van maken leuke topics te openen.
Jammer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
maak je geen zorgen. Ik wou d'r ook geen gewoonte van maken leuke topics te openen.
Ik moet zeggen dat ik het nog niet eens héél oneens ben met die opmerking. Het is wel stout van hem en ik hoop dat je 80 wordt KaMo. Maar dan zonder internet.quote:
Kamo is schattigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het nog niet eens héél oneens ben met die opmerking. Het is wel stout van hem en ik hoop dat je 80 wordt KaMo. Maar dan zonder internet.
Zijn topics zijn niet schattig en al helemaal niet knuffelbaar dus tjahquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kamo is schattig
ik heb em geadopteerd als knuffelkleuter![]()
van mij mag ie postnataal geaborteerd wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zijn topics zijn niet schattig en al helemaal niet knuffelbaar dus tjah![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kamo is schattig
ik heb em geadopteerd als knuffelkleuter![]()
Dat verklaart ook meteen waarom het kind geadopteerd is.quote:
doe het zelfquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:
[NB#114] De grootste familie van Nederland!
Open aub.
Ik gooide je kuttopic dicht.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Snakey, wat doe je?![]()
Het was een potentieel goed topic.
Je hebt me geen kans gegeven.
Ik post niet in NB. Dat is voor paupersquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gooide je kuttopic dicht.![]()
NB is weer open dus leef je uit.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik post niet in NB. Dat is voor paupers.
Is dat een vraag of een bevelquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
Tssk, wat minder slowchat, jongens.
Een bevel!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een bevel
of probeer je het ons gewoon op te dringen
Opvallend veel ex-modjes in het 2004 topikquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
Aanschouw!
De verpaupering van OVJL.
Topic uit 2004:
Hoe pest jij kassa meisjes graag?
Soortgelijk topic 2006.
Gevatte opmerkingen bij de kassa
quote:
Als je het netjes vraagt krijg je het dus voor elkaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
ChinlessBah vies foei! 48 uur.
Tjah doe er dan iets aan... Als het je niet bevalt geef het een draai die je wel ligtquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:28 schreef Qunix het volgende:
NB is letterlijk een kut topic
[NB#117] Kut bier
Moest het ff kwijt.
Kloptquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is sowieso een kuttopic
je gaat toch niet baggeren in een topic wat daar voor gemaakt is
en er zitten bijna alleen maar kneuzen in dat topic![]()
Mochten de NB topics hun nut verliezen zullen ze ook opgeheven worden hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is sowieso een kuttopic
je gaat toch niet baggeren in een topic wat daar voor gemaakt is
en er zitten bijna alleen maar kneuzen in dat topic![]()
Ja maar wat is het nut: slowchat bagger bier tieten... wat is de grens in NB? (uiteraard de algemene policy)quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Mochten de NB topics hun nut verliezen zullen ze ook opgeheven worden hoor.
Er wordt alleen maar porno gepostquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar wat is het nut: slowchat bagger bier tieten... wat is de grens in NB? (uiteraard de algemene policy)
Dat gebeurde vannacht inderdaad. Hoewel we in NB de bagger laten gaan is ook daar de algemene policy gewoon van kracht. Zie MED voor bevestiging daarvan, pr0n plaatsen is gewoon een ban.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er wordt alleen maar porno gepost
Ga dan naar KPD...
Het nut van NB is als volgt. Er wordt toch wel gebaggerd 's nachts, dan kun je dat beter centraal in ONZ houden dan het risico lopen dat het overal gebeurt. Diegene die dat niet centraal kunnen houden zullen daar dan ook eerder de gevolgen van 'voelen'.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar wat is het nut: slowchat bagger bier tieten... wat is de grens in NB? (uiteraard de algemene policy)
Wasn't mequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het nut van NB is als volgt. Er wordt toch wel gebaggerd 's nachts, dan kun je dat beter centraal in ONZ houden dan het risico lopen dat het overal gebeurt. Diegene die dat niet centraal kunnen houden zullen daar dan ook eerder de gevolgen van 'voelen'.
barely 18quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja wil iemand me ff toegang tot KPD geven dat hheb ik nog steeds niet
owja en ik ben 18+![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:04 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel voor een Pr0nBagger reeks in KPD
Moet je allemaal hier http://forum.fok.nl/topic/889623 voor zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja wil iemand me ff toegang tot KPD geven dat hheb ik nog steeds niet
owja en ik ben 18+![]()
Ja daar heb ik dan nog geen rechter voorquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Moet je allemaal hier http://forum.fok.nl/topic/889623 voor zijn.
In ONZ hebben we niks met pr0ndus daar kunnen we jullie niet mee helpen.
Tenzij je een lekker wijf met dikke tieten bent natuurlijk.![]()
Vind ik ook erg jammer...best leuk af en toe een plaatje hoor, maar ik ga liever voor baggerslowchat, de plaatjes van vooral Bierbroeder de laatste weken kunnen me nou niet echt boeien, de gezelligheid van een NB-topic komt het ook niet echt ten goede.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er wordt alleen maar porno gepost
Ga dan naar KPD...
Dat hele NB is kut. Eerste 10 delen waren top! Het is echt te slecht voor woorden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vind ik ook erg jammer...best leuk af en toe een plaatje hoor, maar ik ga liever voor baggerslowchat, de plaatjes van vooral Bierbroeder de laatste weken kunnen me nou niet echt boeien, de gezelligheid van een NB-topic komt het ook niet echt ten goede.
Dat was voor mijn tijdquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat hele NB is kut. Eerste 10 delen waren top! Het is echt te slecht voor woorden.
Disable external site imagesquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat was voor mijn tijd. Maar van de eerse paar delen dat ik actief mee postte weet ik iig wel dat er niet zoveel pics werden gepost, en dat het vooral gewoon lekker kleppen over niks was.
Lang leve msn dan maarTVP
![]()
zet dit er maar bij in de OP:quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef Qunix het volgende:
Dus we openen vanacht een nb met wat regels erbij
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:44 schreef Snakey het volgende:
Hoewel we in NB de bagger laten gaan is ook daar de algemene policy gewoon van kracht. Zie MED voor bevestiging daarvan, pr0n plaatsen is gewoon een ban.
Jullie kunnen beter meteen een wetboek maken als jullie de policy niet begrijpenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef Qunix het volgende:
Dus we openen vanacht een nb met wat regels erbij
of je gooit dat hele NB dichtquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter meteen een wetboek maken als jullie de policy niet begrijpen.
inderdaad van hetzeklfde kaliberquote:
Chernobyl zonder misvormde babies.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
inderdaad van hetzeklfde kaliber
De hulk met bestek
ik zonder drankquote:
bio bebbehquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef Biogarde het volgende:
Of grappige topic's in ONZ.
Laten we eerst Most_Wanted even proberen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Of Bio voor mod.
nee gewoon houdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
Sjongejonge... elke keer gezeik over dat NB. Gewoon optiefen ermee.
nee, ik zei "bier zonder tieten", niet "bier zonder erecte penissen in vochtige vagina's"quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een NB met regels is als bier zonder tieten?
Relativeringsvermogen is toch overschat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Laten we eerst Most_Wanted even proberen.
Elke post die ze daar in gooien blijft uit een ander topic en het is een topic wat ik gewoon kan negeren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
Sjongejonge... elke keer gezeik over dat NB. Gewoon optiefen ermee.
That's a very true thing.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Relativeringsvermogen is toch overschat.
Misschien wel ja...maar elke keer met eenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Elke post die ze daar in gooien blijft uit een ander topic en het is een topic wat ik gewoon kan negeren.
Het is volgens mij net als met kakkerlakken. Ze zijn zo verdomd moeilijk uit te roeien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Elke post die ze daar in gooien blijft uit een ander topic en het is een topic wat ik gewoon kan negeren.
trap er eens op......quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is volgens mij net als met kakkerlakken. Ze zijn zo verdomd moeilijk uit te roeien.
geef een linkje of maak een nieuwequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef PeZu het volgende:
kan eeen mod trouwens de Nb open gooien?
http://forum.fok.nl/topic/904945/5/50quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:14 schreef jogy het volgende:
[..]
geef een linkje of maak een nieuwe.
u smart!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, want dan neem je de eitjes mee, en wordt de plaag alleen maar erger.
tnxquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou een hele lieve mod wel eventjes voor mij, een: e toe willen voegen aan de TT in dit topic
[NB#118] Nieuwe ronde nieuwe kansen Bij voorbaat dank![]()
Nee, ga maar naar nachtbagger. Daar is het voor.quote:
ooh okquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ga maar naar nachtbagger. Daar is het voor.
jamaarjamaarjamaar...daar ben jij nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ga maar naar nachtbagger. Daar is het voor.
Dat klopt inderdaad, maar ik ga dan ook nog slapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaarjamaarjamaar...daar ben jij niet![]()
![]()
mietjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar ik ga dan ook nog slapen.
Trusten dan vastquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar ik ga dan ook nog slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |