Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:23 schreef freiss het volgende:
En dan ben je net nieuw en post je je eerste berichtje zonder PI --> ban.
Ja joh, ga er serieus op in.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik gebruik amper PI's en denk niet dat FOK! hier op vooruit gaat, ik denk eerder aan een verplichte PI waarschuwing zoals:
Je hebt geen PI aangeklikt.
Of zowik denk dat dit beter is dan bannen. Trouwens, PI is niet verplicht
Tuurlijk doe ik datquote:
Nadeel: FOK! gaat dan erg op achteruit, het wordt saaier etcquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:32 schreef cerror het volgende:
Dat dunt de baggeraars wel uit...
Niet slecht!
Saaier met PI's?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nadeel: FOK! gaat dan erg op achteruit, het wordt saaier etc
Liever een goede post in een forum dan tien Maikuuuls in een topic.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nadeel: FOK! gaat dan erg op achteruit, het wordt saaier etc
Liever goede ideeėn in plaats van zo'n onnozele ideeėnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:41 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Liever een goede post in een forum dan tien Maikuuuls in een topic.
Dat wat je nu bij je post hebt staan is ook een PI. Dat heeft de TS nog niet helemaal door geloof ik.quote:
Ik bedoelde geen standaard PI dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:49 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat wat je nu bij je post hebt staan is ook een PI. Dat heeft de TS nog niet helemaal door geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |