Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:23 schreef freiss het volgende:
En dan ben je net nieuw en post je je eerste berichtje zonder PI --> ban.
Ja joh, ga er serieus op in.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik gebruik amper PI's en denk niet dat FOK! hier op vooruit gaat, ik denk eerder aan een verplichte PI waarschuwing zoals:
Je hebt geen PI aangeklikt.
Of zowik denk dat dit beter is dan bannen. Trouwens, PI is niet verplicht
Tuurlijk doe ik datquote:
Nadeel: FOK! gaat dan erg op achteruit, het wordt saaier etcquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:32 schreef cerror het volgende:
Dat dunt de baggeraars wel uit...
Niet slecht!
Saaier met PI's?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nadeel: FOK! gaat dan erg op achteruit, het wordt saaier etc
Liever een goede post in een forum dan tien Maikuuuls in een topic.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nadeel: FOK! gaat dan erg op achteruit, het wordt saaier etc
Liever goede ideeën in plaats van zo'n onnozele ideeënquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:41 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Liever een goede post in een forum dan tien Maikuuuls in een topic.
Dat wat je nu bij je post hebt staan is ook een PI. Dat heeft de TS nog niet helemaal door geloof ik.quote:
Ik bedoelde geen standaard PI dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:49 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat wat je nu bij je post hebt staan is ook een PI. Dat heeft de TS nog niet helemaal door geloof ik.
Super, man!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:26 schreef nietzman het volgende:
Zien jullie wel?
Of:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:25 schreef nietzman het volgende:
"Heb jij nog op het prikbord gekeken?"
Veel mooier!quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:27 schreef captain.lefteye het volgende:
Maar wat nou als je gewoon een simpele mededeling wil doen, iets waardoordeze Icon ineens een Post-Icon wordt?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:25 schreef nietzman het volgende:
"Heb jij nog op het prikbord gekeken?"
Exactly my pointquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Of:
"Heeft iemand mijn boodschappenlijstje ergens gezien?"
Heb je nou serieus lopen zoeken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef oshiro het volgende:
Javascript stops entire page from loading. TS is cyberstalker, geen PI --> ban. We spreken je later wel weer he
Iedereen maakt fouten. Ik was toen ook wel een kersverse newbiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef oshiro het volgende:
Javascript stops entire page from loading. TS is cyberstalker, geen PI --> ban. We spreken je later wel weer he
Dat was 1,5 jaar geleden, toen hij nog een newbie was.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef oshiro het volgende:
Oh ja, en dat maakt natuurlijk nog geen 20% hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef oshiro het volgende:
Het topic wordt verplaatst naar het subforum waar deze het beste thuis hoort.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef cyberstalker het volgende:
Wat doet dit topic trouwens in ONZ?
Ach ja, ik ben het biertopic nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:46 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Heb je nou serieus lopen zoeken?![]()
Probeer je eens een keer iets bij te dragenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het topic wordt verplaatst naar het subforum waar deze het beste thuis hoort.
Gezien de grote onzin die hier vertolkt wordt.... is dat dus ONZ
You are welcome
Hoi,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:51 schreef tho_Omas het volgende:
M.a.w. je topic is naar de prullenbak verplaatst.
Excuus,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoi,
Je gebruikte de inferieure PI.
Groetjes,
Chriz2k.
En dáár is de validiteit van dat afgument aangetoond,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je weet niet of het serieus was.
Ze gebruikte immers geen PI.
Bah eet jij modderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Probeer je eens een keer iets bij te dragen. Ik denk dat ik maar opstap als moddereter.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef Rekkie het volgende:
Man weet je wel hoeveel moeite dat is?
Ik weet niet wat me bezielde! Heus niet!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat voor kruisbestuiving!
[afbeelding],.
Precies, dan moet ik eerst op reply of op reageren drukken en dan vervolgens weer met de muis een P.I. aanklikken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
[[url=http://www.xs4all.nl/~zeep10/FOK/screen_topic_small.png]afbeelding][/url]
Whehe, Adblock!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
[[url=http://www.xs4all.nl/~zeep10/FOK/screen_topic_small.png]afbeelding][/url]
Je snapt hem nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Precies, dan moet ik eerst op reply of op reageren drukken en dan vervolgens weer met de muis een P.I. aanklikken.
Dat lijkt me sowieso noodzakelijk om eventuele schrijf-, spel-, danwel algemene taalfouten te kunnen corrigeren voordat je het lachertje van het forum wordt!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Precies, dan moet ik eerst op reply of op reageren drukken en dan vervolgens weer met de muis een P.I. aanklikken.
Nouw en....?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso noodzakelijk om eventuele schrijf-, spel-, danwel algemene taalfouten te kunnen corrigeren voordat je het lachertje van het forum wordt!
En in dit tempo ben je zelfs op een forum al snel onzichtbaar!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nouw en....?
Op straat loop je me toch voorbij. weetog
Ik blokkeer geen banners heur, die werken gewoon niet bij mij.quote:
Zoals gezegd, nou èn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
En in dit tempo ben je zelfs op een forum al snel onzichtbaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |