Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
sommige van die vooroordelen zijn waar (meeste niet nah fifty-fifty)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mwah de hele cultuur staat me niet zo aan, rock muziek, allemaal problemen, niets uitvoeren de hele dag en alle andere vooroordelen![]()
komma vergeten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En gelijk een fout in de TT tering hee![]()
Vooral de problemen die die lui hebben altijd ruzie met hun ouders blaat blaat blaat in plaats van daar iets aan te doen gaan ze elkaar opzoeken en dan zielig doen maarjah nu eerst bierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:46 schreef welkominspace het volgende:
gevonden!![]()
[..]
sommige van die vooroordelen zijn waar (meeste niet nah fifty-fifty)
Neuj achter die 2e nieuwe stond geen equote:
Je kan zowel anaal als oraal verwent worden door jogy...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef welkominspace het volgende:
kun/mag je gaband/inelkaar gebeukt worden als je als je overdag serieus post in dit topic?
Nopequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef welkominspace het volgende:
kun/mag je gaband/inelkaar gebeukt worden als je als je overdag serieus post in dit topic?
ik ken er een en die kan wel goed met zijn ouders overweg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vooral de problemen die die lui hebben altijd ruzie met hun ouders blaat blaat blaat in plaats van daar iets aan te doen gaan ze elkaar opzoeken en dan zielig doen maarjah nu eerst bier![]()
We benn alweer 41 minuten bezigquote:
Is het intressant ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef Qunix het volgende:
Wie luistert / kijkt MIDNR op 538?
Doet me denken aan Goldstrikequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit aan de gouden bacardi
maar Hj is oke!!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Mja 't stomste vond ik die tekst er nog bij van dagonet....
"Tiemie, ijsmeis is zoooo passé"
Ja dat poste ik toch ook, dat die kutfoto's 2,5 jaar oud waren..
Ik luister alquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
[[url=http://pmklaassen.com/uploads/tetten_midnr.JPG]afbeelding][/url]
niet iedereen heeft nog vakantiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dan pas je je bedtijd toch gewoon aan.!
Hee man, ik dacht je dood wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dan pas je je bedtijd toch gewoon aan.!
Dat zou je haast denken ja...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien was Dago ongesteld of anders zijn vriendin wel
Wie zegt dat ik vakantie heb?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet iedereen heeft nog vakantie
uhm goldstrike oo h sweer memoriesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Goldstrike
[..]
Misschien was Dago ongesteld of anders zijn vriendin wel
jacksonquote:
michael michaelquote:
Of erger nog... ze zijn zwangerquote:
Ik ben niet een minderjarig jongetjequote:
ik zag het in FB, bier?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj achter die 2e nieuwe stond geen eer stond Nieuwe ronde nieuw kansen
![]()
trouw met mequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben niet een minderjarig jongetje
Vergeet nooit een verjaardag hier... fles Goldstrike in de keuken en elke keer als er nieuwe drank gehaald moest worden ik stiekem een glaasje Goldstrike achterover slaanquote:
nouja, je zou 't vakantie kunnen noemen. Ik zit nog op school, maar ik heb geen lessen. Hoef alleen maar een paar wiskundetentamens te maken. Mijn schooljaar is vandaag weer begonnen, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat je dat zou zeggen![]()
ja nou ik dus
Bigamie is toch niet toegestaan hier?quote:
Het was als semi-grappig bedoeltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Jackson!!
Ach, Misschien leef ik wel meer dan ooit.. Ik post gewoon (iets) minder.
hehe ik heb nog 1 a 2 wekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nouja, je zou 't vakantie kunnen noemen. Ik zit nog op school, maar ik heb geen lessen. Hoef alleen maar een paar wiskundetentamens te maken. Mijn schooljaar is vandaag weer begonnen, geloof ik.![]()
hehequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vergeet nooit een verjaardag hier... fles Goldstrike in de keuken en elke keer als er nieuwe drank gehaald moest worden ik stiekem een glaasje Goldstrike achterover slaan![]()
Ik deed de drankvoorziening nog nooit zo graag
uhm met jou welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bigamie is toch niet toegestaan hier?
Daarom gaf ik ook een semi-serieus antwoord.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Het was als semi-grappig bedoelt
Alles lekker?
Ik heb er nog niets over gehoord, dus ik ga deze week eens bellen of ik die kuttoetsen eens kan herkansen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hehe ik heb nog 1 a 2 weken
dat doen wij altijd voor de vakantiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets over gehoord, dus ik deze week zal ik eens bellen of ik die kuttoetsen eens kan herkansen..
Prima prima...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Daarom gaf ik ook een semi-serieus antwoord..
Zeker weten, met u!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |