Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
sommige van die vooroordelen zijn waar (meeste niet nah fifty-fifty)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mwah de hele cultuur staat me niet zo aan, rock muziek, allemaal problemen, niets uitvoeren de hele dag en alle andere vooroordelen![]()
komma vergeten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En gelijk een fout in de TT tering hee![]()
Vooral de problemen die die lui hebben altijd ruzie met hun ouders blaat blaat blaat in plaats van daar iets aan te doen gaan ze elkaar opzoeken en dan zielig doen maarjah nu eerst bierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:46 schreef welkominspace het volgende:
gevonden!![]()
[..]
sommige van die vooroordelen zijn waar (meeste niet nah fifty-fifty)
Neuj achter die 2e nieuwe stond geen equote:
Je kan zowel anaal als oraal verwent worden door jogy...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef welkominspace het volgende:
kun/mag je gaband/inelkaar gebeukt worden als je als je overdag serieus post in dit topic?
Nopequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef welkominspace het volgende:
kun/mag je gaband/inelkaar gebeukt worden als je als je overdag serieus post in dit topic?
ik ken er een en die kan wel goed met zijn ouders overweg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vooral de problemen die die lui hebben altijd ruzie met hun ouders blaat blaat blaat in plaats van daar iets aan te doen gaan ze elkaar opzoeken en dan zielig doen maarjah nu eerst bier![]()
We benn alweer 41 minuten bezigquote:
Is het intressant ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef Qunix het volgende:
Wie luistert / kijkt MIDNR op 538?
Doet me denken aan Goldstrikequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit aan de gouden bacardi
maar Hj is oke!!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Mja 't stomste vond ik die tekst er nog bij van dagonet....
"Tiemie, ijsmeis is zoooo passé"
Ja dat poste ik toch ook, dat die kutfoto's 2,5 jaar oud waren..
Ik luister alquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
[[url=http://pmklaassen.com/uploads/tetten_midnr.JPG]afbeelding][/url]
niet iedereen heeft nog vakantiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dan pas je je bedtijd toch gewoon aan.!
Hee man, ik dacht je dood wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dan pas je je bedtijd toch gewoon aan.!
Dat zou je haast denken ja...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien was Dago ongesteld of anders zijn vriendin wel
Wie zegt dat ik vakantie heb?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet iedereen heeft nog vakantie
uhm goldstrike oo h sweer memoriesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Goldstrike
[..]
Misschien was Dago ongesteld of anders zijn vriendin wel
jacksonquote:
michael michaelquote:
Of erger nog... ze zijn zwangerquote:
Ik ben niet een minderjarig jongetjequote:
ik zag het in FB, bier?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj achter die 2e nieuwe stond geen eer stond Nieuwe ronde nieuw kansen
![]()
trouw met mequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben niet een minderjarig jongetje
Vergeet nooit een verjaardag hier... fles Goldstrike in de keuken en elke keer als er nieuwe drank gehaald moest worden ik stiekem een glaasje Goldstrike achterover slaanquote:
nouja, je zou 't vakantie kunnen noemen. Ik zit nog op school, maar ik heb geen lessen. Hoef alleen maar een paar wiskundetentamens te maken. Mijn schooljaar is vandaag weer begonnen, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat je dat zou zeggen![]()
ja nou ik dus
Bigamie is toch niet toegestaan hier?quote:
Het was als semi-grappig bedoeltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Jackson!!
Ach, Misschien leef ik wel meer dan ooit.. Ik post gewoon (iets) minder.
hehe ik heb nog 1 a 2 wekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nouja, je zou 't vakantie kunnen noemen. Ik zit nog op school, maar ik heb geen lessen. Hoef alleen maar een paar wiskundetentamens te maken. Mijn schooljaar is vandaag weer begonnen, geloof ik.![]()
hehequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vergeet nooit een verjaardag hier... fles Goldstrike in de keuken en elke keer als er nieuwe drank gehaald moest worden ik stiekem een glaasje Goldstrike achterover slaan![]()
Ik deed de drankvoorziening nog nooit zo graag
uhm met jou welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bigamie is toch niet toegestaan hier?
Daarom gaf ik ook een semi-serieus antwoord.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Het was als semi-grappig bedoelt
Alles lekker?
Ik heb er nog niets over gehoord, dus ik ga deze week eens bellen of ik die kuttoetsen eens kan herkansen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hehe ik heb nog 1 a 2 weken
dat doen wij altijd voor de vakantiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets over gehoord, dus ik deze week zal ik eens bellen of ik die kuttoetsen eens kan herkansen..
Prima prima...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Daarom gaf ik ook een semi-serieus antwoord..
Zeker weten, met u!
Ik had vanaf augustus tot januari mijn eindstage.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat doen wij altijd voor de vakantie
quote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wist niet dat er wetten speciaal voor jou en mij werden aangepast.
Alleen als ik het openquote:
quote:
dus moet je nu een jaar over doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:04 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik had vanaf augustus tot januari mijn eindstage.. Tijdens die stage had ik dus die toetsen moeten herkansen, bleek na afloop.
![]()
M'n mentor had gezegd dat ik dat veel beter na mijn stage kon doen, maar de wiskunde-docent had er geen tijd voor. Kortom, ik had mijn diploma al vanaf jan. moeten hebben..
Ik heb 2 wiskunde toetsen gemist door ziek/afwezig te zijn. En geen kans gehad om het te herkansen na januari.
Balkie is dus de beroerdste niet?quote:
Nope,quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus moet je nu een jaar over doen?
Probeer het eensquote:
quote:
Zo is het toch?quote:
ik krijg wel steeds een beroerte als ik hem op tv ziequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Balkie is dus de beroerdste niet?![]()
Ik kan het knopje niet vindenquote:
het is dat ene knopjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan het knopje niet vinden
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kreeg weer een rolstuip toen ik van de week die beelden weer zag van hem op dat skateboardquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik krijg wel steeds een beroerte als ik hem op tv zie
o ik dacht alquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:06 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nope,
Alleen die toetsen herkansen. 2 stuks en heb nog een stuk of 7 herkansingen over.
Ik hoor het alweer.... Dat gaat geen PS worden op msn...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja, mooi heh...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kreeg weer een rolstuip toen ik van de week die beelden weer zag van hem op dat skateboard
daar heb ik nog nooit beelden van gezienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kreeg weer een rolstuip toen ik van de week die beelden weer zag van hem op dat skateboard
quote:
* Zoeken doet maar er weinig vertrouwen in heeft het juiste knopje te vindenquote:
Een jongen uit m'n klas moest het 3e jaar overdoen en heeft nu z'n diploma nog eerder als ik. (hij is nu bezig met 1 van de laatste weken van zijn eindstage.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
o ik dacht al
ik ken iemand die had een keer 2 spelvauten teveel in een pw en daardoor moest hij een jaar overdoen(hij was 1ste jaars journalastiek)
Pooierquote:
Je hebt genoeg aan een half woord zie ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer.... Dat gaat geen PS worden op msn...
Bah
ik weet precies waar ie zitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
* Zoeken doet maar er weinig vertrouwen in heeft het juiste knopje te vinden
Helaas wel... erg jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt genoeg aan een half woord zie ik
das knap van hem!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Een jongen uit m'n klas moest het 3e jaar overdoen en heeft nu z'n diploma nog eerder als ik. (hij is nu bezig met 1 van de laatste weken van zijn eindstage..)
Ik moet toegeven dat zijn laatse woorden in dat stukje wel waarheid was... nu nog zijn echte laatste woordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, mooi heh...
*klap op zijn bek*
Nou, ik heb het iig geprobeert.... yeah, right
Erg lullig ja, want ik stond er zeker niet als slechtste voor voordat ik aan de stage begon. Maar achja, ik haal het heus wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
das knap van hem!
en gewoon lullig voor jou door samenloop van omstandigheden
Ben je er geweest?quote:
ik mag jou welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
nu nog zijn echte laatste woorden
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben je er geweest?
En ben je nu ontmaagd of ontmand of hoe het ook mag heten?
Niet als een huillie gaan doen nu hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas wel... erg jammer
Kan het echt niet even?
Besmet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben je er geweest?
nou als je nu niet begint met blokken weet ik zo net niet of je het wel haaltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Erg lullig ja, want ik stond er zeker niet als slechtste voor voordat ik aan de stage begon. Maar achja, ik haal het heus wel.
Heb niks tegen die man. Zeker niet als ik Wouter Bos dan weer hoor. Dan denk ik... ach, hij doet het zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat zijn laatse woorden in dat stukje wel waarheid was... nu nog zijn echte laatste woorden
Het is niet echt motiverend als m'n school me maar geen datum kan geven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou als je nu niet begint met blokken weet ik zo net niet of je het wel haalt![]()
Hoor ik er nu echt bij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik mag jou wel![]()
nu ben jij ook stoer![]()
Ik zal niet de huillie uithangenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet als een huillie gaan doen nu hoor
Ik open msn nu niet meer
Hij doet 't ook niet slecht. Hij heeft gewoon het imago van een baksteen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb niks tegen die man. Zeker niet als ik Wouter Bos dan weer hoor. Dan denk ik... ach, hij doet het zo slecht nog niet![]()
Ook jaquote:
jazeker nu ben jij ook alto ehh... stoerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoor ik er nu echt bij?
Tranen van emotie vloeien nu al![]()
HEEEEEEE!~!!!!quote:
alleen komt hij boven als je hem in het water gooitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:16 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Hij doet 't ook niet slecht. Hij heeft gewoon het imago van een baksteen..
de ballen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:18 schreef jackson het volgende:
Shit, poker aan het missen
Bye bye... misschien tot later
Dat past dan ook totaal niet bij jequote:
PS, wat zijn we weer melig vandaagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben je er geweest?
eej sebagger don't fok with PSquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
PS, wat zijn we weer melig vandaag
Altoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jazeker nu ben jij ook alto ehh... stoer
quote:
Latersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:18 schreef jackson het volgende:
Shit, poker aan het missen
Bye bye... misschien tot later
quote:
Das geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
PS, wat zijn we weer melig vandaag
Doei Tiemiequote:
maar maarquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat zeg ik neo nazie ehhh.... stoer
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yo en niet teveel rukken he?
PSquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das geen antwoord op mijn vraag
Heej baggertje
Ja... ik neem jou anaal met mijn voorbinddildoquote:
is gewoon stopwoordje van mequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja... ik neem jou anaal met mijn voorbinddildo![]()
living high. Geen idee. Heb gewoon vanalles aangeklikt op zo'n torrentsite.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoe heet dat dvdtje?
issie goed?
torrentsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:25 schreef Tiemie het volgende:
[..]
living high. Geen idee. Heb gewoon vanalles aangeklikt op zo'n torrentsite.
-nu echt weg.. -
Gebruik Spoilersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb ik gister gezien 14.gif
Trouwens die MOL, dat is die ene.
dan zou je het toch alsnog lezen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Gebruik Spoilers!!!@$%@$&%%#*@##^
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:29 schreef welkominspace het volgende:
dan zou je het toch alsnog lezen?
vet met marco borsato?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
hoelaat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:29 schreef TwyLight het volgende:
MENSEN MAANDAG 4 SEPTEMBER GAAN DE SIRENES WEER AF. NIET BANG ZIJN.
Ja, ga jij nou maar slapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en jij ook niet teveel rukken he?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:31 schreef welkominspace het volgende:
vet met marco borsato?
dies wel vet omdat het voor war child is
ik heb ook een keer gezongen voor war childNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met Brace (beugel)
was net op de radio
![]()
Speciaal voor jou, zal ik de naam opzoeken van die molquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Gebruik Spoilers!!!@$%@$&%%#*@##^
Zeker ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:32 schreef PeZu het volgende:
Printscreen slaapt
12:00!!!!!! 12 UUR!!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoelaat?
mss ben ik er dan niet
Nog niet hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:32 schreef PeZu het volgende:
Printscreen slaapt
nee hootquote:
ooh neuqen?quote:
quote:
Je weet dat dat een oneerbaar voorstel is?quote:
Je weet dat dat een oneerbaar voorstel is?quote:
hee PSquote:
fuck you buddyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ga jij nou maar slapen.
takkeminderjarige
mooi!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
12:00!!!!!! 12 UUR!!!!!
MENSEN DIT IS NORMAAL
o diequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neemet Brace (beugel)
was net op de radio
hey you!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet dat dat een oneerbaar voorstel is?
Maaruh... waar en hoe?
Heej PeZuquote:
hoiquote:
ga je gang die heeft toch niks over me te zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen, of moet ik je moeder bellen?
Voorzichtig hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:44 schreef welkominspace het volgende:
tijd voor tieten! 14.gif
[afbeelding]
Die zijn dik minderjarig volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:44 schreef welkominspace het volgende:
tijd voor tieten! 14.gif
[afbeelding]
Balkjes over de tieten... bang voor een ban?quote:
oohwquote:
vandaar de censuurquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die zijn dik minderjarig volgens mij
Lief die rode wangenquote:
uhuhquote:
nee die waren voor een ander topic waar het wel met balkjes moetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Balkjes over de tieten... bang voor een ban?
We kunnen weinig andersquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee die waren voor een ander topic waar het wel met balkjes moet
uhmquote:
Jammerquote:
jouw schuldquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
post jou tieten dan!
dan doe ik het ook (als ik software voor me cam vind)
Ik heb wel msnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw schuld
jij heb geen msn
anders......![]()
Even een mailtje terug zoeken, waarin je het tegenovergestelde beweerd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb wel msn
altijd lekker.
kom op dan!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb wel msn
altijd lekker.
Ik wel 3quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb wel een litteken hoor![]()
quote:
laquote:
Ik heb msn maar ben nooit online... bespaart je het zoekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Even een mailtje terug zoeken, waarin je het tegenovergestelde beweerd.
hoiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Heel voorzichtig kom ik even gedag zeggen![]()
Sorryquote:
SOLquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:
3 alleen bij mijn tieten zou niet goed zijnquote:
jammer ik heb 1 hele grote op mijn borstquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
3 alleen bij mijn tieten zou niet goed zijn
Ga eens online komen danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb msn maar ben nooit online... bespaart je het zoeken
ik geloof er niks van.......quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tieten hoor ik ?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan kom ik online en danquote:
quote:
Je kent het verhaal ook?quote:
Was even bezig met battlefield 2 enzo en bier natuurlijkquote:
quote:
versquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Was even bezig met battlefield 2 enzo en bier natuurlijk![]()
bier en tieten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:01 schreef PeZu het volgende:
ik wil ...
vertelquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Was even bezig met battlefield 2 enzo en bier natuurlijk![]()
Same herequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:01 schreef PeZu het volgende:
ik wil ...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Jij hebt het tegenwoordig veel te druk met je andere vriendjesquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
hoi
de sletquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt het tegenwoordig veel te druk met je andere vriendjes![]()
![]()
![]()
ik besta GVD welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
hoi
hoe doe je dat foto'tje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:03 schreef Sebasser het volgende:
ody *
Zieke geesten dwalen er rond op internet.quote:
Echt niet...maar ik ben niet zo van whooohooo de plaatjes van Bierbroeder zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt het tegenwoordig veel te druk met je andere vriendjes![]()
![]()
![]()
scriptje maar das alleen voor echte stoere usersquote:
hoiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zieke geesten dwalen er rond op internet.
quote:
True, maar vanaf nu even 1tje minder want ik ga slapen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zieke geesten dwalen er rond op internet.
Die plaatjes waren niet echt dat je denkt van uuuh oma kom eens kijken is leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Echt niet...maar ik ben niet zo van whooohooo de plaatjes van Bierbroeder zijn...Dus ook geen NB in principe voor mij. Anders kom je maar op msn
![]()
hee je bent erquote:
vtelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
scriptje maar das alleen voor echte stoere users![]()
Ja, en anders 5 euro per plaatje bij danny.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
scriptje maar das alleen voor echte stoere users![]()
mag ik meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
Ik denk dat ik zo naar bed ga... ik denk het ;')
Hoe weet je dat?quote:
Hoe weet je dat?quote:
Trustenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
Ik heb hele andere ideeenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die plaatjes waren niet echt dat je denkt van uuuh oma kom eens kijken is leukOeh msn
Wie moet ik een koffer met poen overhandigen voor jouw @
![]()
Er is nog wel een topic van alst goed isquote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is nog wel een topic van alst goed isGebruik de search maar even
(
![]()
![]()
![]()
)
Ik ken jouw ideeënquote:
ik voelde je aamwezigheidquote:
wtf ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
Name Level Group Joined Posts
Sebasser * Members August 15, 2006 4
En stellen die ooit teleurquote:
Momenteel?quote:
sletquote:
Ik ben benieuwd hoe je bij je username komt eigenlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik merk er nog nix van...nix geen fiets in mijn lijstje![]()
linkje ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet het ook niet....dat stond op het internet.![]()
Ieder in ons eigen bedjequote:
Ieder in ons eigen bedjequote:
Moest msn nog even aanzwingelen enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik merk er nog nix van...nix geen fiets in mijn lijstje![]()
met als zoekterm?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is nog wel een topic van alst goed isGebruik de search maar even
(
![]()
![]()
![]()
)
SeaOfLove...is mijn favoriete misdaadfilmquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je bij je username komt eigenlijk?
ooh okquote:
Ze zijn altijd boven verwachtingquote:
Ok. ik dacht wat andersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SeaOfLove...is mijn favoriete misdaadfilm
Oe... scheldenquote:
hi i´m Frank Kellerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SeaOfLove...is mijn favoriete misdaadfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |