Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
(Weer een hubba bubba doorgeslikt...)quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:59 schreef Blame het volgende:
Nu het topic nog vastplakken aan de bovenkant van de ONZ-index
Sign my ass!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef Biogarde het volgende:
Verder heb ik eik niks te zeiken.
Heb bier, dus da's goed![]()
En jij modder.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:36 schreef most_wanted het volgende:
Biogarde mag wel mod worden.
Oh, hihihi. Ik vergat dat je er een had.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hoi Sebasser, hoe gaat het met je sociale leven?
Je vergat ook de G zekerquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Oh, hihihi. Ik vergat dat je er een had.![]()
![]()
Ik kan 'm even niet vinden en kan het me ook totaal niet meer herrineren, maar het was gewoon een kuttopic.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:44 schreef ehqo het volgende:
NJ waarom gooi je mijn topic dicht?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:06 schreef NJ het volgende:
herrineren
Ik was, toen ik dat typte, welgeteld drie minuten wakker.quote:
Zo'n vermoeden had ik al en het boeit me ook weinig omdat ik zelf met de regelmaat van de klok weer een gramaticale dwaling bega maar tochquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was, toen ik dat typte, welgeteld drie minuten wakker.
Da's ook een heul lastig woord natuurlijk om te spellen he!quote:
Nee, Sararaats post volgens mij al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Chowi? Is dat die zeug?
Die heeft toch nu een sugababes profiel onder de naam MissHoney?...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, Sararaats post volgens mij al een tijdje niet meer.
Die bedoelde ik niet. Maar ze lijkt er wel een beetje op volgens mij... Ze had eerst zo'n username met een D.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, Sararaats post volgens mij al een tijdje niet meer.
Ik heb je tuk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kan 'm even niet vinden en kan het me ook totaal niet meer herrineren, maar het was gewoon een kuttopic.
http://fotoboek.fok.nl/user/Dead-Dollquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet. Maar ze lijkt er wel een beetje op volgens mij... Ze had eerst zo'n username met een D.
Godsamme, help me eens hier, ik ben niet zo goed in usernames van kutusers.
Om de vijf minuten. Duh.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:51 schreef CecilBDemented het volgende:
he Jogy.
NJ.
Snakey.
Chowi.
hoe vaak mastruberen jullie elkaar eigelijk per week? ben ik even benieuwd naar
Kusje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet. Maar ze lijkt er wel een beetje op volgens mij... Ze had eerst zo'n username met een D.
Godsamme, help me eens hier, ik ben niet zo goed in usernames van kutusers.
Ja. En nou weer lief spelen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ben pas ziek geweest..
Zeg lekker ding, word eens een beetje volwassen ofzo. Dat rebelse internetpersoontje staat je niet .quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Houd toch je bakkes en bemoei je met jezelf, zeug.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Houd toch je bakkes en bemoei je met jezelf, zeug.
Neuh, staat wel prima zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef Het_hupt het volgende:
kan ff iemand de TT aanpassen please? Wie nomineer jij als potitiele nieuw mod?
Bvd![]()
Allang geregeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Kan iemand wat doen aan die gast die goedemorgentopics schopt.
Tof.quote:
Nu staan ze allemaal zo hoog in de MyAT.quote:
Daar zit wodka inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb het al in je drinkbak gegoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |