Jezelf nomineren mag toch niet, gekkie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef skiczukie het volgende:
De grootste mongool.
Goed begin.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:19 schreef NJ het volgende:
Laten we eens beginnen met iemand die "potentiële" kan spellen.
En dan ook nog eens eisen gaan stellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:19 schreef NJ het volgende:
idd kan je dat ff aanpassen plz?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:19 schreef NJ het volgende:
Modjes die nog jonger zijn dan de huidige?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:17 schreef Sebasser het volgende:
Most_wanted.
Het centrale ONZ-topic achter de schermen is het meest lurkbare topic achter de schermen. Je moet er toch niet aan denken dat er zo'n kneus als Het_hupt ofzo ineens in komt posten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:19 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En dan ook nog eens eisen gaan stellen.
Noem jij Snakey jong?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Modjes die nog jonger zijn dan de huidige?Het moet niet gekker worden.
potentiëlequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:19 schreef NJ het volgende:
hahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Het centrale ONZ-topic achter de schermen is het meest lurkbare topic achter de schermen. Je moet er toch niet aan denken dat er zo'n kneus als Het_hupt ofzo ineens in komt posten?.
In democratisch opzicht is het wel te verantwoorden. De botmongolen van Fok! zouden ook vertegenwoordigers moeten hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Het centrale ONZ-topic achter de schermen is het meest lurkbare topic achter de schermen. Je moet er toch niet aan denken dat er zo'n kneus als Het_hupt ofzo ineens in komt posten?.
Ja? En? Dus? Daarom?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik kan 's avonds ook vaak weg zijn hoor übermensch![]()
nou, dat je gewoon wat snuggere en mindere snuggere mensen hebt. en wat dislectische idoten als ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja? En? Dus? Daarom?
Wat wil je zeggen man?
Ik had je al bij die tweede categorie ingedeeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nou, dat je gewoon wat snuggere en mindere snuggere mensen hebt.
ow had je dat niet ff kunnen mailen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had je al bij die tweede categorie ingedeeld.
Trouwens, nu ik je toch spreek, most_wanted is eindelijk opgehouden met dat bloedirritante gezuig in het FB-topic, waarom doe jij zo je best om zijn plaats in te nemen?
das ook niet lief van jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik nomineer ...... ehhhh .......
Godverdomme d'r valt helemaal niemand te nomineren .... 't zijn allemaal kutusers hier
Dan val jij dus bij deze afquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe het wel.
Het is hip om mensen mod te maken van een subforum waar ze nooit posten, so count me in.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef skiczukie het volgende:
De grootste mongool.
Kutquote:
Waarom zou ik dat in godsnaam gaan mailen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ow had je dat niet ff kunnen mailen?
dr zit ook een ander erger te zuigen dan ik![]()
sure.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in godsnaam gaan mailen?
En die ander, ach jij viel me net ff op, [die ander] spreek ik een andere keer wel aan.
'is' is aardig mongool.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef renz0r het volgende:
Ik ben al is gevraagd, dus tja, misschien nu?
* Het_hupt heeft groep 4 schijnbaar niet kunnen bereikenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Potitiele nieuw. Het_hupt is sinds groep 4 niet meer naar school gegaan?
.
Wie is die [ander] eigenlijk, want in het huidige FB-topic zie ik alleen jou.quote:
[FB] Bio voor mod, je schrikt je kapot!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Wie is die [ander] eigenlijk, want in het huidige FB-topic zie ik alleen jou.
Dat is nou niet bepaald iemand die veel FB's volbaggert...maar onbeschoft is hij wel jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[FB] Bio voor mod, je schrikt je kapot!
dat zou ik dus nooit doe, he?![]()
Dat bedoel ik niet met irritant gezuig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[FB] Bio voor mod, je schrikt je kapot!
dat zou ik dus nooit doe, he?![]()
ah i see, dat zie je als zuigenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet met irritant gezuig.
Een opmerking van R2cksonn zal me jeuken, maar waarom post jij dit eigenlijk?
Dát vind ik irritant gezuig. Net als die reactie van je in het Breezah edit topic.
Ja. Behoorlijk irritant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah i see, dat zie je als zuigen![]()
Mooi. Dat is 99% van Fok!.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:46 schreef Betaserc het volgende:
Iemand die van bier en tieten houdt.
tjeezz had dat gewoon door gegeven, ik had helemaal niet de intentie op je te gaan dissuh, of wat dan ookquote:
Laffe manier om jezelf als kandidaat te nomineren hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, even wat off-topic reacties verwijderd
Baggeren doe je maar in kuttopics!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |