He, en ik maar denken dat een mod hier ging lopen k*****en over een andere modquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
Iets minder baggeren graag.. Of je krijgt een note!
.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef Bierbroeder het volgende:
weer een kut topic door voor een mod
Ik deed toch een "quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:19 schreef Snakey het volgende:
Het was leuk samenwerken Chowi. Tot ziens in het zwart.![]()
Dude.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:19 schreef Showtime het volgende:
Ik heb zin om Chowi keihard in haar reet te neuken.![]()
Mmm, je hebt inderdaad nog een draadje om je aan vast te houden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik deed toch een "" aan het eind, zo van, dit topic is niet gemeend, want ik respecteer jouw autoriteit?
toch is het een kut topicquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik deed toch een "" aan het eind, zo van, dit topic is niet gemeend, want ik respecteer jouw autoriteit?
Terug krabbelen hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
En een kuttopic springt er echt uit hè, hier in ONZ.quote:
Ik deed diequote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
En een kuttopic springt er echt uit hè, hier in ONZ..
Elk topic wat begint met Yvonne is al kutquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
En een kuttopic springt er echt uit hè, hier in ONZ..
Ja, ik doe dat altijd als verkapte doodswensing.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik deed dieheus wel met een bedoeling heur!
Ik ook wel. Maar dan als 1e!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |