.gifquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef Carport het volgende:
De link naar het kaartje moet zijn rondje_huidig.jpg![]()
ach, radio 1 kun je niet inplannen. Misschien valt het bij BNN united wel mee (ruimere deadlines enzo) maar radio 1 journaal vraagt het dezelfde dag nog.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef math1985 het volgende:
Tsja, OHIH heeft daar natuurlijk gewoon rekening mee gehouden: dat Radio-1 interview hebben ze netjes gepland tijdens de overstap op Marienberg, waarschijnlijk een van de ruimste overstappen.
fok heeft geheel noordholland gedaan. En is op weg naar lelystadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Op het vorige kaartje zag ik dat Fok! achter liep (noord-holland was totaal niet ingekleurd), kan iemand de huidige situatie verhelderen? Ik ben niet zo goed in het lezen van dat kaartje
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie had er aan de noodbel getrokken?
<snip>
![]()
ik heb m nu op 580 pixels in de OP staan, is klikbaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef the_disheaver het volgende:
Thumb van het plaatje? textonly is een beetje breed
super!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb m nu op 580 pixels in de OP staan, is klikbaar
Sabotage van OHIH zodat de rest van de teams geen stempeltje kunnen stempelen?quote:Keurig volgens schema kwamen we in Zutphen aan, en daar ging de stempelautomaat zelfs ten onder aan de belangstelling. Na het eerste stempeltje sprong'ie op "buiten dienst"
Dat fok heel Noord-Holland gehad heeft geloof ik niet echt, dat zou betekenen dat ook alle drie bogen tussen weesp en almere gedaan zijn. Waarschijnlijk zullen ze wel de kop van noord-holland bedoelen of zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
fok heeft geheel noordholland gedaan. En is op weg naar lelystad
Één traject per relatie tussen 2 stations toch? Dus Almere-Weesp hoeft maar over 1 boog.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:02 schreef math1985 het volgende:
[..]
Dat fok heel Noord-Holland gehad heeft geloof ik niet echt, dat zou betekenen dat ook alle drie bogen tussen weesp en almere gedaan zijn.
Nee, ook de bogen. Alle lijnen moeten zeg maar. Dus ook Den haag CS moet vanaf 3 kanten bereikt wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Één traject per relatie tussen 2 stations toch? Dus Almere-Weesp hoeft maar over 1 boog.
Oké, dat zou inderdaad helemaal afgelegd moeten worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Carport het volgende:
De bogen Almere-Weesp, Almere-Naarden=Bussum, Weesp-Naarden=Bussum
Bedoelt 'ie denk ik
die laatste is niet echt een boogquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Carport het volgende:
Bedoelt 'ie denk ik
Tussen alm en nbs en tussen alm en wp en tussen nbs en wp is een treinbaanvak, en zal dus bereisd moeten wordenquote:Binnen zo kort mogelijke tijd alle Nederlandse stations en alle Nederlandse baanvakken bezoeken.
Onder stations worden verstaan: alle stations op Nederlands grondgebied, die tijdens de uitdaging met regulier treinverkeer worden bediend.
Onder baanvakken worden verstaan: een verbinding tussen twee stations die bezocht moeten worden, waarover ook reizigerstreinen rijden. Als twee stations op een of meerdere manieren rechtstreeks met elkaar verbonden zijn, moet een van deze verbindingen bereden worden. Als voorbeeld: tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Sloterdijk liggen meerdere verbindingen (de lijn naar Haarlem loopt wezenlijk anders dan de lijn naar Schiphol tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Sloterdijk). ��n van deze verbindingen moet worden bereisd.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Carport het volgende:
Bedoelt 'ie denk ik
nieand last van neem ik aan?quote:22:01 uur
Roosendaal
Op last van de politie rijden er van en
naar Roosendaal geen treinen.
Vertraging: meer dan 60 minuten
waar is hier?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:42 schreef p-etr-a het volgende:
Supergaaf project.
Ik ben benieuwd wanneer ze hier langs komen, mocht ik vrij zijn dan kom ik zeker even kijken.
Meppel.quote:
Route is ook geheim.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Meppel.![]()
Ik heb geen idee wat ze voor route van plan zijn, maar het is wel een eindje weg van waar ze nu zitten. Mogen ze eigenlijk ook een stukje met de bus doen? (bijvoorbeeld Lelystad-Kampen)
komt eraan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:02 schreef math1985 het volgende:
[..]
Dat fok heel Noord-Holland gehad heeft geloof ik niet echt, dat zou betekenen dat ook alle drie bogen tussen weesp en almere gedaan zijn. Waarschijnlijk zullen ze wel de kop van noord-holland bedoelen of zo.
Als er iemand meer informatie heeft, meldt het dan, dan werk ik het kaartje bij.
morgen denk ikquote:
Ze zullen de stopper denk ik wel nemen... Anders mis je Hoogeveen, Beilen, en Haren. Ik mail je wel even. Leuk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:57 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Route is ook geheim.
Ik weet wel wanneer ze in Groningen komen, en de groningse lijntjes afreizen, maar niet of ze daarvoor, of erna de friesche lijntjes afreizen. Maar weet wel ongeveer wanneer. Je mag me mailen.
Ja, ze mogen de bus nemen.
edit: meppel is natuurlijk ook zl - gn... Maar moeten ze wel de stopper nemen. Of anders ff naar zwolle gaan.
Welnee, je kunt die stations wel passeren zonder er te stoppen. Anders zou je helemaal geen intercities kunnen gebruiken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze zullen de stopper denk ik wel nemen... Anders mis je Hoogeveen, Beilen, en Haren. Ik mail je wel even. Leuk.
2/3de is stoptrein. Grootste kans dus dat je de stopper neemt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:50 schreef Light het volgende:
[..]
Welnee, je kunt die stations wel passeren zonder er te stoppen. Anders zou je helemaal geen intercities kunnen gebruiken.
En Meppel ligt natuurlijk ook op de route Zwolle - Leeuwarden.
Dat ligt er maar net aan wat het handigst is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
2/3de is stoptrein. Grootste kans dus dat je de stopper neemt.
Volgens mij rijden er per uur 2 treinen zl - lw, waarvan er 1 stopt in mp.quote:Meppel ligt idd ook op zl - lw, en daar is het wel een IC-station
Dat merken we vanzelf. Ik ga dit volgenquote:Maar ik weet wanneer ze ongeveer in Groningen aankomen. Niet wanneer ze in leeuwarden komen (maar zal een halve dag later of eerder zijn. Al weet ik ook niet of ze vanaf zl of lw komen.
Ze hoeven niet ieder station aan te doen, als ze maar elk spoor rijden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze zullen de stopper denk ik wel nemen... Anders mis je Hoogeveen, Beilen, en Haren. Ik mail je wel even. Leuk.
klopt helemaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat het handigst is.
Klopt. Maar op Zl - Gn rijden er 3, waarvan 1 IC is die niet op mp stopt.quote:[..]
Volgens mij rijden er per uur 2 treinen zl - lw, waarvan er 1 stopt in mp.
huh? ben je al in de trein geweest, of moet je nog?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, ik ga slapen want over een paar uur moet ik m'n bed weer uit.. foto's volgen!
Nope, dat komt dus nogquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
huh? ben je al in de trein geweest, of moet je nog?
Dan een goede nacht, en niet te laat wakker worden!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nope, dat komt dus nogEn nu ga ik écht slapen anders heb ik een probleem. Of eigenlijk, de mensen aan wie ik ontbijt beloofd had..!
Ooh! Ik dacht dat ze op elk station even uit moesten stappen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:50 schreef Light het volgende:
[..]
Welnee, je kunt die stations wel passeren zonder er te stoppen. Anders zou je helemaal geen intercities kunnen gebruiken.
Had ze eerst in een zipje gedaan maar toen waren ze nog 2x zo groot en toen ik ze verkleind had kon ik ze wel gewoon mailenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef Klonk het volgende:
ik heb ze binnen
en ik herhaal mijn verzoekje nog even:
foto's svp in een rar of een zip naar mij toe sturen, scheelt mij een hoop klikkerdeklik werk
Dat ga ik jou niet aan je neus hangen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef math1985 het volgende:
Hebben ze Haarlem-Amsterdam al gehad?
En is er over de zuidtak of over centraal naar Lelystad gereden?
zie je wel, zie je welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:54 schreef math1985 het volgende:
Natuurlijk niet, de OHIH-route is toch veel beter dan die van fok.
jpegjes zippen heeft niet zo veel zin, ze zijn al gecomprimeerd. Ms kun je de shorecrewers zo gek krijgen om de foto's te verkleinen ipv te zippen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef Klonk het volgende:
ik heb ze binnen
en ik herhaal mijn verzoekje nog even:
foto's svp in een rar of een zip naar mij toe sturen, scheelt mij een hoop klikkerdeklik werk
Die van Fok! weet je toch niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:54 schreef math1985 het volgende:
Natuurlijk niet, de OHIH-route is toch veel beter dan die van fok.
hmpf en dan doet de mailserver t natuurlijk ook weer nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Vagere_Hein het volgende:
mail mij nu ou-tannu. zie profiel
edit, ik mail jou gewoon
mail is naar je toe (@planet)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ok. HELP!
kan iemand mij het telefoon nr van Fles ff mailen? aangezien mijn outlook t nodig vond om zn database te verkloten :/ en ik Fles met spoed moet notificieren van iets..
die planet is dus overleden atm :/ gfi ding reageert wel op ping maar op outlook en telnet nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
mail is naar je toe (@planet)
edit: en naar @bikkelsinc, misschien ter overvloede
Gelukkig, ik heb het juiste nummer gekregenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:49 schreef Klonk het volgende:
kut, mail ik het nummer naar the disheaver
username apestaart username punt nl.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef the_disheaver het volgende:
Zou iemand die in het bezit is van de dienstregeling mij kunnen mailen? Weet dat toeps hem heeft, maar ze heeft geem mail in haar profiel...
edit: voor de duidelijkheid: niet de dienstregeling direct mailen, maar zodat ik een adres heb voor een vraag erover.
die las ik vandaag ook jaquote:
ik had um gewoon gesmsed ? ging prima? kreeg ook antwoord dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
Flash heeft voicemail aan. Heeft iemand het nummer van een van de andere deelnemers van FOK!? (hoewel je het niet zou zeggen als je naar de tag kijkt, doe ik de PR voor FOK!) Kan iemand het even naar me mailen?
dank, je hebt mail. Als het goed isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
username apestaart username punt nl.
Voor al uw vragen.
Hoort bij de wedstrijd, maar ze reizen ook gewoon met kaartjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef JDude het volgende:
Net even telefonisch contact gehad. Verwachte aankomst vanavond in Nijmegen is +60 ivm het oorspronkelijke schema. Vanaf daar rij ik even mee naar Arnhem om daar weer uit te stappen.
Vraagje: ik reis mee met m'n OV, maar dat team zit natuurlijk eerste klas. Zou ik er gewoon bij kunnen gaan zitten in het kader van "hoort bij de wedstrijd" of kan ik beter een 2-1 overgang er bij kopen?
Ik gooi wel even wat geld in zo'n kaartautomaatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:37 schreef the_disheaver het volgende:
Hoort bij de wedstrijd, maar ze reizen ook gewoon met kaartjes.
Dus gewoon een 2-1 overgangskaart kopen. Van nijmegen naar arnhem kost dat maarliefst 1.60
dagkaart overgang 2-1 is 15 euro met korting
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef Spookje81 het volgende:
Hoe laat komt de volgende update?
Mijn update is een uurtje geleden verstuurd, maar Klonk staat nu zelf op het perron van Roermond dus updaten van het weblog gaat een beetje lastig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:02 schreef Toeps het volgende:
Over een half uurtje én een uurtje later staat shorecrew gepland.
a: ik ben net terugquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef Spookje81 het volgende:
Hoe laat komt de volgende update?
staat er iets sjagerijniger als het bedoeld wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef Spookje81 het volgende:
Sorry Klonk, maar dat kon ik niet weten.
Ik was gewoon nieuwsgierig.
Van alleen vandaag, maar dat kwam doordat er van de route was afgeweken (eerst Mt ipv Hrl). Maar uiteindelijk inderdaad met +60 in Sittard aangekomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was die 90 min vertraging in totaal (met de 60 van gisteren), of van vandaag?
druk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:07 schreef Toeps het volgende:
Ookal heeft Fles het retedruk, bij vragen het liefst hem bellen. Ik ben net semi-reprimerend toegesproken, of ik aub niet wil lekken naar "Spionnen". Ze zouden wel eens aan een noodrem kunnen trekken.
't was nog eerder een flauwe sneer naar de voorzichtige Fles hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Spookje81 het volgende:
@Toeps wat is dat voor flauwe sneer naar OHIH?
Pff, als dat al niet meer kan...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Spookje81 het volgende:
@Toeps wat is dat voor flauwe sneer naar OHIH?
Ja dat las ik daarna ook... is al goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:41 schreef Spookje81 het volgende:
@JDude ik zei al ontopic weer verder maw dit is al opgelost, ga er dan zelf niet op door.
Dus nu bij deze: verder met het rondje
Niet te veel aan Arthur geven hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja dat las ik daarna ook... is al goed.
@ Rondje: weet iemand of er niet-bierdrinkers in het Fok! team zitten? Ik wilde straks wat blikjes meesjouwen als ik de foto's kom ophalen.
Posten!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Niet te veel aan Arthur geven hoor.
Die gaat dan heule rare dingen doen.
*Mompelt iets over Drievliet bedrijfsfeestjes en belastend fotomateriaal...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Posten!
trouwens, die Arthur van jou he, die ging gisteren bij de Burger King een ijsje bestellen zonder kaasPas toen hij weer zat had ie door wat ie gevraagd had
![]()
Schouderklopje voor de update'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef Klonk het volgende:
Zoals beloofd voor 19:00 uur
Update: Rondje Nederland: Het zuiden
wij hebben tenminste filmpjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Spookje81 het volgende:
Fles mag alleen zn camera wel wat lager houden, nu lijkt ie steeds een afgesneden nek te hebben
Behalve de normale reizigers die van/naar lw moetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef Klonk het volgende:
volgens mij zit iedereen in het veilige gebied
Mijn Leeuwarden-West, wat doe jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef the_disheaver het volgende:
19:47 uur
Leeuwarden
Door een computerstoring rijden er geen
treinen tussen de volgende stations:
* Leeuwarden en Akkrum
* Leeuwarden en Mantgum
* Leeuwarden en Dronrijp
* Leeuwarden en Hurdegaryp
Vertraging: meer dan 60 minuten.
Prognose:
* Het is onbekend hoelang deze situatie
gaat duren.
Fok is ongeveer aan de andere kant van het land, en OHIH en Rails zijn al in Lw geweest.
onbereikbaar zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn Leeuwarden-West, wat doe je
Die vage gasten van rails hebben best gelukkig door niet op de plaats met vertraging te komen.quote:Dinsdag 22 augustus: Weinig slaap en moeilijke punten
Vanochtend pakte het Rails-team om 5.10 uur de eerste trein in Groningen, het startpunt van een lange treindag. ‘We moeten ruim 21 uur reizen en tig keer overstappen’, zegt Mirthe. ‘Best vermoeiend en we hebben al zo weinig geslapen…En koud dat we het hadden en saai dat het landschap was. Bovendien waren we bang dat de regiotaxi bij Roodeschool niet zou komen. Gelukkig ging alles goed. Dankzij ons meesterbrein Floris natuurlijk. Hij helpt ons bij moeilijke punten, reist vooruit om zaken te checken, helemaal geweldig. Ik denk dat we goed in de wedstrijd zitten. De eerste dag kregen we door dat de andere teams vertraging opliepen, terwijl wij voor op schema lagen.’
Ca. 17.00 uur. Ergens in het noorden van het land: ‘Hallo meesterbrein, we zitten al in de trein’
Over het precieze wedstrijdverloop is Floris niet uitgesproken. ‘Ik volg de site van FOK zoveel mogelijk, maar veel wijzer word ik daar niet van. Wie er voor ligt, wie achter, sorry, ik weet het gewoon niet. Ik ben planner van beroep, weet je. Het is nog te vroeg voor een hallelujastemming. Wat ik wel wil zeggen is dat ik trots ben op mijn team, ze doen alles keurig op tijd. Vanmorgen stuurde ik ze om 5 voor 5 een sms’je om te kijken of ze al op pad waren. Kreeg ik 10 minuten later een berichtje terug: ‘Hallo meesterbrein, we zitten al in de trein.’
18.20 uur. Stress in Lelystad
Rails heeft tot nu toe zo’n 1360 treinkilometers afgelegd, meldt Floris. ‘Pin me niet vast op 5 kilometer, het is een snelle berekening. Belangrijker is nu trouwens of ze een aansluiting met de bus op de trein hier in Lelystad halen. We moesten daarvoor een klein beetje van het schema afwijken, dus het is spannend. De buschauffeurs zeiden dat het moest kunnen. Nou ja, we zien wel. Pfffff, stressssssssss.’
SMS’en met het Rails-team?
Annemiek: 06-23435035
Jesse: 06-23435452
Irene: 06-23435455
Mirthe: 06-23435045
Niek: 06-23435482
Rails op de radio
Laatste update van Rondje Nederland bij radioprogramma BNN United. Radio 1 van 21.00-22.00 uur. De uitzending van maandag is nog te beluisteren op www.bnn.nl.
Dus dat team heeft een of andere planner ingehuurd. Nah, lekker nep. Sjonge jonge, neem even iemands ludieke actie over om je commerciele troep te slijten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Die vage gasten van rails hebben best gelukkig door niet op de plaats met vertraging te komen.
Ja, of ze melden het lekker niet...
Aan een planner heb je inderdaad weinig aan. Ja, het helpt wel, maar grootste gevaar zijn vertragingen en daardoor misgelopen aansluitingen. En die kun je vooraf niet voorspellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:36 schreef math1985 het volgende:
Misschien werkt de planner wel bij Rails?
Een planner in je team lijkt me nog ene kleiner voordeel dan NS'ers in je team.
En de nieuwe tussenstanden:
Nieuwe tussnstanden:
http://www.matthijsmelissen.nl/temp/rondje/rondje_huidig.gif
van ohih, neem aan dat FOk ook wel te horen is bij gielquote:tussen 7:30 en 8:30 bij Giel Beelen op 3fm
das mij veul te vroeg, ik luister het wel naquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
van ohih, neem aan dat FOk ook wel te horen is bij giel
Ja, of Ifranviewquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:34 schreef hicham het volgende:
Grappig om te volgen
Team Fok! is dus met iets van 5 man, waarom filmt Flash dan de hele tijd zichzelf. Iemand anders kan toch de camera vasthouden, nu moet ik steeds die neusgaten in kijkenEn voor de weblogonderhouder; je kunt een simpele resize tool downloaden voor WinXP (als je dat gebruikt). Dat kijkt toch wat prettiger dan die full size foto's
The video you have requested is not available.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef the_disheaver het volgende:
OHIH hebben ook filmpjes!
alleen wel hééél goed kijken, ze zijn wel 1 seonce lang
http://www.youtube.com/watch?v=hUUGm6gMWsQ
Geen FOK!, wel OHIH. Stukje was aardig, maar niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
van ohih, neem aan dat FOk ook wel te horen is bij giel
a: over welk stukje heb je hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:06 schreef Spookje81 het volgende:
Komt dat stukje nog online?
gisteravond reed ik over een spoorwegovergang, spoorbomen waren gewoon open geen getoeter of lichtseinen, zie ik ineens een trein op me af komen vanaf het andere spoor -schrik-quote:21:16 uur
Amsterdam-Alkmaar
20:41 uur
Amsterdam-Alkmaar
Blijven we bezig?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:52 schreef math1985 het volgende:
Hoe ver is het Fok-team inmiddels?
Volgens mij is het math1985 die het kaartje update, dus niet raar dat hij dat vraagt.quote:
Klonk zet elke update die hij krijgt op het weblog, is er niets op het weblog, dan is er geen update voor "de buitenwereld", dus ook niet voor math1985.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij is het math1985 die het kaartje update, dus niet raar dat hij dat vraagt.
Klopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij is het math1985 die het kaartje update.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef bleiblei het volgende:
Het schiet niet echt op met die gegevens van de fokkers wel? (als ik zo naar het kaartje kijk).
Wrong! Dat waren wij dus. Uuuuren lang zaten we opgescheept met de vreselijk luidruchtige en arrogante gebakkies van Rails.quote:We lichten een tipje van de sluier op: op dit moment (tussen elf en half twaalf) zit het Rails-team in dezelfde coupé als het team van Opeenshadikhet. Ergens bij Hoek van Holland.
lijkt erop alsof FOK het minste heeft afgelegd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:21 schreef math1985 het volgende:
[..]
Klopt.
Er is weer een update van Rails en OHIH: http://www.matthijsmelissen.nl/temp/rondje/rondje_huidig.gif
Ik zou het nog steeds wel lief vinden als jullie ook jullie bereisde trajecten, in random volgorde of zo, doorgeven.
Het plaatje zegt momenteel niet zoveel omdat, met name van Fok!, de inmiddels bereisde trajecten niet duidelijk zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef gateway het volgende:
lijkt erop alsof FOK het minste heeft afgelegd?
had je ze niet uit de trein kunnen gooien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wrong! Dat waren wij dus. Uuuuren lang zaten we opgescheept met de vreselijk luidruchtige en arrogante gebakkies van Rails.
quote:Verslagje komt er zo aan.
Het plaatje is wayyy retarded.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Het plaatje zegt momenteel niet zoveel omdat, met name van Fok!, de inmiddels bereisde trajecten niet duidelijk zijn.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Het plaatje zegt momenteel niet zoveel omdat, met name van Fok!, de inmiddels bereisde trajecten niet duidelijk zijn.
okeej, tnx voor de reactie!quote:
Ah.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef Klonk het volgende:
als ik de plaatjes er tussen had gelaten was het een erg lang blog geworden, zeg maar layoutverneukend volgens weblogstandaards, vandaar
Ja, groter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef Klonk het volgende:
was idd super het resizen, daar kwam ik pas achter nadat ik zelf ook had geresized
zoals je merkt, ik had net zo goed dood kunnen zijnquote:
Ahhhh. *aaioverbolsmilie*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals je merkt, ik had net zo goed dood kunnen zijn![]()
is volgens mij geen echte ramp, wel jammer natuurlijk maar idd ff naar fles bellen, zijn nummer staat in de mail die je hebt gekregen waar ook het rooster in staat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef JDude het volgende:
Ik heb een probleempje... ik shorecrew morgen rond 11.00, maar ipv dat ik daarna naar huis kan moet ik gelijk door naar m'n stageadres voor een vandaag ingelaste afspraak... voor ik eens kan uploaden is het dus waarschijnlijk al eind van de middag.
Volgens mij linkt de foto van de duitse conducteur niet goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Klonk het volgende:
Rondje Nederland: Woensdagavond update
Ik weet niet of je de FOK!updates leest, maar daaruit kan het nodige worden opgemaakt wat betreft afgelegen trajectenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:05 schreef math1985 het volgende:
En de nieuwe tussenstanden van OHIH en Rails:
Jammer dat Fok geen tussenstanden meer wil geven.
Opvallend dat nog geen enkel team het Kippenlijntje gedaan zou hebben... die hoort er toch wel bij?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef the_disheaver het volgende:
[afbeelding]
nav deze OHIH post
kan totaal fout zijn.
Het lijntje naar Rhenen moeten ze ook nog!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef the_disheaver het volgende:
moet er wel bij. Neem aan dat FOK van Dv naar Ww gaan, vervolgens Ah, Ed, Amf - Lls - Kp - Zl - Gn
Ofzo
Vandaag stond er duidelijk in dat ze Amsterdam-Hengelo hadden gedaan met de int. trein, evenals wat andere stations die ze aangedaan hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:41 schreef math1985 het volgende:
Ik lees de Fok-updates, maar daaraan kan ik over het algemeen niet ruiken over welke bogen gereden is en zo. Zeker vandaag hebben jullie vrij weinig details gegeven in de updates.
Dit is de tussenstand volgens mijn recentste informatie:
Dat lijntje doen ze vrijdagochtend/vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Het lijntje naar Rhenen moeten ze ook nog!
Ach, morgen ff naar het noorden reizen. Kun je ze tegen komen! En is direct ook de laatste kans om nog in een wadloper te rijdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ze niet tegengekomengaat ook niet meer gebeuren denk ik
wat gebeurd er met de wadlopers dan? en ik werk op de trein koffie enzo verkopen maar alleen trajecten ut-ehv ut-zw, ut-adam en ut-arnhem dus jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ach, morgen ff naar het noorden reizen. Kun je ze tegen komen! En is direct ook de laatste kans om nog in een wadloper te rijden
Oh, ik zit niet voor m'n stage ín de trein hoor...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef the_disheaver het volgende:
'doen'? als wat loop je stage bij de ns?
Worden vervangen door andere koekblikken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
wat gebeurd er met de wadlopers dan? en ik werk op de trein koffie enzo verkopen maar alleen trajecten ut-ehv ut-zw, ut-adam en ut-arnhem dus ja
Ik had het eigenlijk tegen JDude, maar tof. Zo'n lopende kiosk'er? waar je niet eens servex-personeelskorting mee krijgquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat gebeurd er met de wadlopers dan? en ik werk op de trein koffie enzo verkopen maar alleen trajecten ut-ehv ut-zw, ut-adam en ut-arnhem dus ja
zo af en toe, als er teveel mensen in de unit zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Worden vervangen door andere koekblikken.
Ik wist niet dat de koffieservice ook al op Ut-Ah was?! Kom je morgen wel even bij me langs dan?
Stiekem heb ik er gewoon met de camera boven gestaan. Het paste niet onder de scanner, ghehe.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:31 schreef Klonk het volgende:
om 8:53 staat er een mini update over dit artikel op het weblog, geweldig dat je het hebt ingescand![]()
uitstekend leesbaar. Boeiend hoe je het gedaan hebt :-)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Stiekem heb ik er gewoon met de camera boven gestaan. Het paste niet onder de scanner, ghehe.
Eens. OHIH mag dan nog best winnen, maar dat klote datingteam van rails...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:34 schreef Klonk het volgende:
en team rails moet iets overkomen, spontane diaree ofzo.
Omdat iedereen me zo noemt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:37 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom sta je als Toeps in dat artikel en niet als Bianca?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat het maar goed is dat ik niet in die trein zat, ik denk dat dat de beste omschrijving is
Bestaat dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:09 schreef Klonk het volgende:
tuurlijk zulke leuke dingen plaats ik zo snel mogelijk, heb je het trouwens ook al in het Fok! in de media topic gezet ?
ergens in GC loopt/liep zo'n topic jaquote:
quote:JAN MALSCHAERT
06.20U Utrecht Centraal. Met kleine oogjes staan Roelant Krul (33), Björn Nielsen (22), Arthur van der Velden (24) en Rick Brake (18) van team FOK! te wachten onder het grote informatiebord. Ze staan aan het begin van hun derde dag Rondje Nederland. De nachttrein van maandag op dinsdag is slaaptechnisch een hel geweest. Bjorn: ,,Maandag en dinsdag voelen als één dag.'' Toch kunnen de kleine oogjes hun strijd- en reislustige blikken niet verbergen. Terwijl de trein richting Eindhoven vertrekt, komen de reisschema's, kaarten en het spoorboekje tevoorschijn.
07.45U Roelant: ,,We blijven vandaag in de Randstad. We moeten nog een paar losse eindjes. Er ligt hier veel spoor waarvan wij ons afvragen waarom het er ligt. Daar hebben wij dus last van.'' De drie teams hebben allemaal hun eigen schema opgesteld. Björn: ,,Wij vertrokken maandag gelijk richting Den Helder. Team Opeenshadikhet ging bijvoorbeeld eerst naar Enschede. De kans is dus heel erg klein dat we elkaar nog tegenkomen.''
08.15U Arthur krijgt een sms'je van zijn vriendin en 'Student of the year 2006' Toeps. ,,Hé, ze staat zo met ontbijt op Schiphol.'' Het berichtje is nog niet voorgelezen of Roelants telefoon gaat. Het is 'TGV-fan' van team Opeenshadikhet die informeert waar ze zitten. Roelant wil niets verraden en houdt het op 'ergens in het midden van het land'. Eenmaal de verbinding verbroken, uit Roelant zijn twijfels over de kwaliteiten van de concurrent: ,,Ze zijn tussen de 15 en 20. Ik denk dat bij hen de vermoeidheid eerder gaat toeslaan.''
09.15U Een welkome onderbreking. Arthur en Toeps worden op Schiphol tijdelijk herenigd. Toeps heeft een uitgebreid ontbijt bij zich. Terwijl de filmpjes en foto's op de laptop van Toeps worden gezet, doen de heren zich te goed aan bolletjes met pindakaas en een Punica-oase. De sfeer is uitstekend.
10.15U De boemel naar Hoek van Holland Strand heeft Rotterdam Centraal net verlaten. Plotseling wordt het stil. De reden is dat het voltallige team van magazine Rails de coupé binnenkomt. Zij hebben vannacht slechts drie kwartier geslapen. Hun meligheid lijkt een bewijs van de korte nachtrust. Al snel ontstaat er een grimmige sfeer en vliegen de snerende opmerkingen over en weer. Irene van team Rails over Roelant: ,,Hij is echt heel erg.'' Roelant: ,,Mensenkennis begint met zelfkennis.'' Annemiek van team Rails: ,,Misschien moeten jullie in het woordenboek eens de betekenis van humor opzoeken.''
12.30U Rick ontdekt dat zijn jas in de vorige trein is blijven liggen.
12.35U Tweede domper: na Hoek van Holland en Rotterdam stapt team Rails ook op Gouda uit. Arthur klinkt bezorgd: ,,Ze zullen op een gegeven moment toch wel een andere route nemen.'' Roelant lijkt ook niet gelukkig: ,,Dit is gewoon de meest logische manier om een paar rotstukjes te doen. Ik denk dat we nog wel tot een uur of drie met die sukkels zitten.''
13.15U De Fokkers beschouwen het als praten met de vijand, toch vraag ik op Leiden Centraal aan Annemiek Wensing hoe team Rails ervoor staat. Annemiek: ,,Floris, ons geheime wapen, heeft een superstrak schema in elkaar gedraaid en we hebben nog geen enkele vertraging gehad.'' Toch laat de slopende reis ook bij team Rails zijn sporen na. Annemiek: ,,Het is doodvermoeiend, maar daarom ook grensverleggend.'' De prikkelbaarheid van team FOK! is volgens Annemiek goed verklaarbaar: ,,Het is echt hun kindje. Ze hebben deze wedstrijd bedacht en zich maanden voorbereid. Wij zijn twee weken geleden bij elkaar geraapt. Toch begint het er op te lijken dat wij het binnen vier dagen gaan doen terwijl zij vrijdag ook nog nodig hebben. Dat vinden ze natuurlijk niet leuk.''
14.30U Sinds Annemiek heeft laten vallen dat team Rails verder gaat richting Limburg, lijkt team FOK! weer wat te ontspannen. Waar team Rails conducteurs met snorren fotografeert, kan FOK! zich weer toeleggen op het kieken van naambordjes van stations. Morgen naar Friesland en hopen dat team Rails alsnog vertraging oploopt.
In de trein kriskras
door Nederland
GC is groot! En de search vindt enkel gelosten topics.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
ergens in GC loopt/liep zo'n topic ja
FOK! in de media (deel 3)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
GC is groot! En de search vindt enkel gelosten topics.
hoezo van JDudequote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:06 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dank! En waarschijnlijk ook dank van JDude
Jammer dat Rails niet in die trein zat...quote:Daar het team van Fok! 60 minuten vertraging opliep door het missen van een aansluiting, heeft Opeenshadikhet last gehad van een seinstoring tussen Nijmegen en Roermond. Het team ligt dus nu ook 60 minuten achter op schema, helaas. De nacht was wel erg welkom, iedereen heeft heerlijk geslapen.
ik weet het helaas niet, ik zit ook met smart te wachten op een updatequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe gaat het met het team?
en dan lijkt me eerder dat ze OHIH laten winnen. Héél misschien heeft het management meer met rails (lijkt me ook niet) maar zeker het personeel niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:52 schreef Klonk het volgende:
nou opzet, het lijkt me niet dat de NS doet alsof er iets mis is alleen om hun eigen team te laten winnen, Nederland lijkt soms wel een bananenrepubliek maar zo erg is het hopelijk nog niet
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:39 schreef the_disheaver het volgende:
Die wadlopers zijn kut, lawaaierig, trillerig en vies, maar een stuk liever dan die lelijke rooie GWK treinen...
Wanneer is dat voor het laatst bijgewerkt? Zo zegt het niet echt veel namelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |