Ach, morgen ff naar het noorden reizen. Kun je ze tegen komen! En is direct ook de laatste kans om nog in een wadloper te rijdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ze niet tegengekomengaat ook niet meer gebeuren denk ik
wat gebeurd er met de wadlopers dan? en ik werk op de trein koffie enzo verkopen maar alleen trajecten ut-ehv ut-zw, ut-adam en ut-arnhem dus jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ach, morgen ff naar het noorden reizen. Kun je ze tegen komen! En is direct ook de laatste kans om nog in een wadloper te rijden
Oh, ik zit niet voor m'n stage ín de trein hoor...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef the_disheaver het volgende:
'doen'? als wat loop je stage bij de ns?
Worden vervangen door andere koekblikken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
wat gebeurd er met de wadlopers dan? en ik werk op de trein koffie enzo verkopen maar alleen trajecten ut-ehv ut-zw, ut-adam en ut-arnhem dus ja
Ik had het eigenlijk tegen JDude, maar tof. Zo'n lopende kiosk'er? waar je niet eens servex-personeelskorting mee krijgquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat gebeurd er met de wadlopers dan? en ik werk op de trein koffie enzo verkopen maar alleen trajecten ut-ehv ut-zw, ut-adam en ut-arnhem dus ja
zo af en toe, als er teveel mensen in de unit zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Worden vervangen door andere koekblikken.
Ik wist niet dat de koffieservice ook al op Ut-Ah was?! Kom je morgen wel even bij me langs dan?
Stiekem heb ik er gewoon met de camera boven gestaan. Het paste niet onder de scanner, ghehe.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:31 schreef Klonk het volgende:
om 8:53 staat er een mini update over dit artikel op het weblog, geweldig dat je het hebt ingescand![]()
uitstekend leesbaar. Boeiend hoe je het gedaan hebt :-)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Stiekem heb ik er gewoon met de camera boven gestaan. Het paste niet onder de scanner, ghehe.
Eens. OHIH mag dan nog best winnen, maar dat klote datingteam van rails...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:34 schreef Klonk het volgende:
en team rails moet iets overkomen, spontane diaree ofzo.
Omdat iedereen me zo noemt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:37 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom sta je als Toeps in dat artikel en niet als Bianca?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat het maar goed is dat ik niet in die trein zat, ik denk dat dat de beste omschrijving is
Bestaat dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:09 schreef Klonk het volgende:
tuurlijk zulke leuke dingen plaats ik zo snel mogelijk, heb je het trouwens ook al in het Fok! in de media topic gezet ?
ergens in GC loopt/liep zo'n topic jaquote:
quote:JAN MALSCHAERT
06.20U Utrecht Centraal. Met kleine oogjes staan Roelant Krul (33), Björn Nielsen (22), Arthur van der Velden (24) en Rick Brake (18) van team FOK! te wachten onder het grote informatiebord. Ze staan aan het begin van hun derde dag Rondje Nederland. De nachttrein van maandag op dinsdag is slaaptechnisch een hel geweest. Bjorn: ,,Maandag en dinsdag voelen als één dag.'' Toch kunnen de kleine oogjes hun strijd- en reislustige blikken niet verbergen. Terwijl de trein richting Eindhoven vertrekt, komen de reisschema's, kaarten en het spoorboekje tevoorschijn.
07.45U Roelant: ,,We blijven vandaag in de Randstad. We moeten nog een paar losse eindjes. Er ligt hier veel spoor waarvan wij ons afvragen waarom het er ligt. Daar hebben wij dus last van.'' De drie teams hebben allemaal hun eigen schema opgesteld. Björn: ,,Wij vertrokken maandag gelijk richting Den Helder. Team Opeenshadikhet ging bijvoorbeeld eerst naar Enschede. De kans is dus heel erg klein dat we elkaar nog tegenkomen.''
08.15U Arthur krijgt een sms'je van zijn vriendin en 'Student of the year 2006' Toeps. ,,Hé, ze staat zo met ontbijt op Schiphol.'' Het berichtje is nog niet voorgelezen of Roelants telefoon gaat. Het is 'TGV-fan' van team Opeenshadikhet die informeert waar ze zitten. Roelant wil niets verraden en houdt het op 'ergens in het midden van het land'. Eenmaal de verbinding verbroken, uit Roelant zijn twijfels over de kwaliteiten van de concurrent: ,,Ze zijn tussen de 15 en 20. Ik denk dat bij hen de vermoeidheid eerder gaat toeslaan.''
09.15U Een welkome onderbreking. Arthur en Toeps worden op Schiphol tijdelijk herenigd. Toeps heeft een uitgebreid ontbijt bij zich. Terwijl de filmpjes en foto's op de laptop van Toeps worden gezet, doen de heren zich te goed aan bolletjes met pindakaas en een Punica-oase. De sfeer is uitstekend.
10.15U De boemel naar Hoek van Holland Strand heeft Rotterdam Centraal net verlaten. Plotseling wordt het stil. De reden is dat het voltallige team van magazine Rails de coupé binnenkomt. Zij hebben vannacht slechts drie kwartier geslapen. Hun meligheid lijkt een bewijs van de korte nachtrust. Al snel ontstaat er een grimmige sfeer en vliegen de snerende opmerkingen over en weer. Irene van team Rails over Roelant: ,,Hij is echt heel erg.'' Roelant: ,,Mensenkennis begint met zelfkennis.'' Annemiek van team Rails: ,,Misschien moeten jullie in het woordenboek eens de betekenis van humor opzoeken.''
12.30U Rick ontdekt dat zijn jas in de vorige trein is blijven liggen.
12.35U Tweede domper: na Hoek van Holland en Rotterdam stapt team Rails ook op Gouda uit. Arthur klinkt bezorgd: ,,Ze zullen op een gegeven moment toch wel een andere route nemen.'' Roelant lijkt ook niet gelukkig: ,,Dit is gewoon de meest logische manier om een paar rotstukjes te doen. Ik denk dat we nog wel tot een uur of drie met die sukkels zitten.''
13.15U De Fokkers beschouwen het als praten met de vijand, toch vraag ik op Leiden Centraal aan Annemiek Wensing hoe team Rails ervoor staat. Annemiek: ,,Floris, ons geheime wapen, heeft een superstrak schema in elkaar gedraaid en we hebben nog geen enkele vertraging gehad.'' Toch laat de slopende reis ook bij team Rails zijn sporen na. Annemiek: ,,Het is doodvermoeiend, maar daarom ook grensverleggend.'' De prikkelbaarheid van team FOK! is volgens Annemiek goed verklaarbaar: ,,Het is echt hun kindje. Ze hebben deze wedstrijd bedacht en zich maanden voorbereid. Wij zijn twee weken geleden bij elkaar geraapt. Toch begint het er op te lijken dat wij het binnen vier dagen gaan doen terwijl zij vrijdag ook nog nodig hebben. Dat vinden ze natuurlijk niet leuk.''
14.30U Sinds Annemiek heeft laten vallen dat team Rails verder gaat richting Limburg, lijkt team FOK! weer wat te ontspannen. Waar team Rails conducteurs met snorren fotografeert, kan FOK! zich weer toeleggen op het kieken van naambordjes van stations. Morgen naar Friesland en hopen dat team Rails alsnog vertraging oploopt.
In de trein kriskras
door Nederland
GC is groot! En de search vindt enkel gelosten topics.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
ergens in GC loopt/liep zo'n topic ja
FOK! in de media (deel 3)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
GC is groot! En de search vindt enkel gelosten topics.
hoezo van JDudequote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:06 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dank! En waarschijnlijk ook dank van JDude
Jammer dat Rails niet in die trein zat...quote:Daar het team van Fok! 60 minuten vertraging opliep door het missen van een aansluiting, heeft Opeenshadikhet last gehad van een seinstoring tussen Nijmegen en Roermond. Het team ligt dus nu ook 60 minuten achter op schema, helaas. De nacht was wel erg welkom, iedereen heeft heerlijk geslapen.
ik weet het helaas niet, ik zit ook met smart te wachten op een updatequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe gaat het met het team?
en dan lijkt me eerder dat ze OHIH laten winnen. Héél misschien heeft het management meer met rails (lijkt me ook niet) maar zeker het personeel niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:52 schreef Klonk het volgende:
nou opzet, het lijkt me niet dat de NS doet alsof er iets mis is alleen om hun eigen team te laten winnen, Nederland lijkt soms wel een bananenrepubliek maar zo erg is het hopelijk nog niet
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:39 schreef the_disheaver het volgende:
Die wadlopers zijn kut, lawaaierig, trillerig en vies, maar een stuk liever dan die lelijke rooie GWK treinen...
Wanneer is dat voor het laatst bijgewerkt? Zo zegt het niet echt veel namelijk.quote:
fok is iig tot aan Almere Centrum gekomenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:09 schreef the_disheaver het volgende:
[[url=http://files.myopera.com/the_disheaver/albums/90805/rondje_huidig_fok.gif]afbeelding][/url]
FOK en OHIH mbv ohih forum gegevens upgedate. rails niets gedaan
Toeps zei toch in dit topic dat FOK! Lelystad inmiddels ook had gedaan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:09 schreef the_disheaver het volgende:
FOK en OHIH mbv ohih forum gegevens upgedate. rails niets gedaan
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Toeps zei toch in dit topic dat FOK! Lelystad inmiddels ook had gedaan?
[lls] = Lelystad Centrumquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef the_disheaver het volgende:
wheheh...
lls zou ook gedaan zijn, volgens toeps (zelf ook niet ingekleurd)
^quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:25 schreef Toeps het volgende:
Lelystad is BTW gedaan, vannacht.
Almere/Lelystad staat er nog niet opquote:
je kunt d:\mijn documenten\plaatje.gif kunnen proberenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef math1985 het volgende:
Als ik een nieuw plaatje plaats moet ik hem inderdaad ook wel daadwerkelijk uploaden.
Wat? Geel/wit?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:34 schreef Undergod het volgende:
Dus dat waren jullie gisteravond op amersfoort.
Om een uurtje of 10?
* Undergod was van Hsum naar leeuwarden gegaan
of OHIHquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:38 schreef the_disheaver het volgende:
das fok!
ohjaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Hadden ze wel 3 man vergeten...
Nee, maar de andere teams hebben het noorden en het oosten al gehad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Want fok ligt voor?
de wadlopers blijven gewon rijden hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Worden vervangen door andere koekblikken.
Ik wist niet dat de koffieservice ook al op Ut-Ah was?! Kom je morgen wel even bij me langs dan?
Als stoptrein tussen Zwolle en Groningen of zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de wadlopers blijven gewon rijden hoorgaan weer terug naar de NS (Arriva huurt ze van de NS), en die gaat ze weer inzetten
Ik wens de gehelequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als stoptrein tussen Zwolle en Groningen of zo.
Ik wens Friesland zelfstandigheid en een grens met prikkeldraad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wens de geheleandstad van harte een wadloper toe
![]()
wij hebben buffelsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wens de geheleandstad van harte een wadloper toe
![]()
Als ze maar niet als vervanger zijn van de ICR, ICK, ICM, DD-IRM of SM'90. vind ik het allemaal best!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de wadlopers blijven gewon rijden hoorgaan weer terug naar de NS (Arriva huurt ze van de NS), en die gaat ze weer inzetten
hoeveel man ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef bakayarou het volgende:
Om ~12:40 stond er zo'n zooitje gele (en een paar in burger) mensen op Arnhem c.s. wie o wie heb ik gezien?
fokquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef bakayarou het volgende:
Om ~12:40 stond er zo'n zooitje gele (en een paar in burger) mensen op Arnhem c.s. wie o wie heb ik gezien?
Als ik van Arthur hoor, ligt dat stukje er uit. Nachtnet hoort er overheen te gaan, maar rijdt om. Niemand heeft die dus eigenlijk gedaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:18 schreef Carport het volgende:
Opeenshadikhet heeft Laa-Gvc wel al gedaan, maar Laa-Gv nog niet.
Als ik de planning van Fok bekijk, heeft Fok het stukje Gvc-Laa ook nog niet gedaan, klopt dat?
ik hou mijn Gmail goed in de gaten en zodra ik wat binnenkrijg maak ik weer een update.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef JDude het volgende:
Ik heb een probleempje... ik shorecrew morgen rond 11.00, maar ipv dat ik daarna naar huis kan moet ik gelijk door naar m'n stageadres voor een vandaag ingelaste afspraak... voor ik eens kan uploaden is het dus waarschijnlijk al eind van de middag.
Jup, de planning is omgegooid, anders was er nu wel een update geweest vanuit het noordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
En van mij komt er helaas ook geen update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |