Ach, morgen ff naar het noorden reizen. Kun je ze tegen komen! En is direct ook de laatste kans om nog in een wadloper te rijdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ze niet tegengekomengaat ook niet meer gebeuren denk ik
wat gebeurd er met de wadlopers dan? en ik werk op de trein koffie enzo verkopen maar alleen trajecten ut-ehv ut-zw, ut-adam en ut-arnhem dus jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ach, morgen ff naar het noorden reizen. Kun je ze tegen komen! En is direct ook de laatste kans om nog in een wadloper te rijden
Oh, ik zit niet voor m'n stage ín de trein hoor...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef the_disheaver het volgende:
'doen'? als wat loop je stage bij de ns?
Worden vervangen door andere koekblikken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
wat gebeurd er met de wadlopers dan? en ik werk op de trein koffie enzo verkopen maar alleen trajecten ut-ehv ut-zw, ut-adam en ut-arnhem dus ja
Ik had het eigenlijk tegen JDude, maar tof. Zo'n lopende kiosk'er? waar je niet eens servex-personeelskorting mee krijgquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat gebeurd er met de wadlopers dan? en ik werk op de trein koffie enzo verkopen maar alleen trajecten ut-ehv ut-zw, ut-adam en ut-arnhem dus ja
zo af en toe, als er teveel mensen in de unit zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Worden vervangen door andere koekblikken.
Ik wist niet dat de koffieservice ook al op Ut-Ah was?! Kom je morgen wel even bij me langs dan?
Stiekem heb ik er gewoon met de camera boven gestaan. Het paste niet onder de scanner, ghehe.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:31 schreef Klonk het volgende:
om 8:53 staat er een mini update over dit artikel op het weblog, geweldig dat je het hebt ingescand![]()
uitstekend leesbaar. Boeiend hoe je het gedaan hebt :-)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Stiekem heb ik er gewoon met de camera boven gestaan. Het paste niet onder de scanner, ghehe.
Eens. OHIH mag dan nog best winnen, maar dat klote datingteam van rails...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:34 schreef Klonk het volgende:
en team rails moet iets overkomen, spontane diaree ofzo.
Omdat iedereen me zo noemt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:37 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom sta je als Toeps in dat artikel en niet als Bianca?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat het maar goed is dat ik niet in die trein zat, ik denk dat dat de beste omschrijving is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |