.gifquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef Carport het volgende:
De link naar het kaartje moet zijn rondje_huidig.jpg![]()
ach, radio 1 kun je niet inplannen. Misschien valt het bij BNN united wel mee (ruimere deadlines enzo) maar radio 1 journaal vraagt het dezelfde dag nog.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef math1985 het volgende:
Tsja, OHIH heeft daar natuurlijk gewoon rekening mee gehouden: dat Radio-1 interview hebben ze netjes gepland tijdens de overstap op Marienberg, waarschijnlijk een van de ruimste overstappen.
fok heeft geheel noordholland gedaan. En is op weg naar lelystadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Op het vorige kaartje zag ik dat Fok! achter liep (noord-holland was totaal niet ingekleurd), kan iemand de huidige situatie verhelderen? Ik ben niet zo goed in het lezen van dat kaartje
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie had er aan de noodbel getrokken?
<snip>
![]()
ik heb m nu op 580 pixels in de OP staan, is klikbaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef the_disheaver het volgende:
Thumb van het plaatje? textonly is een beetje breed
super!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb m nu op 580 pixels in de OP staan, is klikbaar
Sabotage van OHIH zodat de rest van de teams geen stempeltje kunnen stempelen?quote:Keurig volgens schema kwamen we in Zutphen aan, en daar ging de stempelautomaat zelfs ten onder aan de belangstelling. Na het eerste stempeltje sprong'ie op "buiten dienst"
Dat fok heel Noord-Holland gehad heeft geloof ik niet echt, dat zou betekenen dat ook alle drie bogen tussen weesp en almere gedaan zijn. Waarschijnlijk zullen ze wel de kop van noord-holland bedoelen of zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
fok heeft geheel noordholland gedaan. En is op weg naar lelystad
Één traject per relatie tussen 2 stations toch? Dus Almere-Weesp hoeft maar over 1 boog.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:02 schreef math1985 het volgende:
[..]
Dat fok heel Noord-Holland gehad heeft geloof ik niet echt, dat zou betekenen dat ook alle drie bogen tussen weesp en almere gedaan zijn.
Nee, ook de bogen. Alle lijnen moeten zeg maar. Dus ook Den haag CS moet vanaf 3 kanten bereikt wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Één traject per relatie tussen 2 stations toch? Dus Almere-Weesp hoeft maar over 1 boog.
Oké, dat zou inderdaad helemaal afgelegd moeten worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Carport het volgende:
De bogen Almere-Weesp, Almere-Naarden=Bussum, Weesp-Naarden=Bussum
Bedoelt 'ie denk ik
die laatste is niet echt een boogquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Carport het volgende:
Bedoelt 'ie denk ik
Tussen alm en nbs en tussen alm en wp en tussen nbs en wp is een treinbaanvak, en zal dus bereisd moeten wordenquote:Binnen zo kort mogelijke tijd alle Nederlandse stations en alle Nederlandse baanvakken bezoeken.
Onder stations worden verstaan: alle stations op Nederlands grondgebied, die tijdens de uitdaging met regulier treinverkeer worden bediend.
Onder baanvakken worden verstaan: een verbinding tussen twee stations die bezocht moeten worden, waarover ook reizigerstreinen rijden. Als twee stations op een of meerdere manieren rechtstreeks met elkaar verbonden zijn, moet een van deze verbindingen bereden worden. Als voorbeeld: tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Sloterdijk liggen meerdere verbindingen (de lijn naar Haarlem loopt wezenlijk anders dan de lijn naar Schiphol tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Sloterdijk). ��n van deze verbindingen moet worden bereisd.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Carport het volgende:
Bedoelt 'ie denk ik
nieand last van neem ik aan?quote:22:01 uur
Roosendaal
Op last van de politie rijden er van en
naar Roosendaal geen treinen.
Vertraging: meer dan 60 minuten
waar is hier?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:42 schreef p-etr-a het volgende:
Supergaaf project.
Ik ben benieuwd wanneer ze hier langs komen, mocht ik vrij zijn dan kom ik zeker even kijken.
Meppel.quote:
Route is ook geheim.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Meppel.![]()
Ik heb geen idee wat ze voor route van plan zijn, maar het is wel een eindje weg van waar ze nu zitten. Mogen ze eigenlijk ook een stukje met de bus doen? (bijvoorbeeld Lelystad-Kampen)
komt eraan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:02 schreef math1985 het volgende:
[..]
Dat fok heel Noord-Holland gehad heeft geloof ik niet echt, dat zou betekenen dat ook alle drie bogen tussen weesp en almere gedaan zijn. Waarschijnlijk zullen ze wel de kop van noord-holland bedoelen of zo.
Als er iemand meer informatie heeft, meldt het dan, dan werk ik het kaartje bij.
morgen denk ikquote:
Ze zullen de stopper denk ik wel nemen... Anders mis je Hoogeveen, Beilen, en Haren. Ik mail je wel even. Leuk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:57 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Route is ook geheim.
Ik weet wel wanneer ze in Groningen komen, en de groningse lijntjes afreizen, maar niet of ze daarvoor, of erna de friesche lijntjes afreizen. Maar weet wel ongeveer wanneer. Je mag me mailen.
Ja, ze mogen de bus nemen.
edit: meppel is natuurlijk ook zl - gn... Maar moeten ze wel de stopper nemen. Of anders ff naar zwolle gaan.
Welnee, je kunt die stations wel passeren zonder er te stoppen. Anders zou je helemaal geen intercities kunnen gebruiken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze zullen de stopper denk ik wel nemen... Anders mis je Hoogeveen, Beilen, en Haren. Ik mail je wel even. Leuk.
2/3de is stoptrein. Grootste kans dus dat je de stopper neemt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:50 schreef Light het volgende:
[..]
Welnee, je kunt die stations wel passeren zonder er te stoppen. Anders zou je helemaal geen intercities kunnen gebruiken.
En Meppel ligt natuurlijk ook op de route Zwolle - Leeuwarden.
Dat ligt er maar net aan wat het handigst is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
2/3de is stoptrein. Grootste kans dus dat je de stopper neemt.
Volgens mij rijden er per uur 2 treinen zl - lw, waarvan er 1 stopt in mp.quote:Meppel ligt idd ook op zl - lw, en daar is het wel een IC-station
Dat merken we vanzelf. Ik ga dit volgenquote:Maar ik weet wanneer ze ongeveer in Groningen aankomen. Niet wanneer ze in leeuwarden komen (maar zal een halve dag later of eerder zijn. Al weet ik ook niet of ze vanaf zl of lw komen.
Ze hoeven niet ieder station aan te doen, als ze maar elk spoor rijden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze zullen de stopper denk ik wel nemen... Anders mis je Hoogeveen, Beilen, en Haren. Ik mail je wel even. Leuk.
klopt helemaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat het handigst is.
Klopt. Maar op Zl - Gn rijden er 3, waarvan 1 IC is die niet op mp stopt.quote:[..]
Volgens mij rijden er per uur 2 treinen zl - lw, waarvan er 1 stopt in mp.
huh? ben je al in de trein geweest, of moet je nog?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, ik ga slapen want over een paar uur moet ik m'n bed weer uit.. foto's volgen!
Nope, dat komt dus nogquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
huh? ben je al in de trein geweest, of moet je nog?
Dan een goede nacht, en niet te laat wakker worden!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nope, dat komt dus nogEn nu ga ik écht slapen anders heb ik een probleem. Of eigenlijk, de mensen aan wie ik ontbijt beloofd had..!
Ooh! Ik dacht dat ze op elk station even uit moesten stappen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:50 schreef Light het volgende:
[..]
Welnee, je kunt die stations wel passeren zonder er te stoppen. Anders zou je helemaal geen intercities kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |