.gifquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef Carport het volgende:
De link naar het kaartje moet zijn rondje_huidig.jpg![]()
ach, radio 1 kun je niet inplannen. Misschien valt het bij BNN united wel mee (ruimere deadlines enzo) maar radio 1 journaal vraagt het dezelfde dag nog.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef math1985 het volgende:
Tsja, OHIH heeft daar natuurlijk gewoon rekening mee gehouden: dat Radio-1 interview hebben ze netjes gepland tijdens de overstap op Marienberg, waarschijnlijk een van de ruimste overstappen.
fok heeft geheel noordholland gedaan. En is op weg naar lelystadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Op het vorige kaartje zag ik dat Fok! achter liep (noord-holland was totaal niet ingekleurd), kan iemand de huidige situatie verhelderen? Ik ben niet zo goed in het lezen van dat kaartje
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie had er aan de noodbel getrokken?
<snip>
![]()
ik heb m nu op 580 pixels in de OP staan, is klikbaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef the_disheaver het volgende:
Thumb van het plaatje? textonly is een beetje breed
super!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb m nu op 580 pixels in de OP staan, is klikbaar
Sabotage van OHIH zodat de rest van de teams geen stempeltje kunnen stempelen?quote:Keurig volgens schema kwamen we in Zutphen aan, en daar ging de stempelautomaat zelfs ten onder aan de belangstelling. Na het eerste stempeltje sprong'ie op "buiten dienst"
Dat fok heel Noord-Holland gehad heeft geloof ik niet echt, dat zou betekenen dat ook alle drie bogen tussen weesp en almere gedaan zijn. Waarschijnlijk zullen ze wel de kop van noord-holland bedoelen of zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
fok heeft geheel noordholland gedaan. En is op weg naar lelystad
Één traject per relatie tussen 2 stations toch? Dus Almere-Weesp hoeft maar over 1 boog.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:02 schreef math1985 het volgende:
[..]
Dat fok heel Noord-Holland gehad heeft geloof ik niet echt, dat zou betekenen dat ook alle drie bogen tussen weesp en almere gedaan zijn.
Nee, ook de bogen. Alle lijnen moeten zeg maar. Dus ook Den haag CS moet vanaf 3 kanten bereikt wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Één traject per relatie tussen 2 stations toch? Dus Almere-Weesp hoeft maar over 1 boog.
Oké, dat zou inderdaad helemaal afgelegd moeten worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Carport het volgende:
De bogen Almere-Weesp, Almere-Naarden=Bussum, Weesp-Naarden=Bussum
Bedoelt 'ie denk ik
die laatste is niet echt een boogquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Carport het volgende:
Bedoelt 'ie denk ik
Tussen alm en nbs en tussen alm en wp en tussen nbs en wp is een treinbaanvak, en zal dus bereisd moeten wordenquote:Binnen zo kort mogelijke tijd alle Nederlandse stations en alle Nederlandse baanvakken bezoeken.
Onder stations worden verstaan: alle stations op Nederlands grondgebied, die tijdens de uitdaging met regulier treinverkeer worden bediend.
Onder baanvakken worden verstaan: een verbinding tussen twee stations die bezocht moeten worden, waarover ook reizigerstreinen rijden. Als twee stations op een of meerdere manieren rechtstreeks met elkaar verbonden zijn, moet een van deze verbindingen bereden worden. Als voorbeeld: tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Sloterdijk liggen meerdere verbindingen (de lijn naar Haarlem loopt wezenlijk anders dan de lijn naar Schiphol tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Sloterdijk). ��n van deze verbindingen moet worden bereisd.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Carport het volgende:
Bedoelt 'ie denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |