Had ze eerst in een zipje gedaan maar toen waren ze nog 2x zo groot en toen ik ze verkleind had kon ik ze wel gewoon mailenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef Klonk het volgende:
ik heb ze binnen
en ik herhaal mijn verzoekje nog even:
foto's svp in een rar of een zip naar mij toe sturen, scheelt mij een hoop klikkerdeklik werk
Dat ga ik jou niet aan je neus hangen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef math1985 het volgende:
Hebben ze Haarlem-Amsterdam al gehad?
En is er over de zuidtak of over centraal naar Lelystad gereden?
zie je wel, zie je welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:54 schreef math1985 het volgende:
Natuurlijk niet, de OHIH-route is toch veel beter dan die van fok.
jpegjes zippen heeft niet zo veel zin, ze zijn al gecomprimeerd. Ms kun je de shorecrewers zo gek krijgen om de foto's te verkleinen ipv te zippen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef Klonk het volgende:
ik heb ze binnen
en ik herhaal mijn verzoekje nog even:
foto's svp in een rar of een zip naar mij toe sturen, scheelt mij een hoop klikkerdeklik werk
Die van Fok! weet je toch niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:54 schreef math1985 het volgende:
Natuurlijk niet, de OHIH-route is toch veel beter dan die van fok.
hmpf en dan doet de mailserver t natuurlijk ook weer nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Vagere_Hein het volgende:
mail mij nu ou-tannu. zie profiel
edit, ik mail jou gewoon
mail is naar je toe (@planet)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ok. HELP!
kan iemand mij het telefoon nr van Fles ff mailen? aangezien mijn outlook t nodig vond om zn database te verkloten :/ en ik Fles met spoed moet notificieren van iets..
die planet is dus overleden atm :/ gfi ding reageert wel op ping maar op outlook en telnet nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
mail is naar je toe (@planet)
edit: en naar @bikkelsinc, misschien ter overvloede
Gelukkig, ik heb het juiste nummer gekregenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:49 schreef Klonk het volgende:
kut, mail ik het nummer naar the disheaver
username apestaart username punt nl.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef the_disheaver het volgende:
Zou iemand die in het bezit is van de dienstregeling mij kunnen mailen? Weet dat toeps hem heeft, maar ze heeft geem mail in haar profiel...
edit: voor de duidelijkheid: niet de dienstregeling direct mailen, maar zodat ik een adres heb voor een vraag erover.
die las ik vandaag ook jaquote:
ik had um gewoon gesmsed ? ging prima? kreeg ook antwoord dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
Flash heeft voicemail aan. Heeft iemand het nummer van een van de andere deelnemers van FOK!? (hoewel je het niet zou zeggen als je naar de tag kijkt, doe ik de PR voor FOK!) Kan iemand het even naar me mailen?
dank, je hebt mail. Als het goed isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
username apestaart username punt nl.
Voor al uw vragen.
Hoort bij de wedstrijd, maar ze reizen ook gewoon met kaartjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef JDude het volgende:
Net even telefonisch contact gehad. Verwachte aankomst vanavond in Nijmegen is +60 ivm het oorspronkelijke schema. Vanaf daar rij ik even mee naar Arnhem om daar weer uit te stappen.
Vraagje: ik reis mee met m'n OV, maar dat team zit natuurlijk eerste klas. Zou ik er gewoon bij kunnen gaan zitten in het kader van "hoort bij de wedstrijd" of kan ik beter een 2-1 overgang er bij kopen?
Ik gooi wel even wat geld in zo'n kaartautomaatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:37 schreef the_disheaver het volgende:
Hoort bij de wedstrijd, maar ze reizen ook gewoon met kaartjes.
Dus gewoon een 2-1 overgangskaart kopen. Van nijmegen naar arnhem kost dat maarliefst 1.60
dagkaart overgang 2-1 is 15 euro met korting
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef Spookje81 het volgende:
Hoe laat komt de volgende update?
Mijn update is een uurtje geleden verstuurd, maar Klonk staat nu zelf op het perron van Roermond dus updaten van het weblog gaat een beetje lastig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:02 schreef Toeps het volgende:
Over een half uurtje én een uurtje later staat shorecrew gepland.
a: ik ben net terugquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef Spookje81 het volgende:
Hoe laat komt de volgende update?
staat er iets sjagerijniger als het bedoeld wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef Spookje81 het volgende:
Sorry Klonk, maar dat kon ik niet weten.
Ik was gewoon nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |