Van alleen vandaag, maar dat kwam doordat er van de route was afgeweken (eerst Mt ipv Hrl). Maar uiteindelijk inderdaad met +60 in Sittard aangekomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was die 90 min vertraging in totaal (met de 60 van gisteren), of van vandaag?
druk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:07 schreef Toeps het volgende:
Ookal heeft Fles het retedruk, bij vragen het liefst hem bellen. Ik ben net semi-reprimerend toegesproken, of ik aub niet wil lekken naar "Spionnen". Ze zouden wel eens aan een noodrem kunnen trekken.
't was nog eerder een flauwe sneer naar de voorzichtige Fles hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Spookje81 het volgende:
@Toeps wat is dat voor flauwe sneer naar OHIH?
Pff, als dat al niet meer kan...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Spookje81 het volgende:
@Toeps wat is dat voor flauwe sneer naar OHIH?
Ja dat las ik daarna ook... is al goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:41 schreef Spookje81 het volgende:
@JDude ik zei al ontopic weer verder maw dit is al opgelost, ga er dan zelf niet op door.
Dus nu bij deze: verder met het rondje
Niet te veel aan Arthur geven hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja dat las ik daarna ook... is al goed.
@ Rondje: weet iemand of er niet-bierdrinkers in het Fok! team zitten? Ik wilde straks wat blikjes meesjouwen als ik de foto's kom ophalen.
Posten!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Niet te veel aan Arthur geven hoor.
Die gaat dan heule rare dingen doen.
*Mompelt iets over Drievliet bedrijfsfeestjes en belastend fotomateriaal...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Posten!
trouwens, die Arthur van jou he, die ging gisteren bij de Burger King een ijsje bestellen zonder kaasPas toen hij weer zat had ie door wat ie gevraagd had
![]()
Schouderklopje voor de update'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef Klonk het volgende:
Zoals beloofd voor 19:00 uur
Update: Rondje Nederland: Het zuiden
wij hebben tenminste filmpjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Spookje81 het volgende:
Fles mag alleen zn camera wel wat lager houden, nu lijkt ie steeds een afgesneden nek te hebben
Behalve de normale reizigers die van/naar lw moetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef Klonk het volgende:
volgens mij zit iedereen in het veilige gebied
Mijn Leeuwarden-West, wat doe jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef the_disheaver het volgende:
19:47 uur
Leeuwarden
Door een computerstoring rijden er geen
treinen tussen de volgende stations:
* Leeuwarden en Akkrum
* Leeuwarden en Mantgum
* Leeuwarden en Dronrijp
* Leeuwarden en Hurdegaryp
Vertraging: meer dan 60 minuten.
Prognose:
* Het is onbekend hoelang deze situatie
gaat duren.
Fok is ongeveer aan de andere kant van het land, en OHIH en Rails zijn al in Lw geweest.
onbereikbaar zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn Leeuwarden-West, wat doe je
Die vage gasten van rails hebben best gelukkig door niet op de plaats met vertraging te komen.quote:Dinsdag 22 augustus: Weinig slaap en moeilijke punten
Vanochtend pakte het Rails-team om 5.10 uur de eerste trein in Groningen, het startpunt van een lange treindag. ‘We moeten ruim 21 uur reizen en tig keer overstappen’, zegt Mirthe. ‘Best vermoeiend en we hebben al zo weinig geslapen…En koud dat we het hadden en saai dat het landschap was. Bovendien waren we bang dat de regiotaxi bij Roodeschool niet zou komen. Gelukkig ging alles goed. Dankzij ons meesterbrein Floris natuurlijk. Hij helpt ons bij moeilijke punten, reist vooruit om zaken te checken, helemaal geweldig. Ik denk dat we goed in de wedstrijd zitten. De eerste dag kregen we door dat de andere teams vertraging opliepen, terwijl wij voor op schema lagen.’
Ca. 17.00 uur. Ergens in het noorden van het land: ‘Hallo meesterbrein, we zitten al in de trein’
Over het precieze wedstrijdverloop is Floris niet uitgesproken. ‘Ik volg de site van FOK zoveel mogelijk, maar veel wijzer word ik daar niet van. Wie er voor ligt, wie achter, sorry, ik weet het gewoon niet. Ik ben planner van beroep, weet je. Het is nog te vroeg voor een hallelujastemming. Wat ik wel wil zeggen is dat ik trots ben op mijn team, ze doen alles keurig op tijd. Vanmorgen stuurde ik ze om 5 voor 5 een sms’je om te kijken of ze al op pad waren. Kreeg ik 10 minuten later een berichtje terug: ‘Hallo meesterbrein, we zitten al in de trein.’
18.20 uur. Stress in Lelystad
Rails heeft tot nu toe zo’n 1360 treinkilometers afgelegd, meldt Floris. ‘Pin me niet vast op 5 kilometer, het is een snelle berekening. Belangrijker is nu trouwens of ze een aansluiting met de bus op de trein hier in Lelystad halen. We moesten daarvoor een klein beetje van het schema afwijken, dus het is spannend. De buschauffeurs zeiden dat het moest kunnen. Nou ja, we zien wel. Pfffff, stressssssssss.’
SMS’en met het Rails-team?
Annemiek: 06-23435035
Jesse: 06-23435452
Irene: 06-23435455
Mirthe: 06-23435045
Niek: 06-23435482
Rails op de radio
Laatste update van Rondje Nederland bij radioprogramma BNN United. Radio 1 van 21.00-22.00 uur. De uitzending van maandag is nog te beluisteren op www.bnn.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |