gisteravond reed ik over een spoorwegovergang, spoorbomen waren gewoon open geen getoeter of lichtseinen, zie ik ineens een trein op me af komen vanaf het andere spoor -schrik-quote:21:16 uur
Amsterdam-Alkmaar
20:41 uur
Amsterdam-Alkmaar
Blijven we bezig?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:52 schreef math1985 het volgende:
Hoe ver is het Fok-team inmiddels?
Volgens mij is het math1985 die het kaartje update, dus niet raar dat hij dat vraagt.quote:
Klonk zet elke update die hij krijgt op het weblog, is er niets op het weblog, dan is er geen update voor "de buitenwereld", dus ook niet voor math1985.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij is het math1985 die het kaartje update, dus niet raar dat hij dat vraagt.
Klopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij is het math1985 die het kaartje update.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef bleiblei het volgende:
Het schiet niet echt op met die gegevens van de fokkers wel? (als ik zo naar het kaartje kijk).
Wrong! Dat waren wij dus. Uuuuren lang zaten we opgescheept met de vreselijk luidruchtige en arrogante gebakkies van Rails.quote:We lichten een tipje van de sluier op: op dit moment (tussen elf en half twaalf) zit het Rails-team in dezelfde coupé als het team van Opeenshadikhet. Ergens bij Hoek van Holland.
lijkt erop alsof FOK het minste heeft afgelegd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:21 schreef math1985 het volgende:
[..]
Klopt.
Er is weer een update van Rails en OHIH: http://www.matthijsmelissen.nl/temp/rondje/rondje_huidig.gif
Ik zou het nog steeds wel lief vinden als jullie ook jullie bereisde trajecten, in random volgorde of zo, doorgeven.
Het plaatje zegt momenteel niet zoveel omdat, met name van Fok!, de inmiddels bereisde trajecten niet duidelijk zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef gateway het volgende:
lijkt erop alsof FOK het minste heeft afgelegd?
had je ze niet uit de trein kunnen gooien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wrong! Dat waren wij dus. Uuuuren lang zaten we opgescheept met de vreselijk luidruchtige en arrogante gebakkies van Rails.
quote:Verslagje komt er zo aan.
Het plaatje is wayyy retarded.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Het plaatje zegt momenteel niet zoveel omdat, met name van Fok!, de inmiddels bereisde trajecten niet duidelijk zijn.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Het plaatje zegt momenteel niet zoveel omdat, met name van Fok!, de inmiddels bereisde trajecten niet duidelijk zijn.
okeej, tnx voor de reactie!quote:
Ah.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef Klonk het volgende:
als ik de plaatjes er tussen had gelaten was het een erg lang blog geworden, zeg maar layoutverneukend volgens weblogstandaards, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |