Ik moet nu toch ff m'n eigen post quoten.... Zit er iets op die vork?? "Kliko" had een hooivork vol, die ze naar binnen schoof...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ze probeert de "kliko" na te doen.
Ik mis het snorretje Scanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die's leuk. Ik was zelf met deze bezig:
[afbeelding]
Ik las dat je het snorretje van Scan miste....quote:
Das dritte Reich was meer dan alleen der Fuhrer..quote:
Ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:53 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t maar saai.
Dacht ik ook te horen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef Tamaartje het volgende:
Zegt Sem nou dat die genomineerd is?
Hij mag dat niet zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Sem is ook genomineerd.
Ja, maar hij mocht het er niet over hebben toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Sem is ook genomineerd.
Dat was al bekend, maar dat mocht hij alleen bespreken met Milicaquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Sem is ook genomineerd.
huh ik mis iets.. wie heeft wat afgesproken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus ze mogen lekker Turks praten... wat niemand begrjpt... Duhhhh. Dan kon ik me ook met mijn Spaanse zoontje opgeven....
Menih had ik wel hoog, maar dat Turkse gelul. zou niet mogen.....
Ze hebben samen iets afgesproken wat NEDERLANDERS niet begrijpen, en het is een Nederlands programma.
Zeur nie, ze is lieeeef!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind die stem van Micheline een beetje zeikerig nu
Geen idee, hij zat Turks te kletsen met Mich.... En ik verta geen Turks...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
huh ik mis iets.. wie heeft wat afgesproken?
hahaquote:
De 2 zusjes begrijp ik ook nooit als ze met elkaar zitten te praten. Probeer t allemaal n btje in een nuance te zien, okay, als ze nou een heeeel gesprek in t Turks gaan voeren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Dus ze mogen lekker Turks praten... wat niemand begrjpt... Duhhhh. Dan kon ik me ook met mijn Spaanse zoontje opgeven....
Menih had ik wel hoog, maar dat Turkse gelul. zou niet mogen.....
Ze hebben samen iets afgesproken wat NEDERLANDERS niet begrijpen, en het is een Nederlands programma.
Sabrina jankt omdat iedereen denkt dat Etienne en zij een stel zijn?quote:
ja zielig voor dat varken inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef femfatale het volgende:
[..]
da's een belediging voor
[afbeelding]
Nogmaals, kap s met dat pronederlands gelul.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En achterbaks, zie foto beneden je post, daar zit ze Turks te kletsen met Semih....
ik kijk maar 1 stream tegelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
mijn streams haperen regelmatig.... jullie ook last van? Ik mis stukjes gesprek
Jij kijkt zeker via die ene site? Die gebruikt de XS4All server die nogal eens hapert. Wachten totdat FlorisD terug is van vakantie, dan ga ik weer op zijn site kijken met serverkeuze.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Bij mij hapert die 1e ook al de hele tijdquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik kijk maar 1 stream tegelijk4 streams kan mn laptopje niet aan
bij mij nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Bij mij hapert die 1e ook al de hele tijd![]()
![]()
Jank hier dat je streams het niet doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Je bent idd maar simpel zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Semih heeft gelijk..... "Ik ben en blijf een Turk..."
reactie op edit
wat heb je tegen hun?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
reactie op edit
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
bij mij nietik gebruik die van crossmediaventures.com jij ook?
(mag eigenlijk niet hier dit maarja)
ik kijk ook 1 stream te gelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik kijk maar 1 stream tegelijk4 streams kan mn laptopje niet aan
Afspreken om te gaan sexen isquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Semih tegen Micheline: "Zullen we gaan sexen vanavond?"
Micheline: "Ben je gek. Wat een rare vragen stel jij"
Kun je je racistische kutopmerkingen anders gewoon voor je houden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
reactie op edit
ja moet je even hier kijken voor de adressen FAQ, Policy en Streamsquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef JufJoop het volgende:
[..]
msn... ga die van jou maar es testen
![]()
Daar is wel h eel simpel een fakeje van te makenquote:
nee via wMPquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker via die ene site? Die gebruikt de XS4All server die nogal eens hapert. Wachten totdat FlorisD terug is van vakantie, dan ga ik weer op zijn site kijken met serverkeuze.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe graag mijn Nick eer aan...![]()
Wat ze zegt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kun je je racistische kutopmerkingen anders gewoon voor je houden?
ik zou zeggen....leef je uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is wel h eel simpel een fakeje van te maken
Toch leest dit hééél anders terug dan dat je het in de streams zelf ziet en hoort...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Semih tegen Micheline: "Zullen we gaan sexen vanavond?"
Micheline: "Ben je gek. Wat een rare vragen stel jij"
Ik had Semih redelijk hoog, maar met dat achterbakse gedoe, om in het Turks te gaan kletsen, is hij in waardering gezakt.quote:
een rampetamppartij met een geile Indoquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef golfer het volgende:
Monique probeert Sabrina te behoeden voor iets.
ze slikt wel door.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef kukeleku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat lul je slap man. Echt, heel erg matig hoe je bezig bent.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anti-rook campagne van Semih. En Turks lullen. En genomineerd zijn....
Ja ja , hij heeft zijn voorkeur....
Micheline zegt anders ook dat ze voorkeur heeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anti-rook campagne van Semih. En Turks lullen. En genomineerd zijn....
Ja ja , hij heeft zijn voorkeur....
Je hebt er wel *heel* veel moeite mee om controle kwijt te raken hequote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had Semih redelijk hoog, maar met dat achterbakse gedoe, om in het Turks te gaan kletsen, is hij in waardering gezakt.
heb jij geen ondertiteling bij je stream dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had Semih redelijk hoog, maar met dat achterbakse gedoe, om in het Turks te gaan kletsen, is hij in waardering gezakt.
Hij is genomineerd he? Dus dan wil die Turk wel alles uit de kast halen om kijkcijfers te krijgen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef witste het volgende:
[..]
Toch leest dit hééél anders terug dan dat je het in de streams zelf ziet en hoort...
Veel harder!
Vast een moeilijke jeugd gehadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt er wel *heel* veel moeite mee om controle kwijt te raken he![]()
check zijn naam even... dan snap je hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat lul je slap man. Echt, heel erg matig hoe je bezig bent.
Modjes zijn t er dan ook mee eens zo te merken. Of zijn ze er wéér niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is genomineerd he? Dus dan wil die Turk wel alles uit de kast halen om kijkcijfers te krijgen...
Hij moet eens weten dat Mich al in "vol ornaat" te zien was....
[afbeelding]
Ik zie daar niks verkeerds inquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Modjes zijn t er dan ook mee eens zo te merken. Of zijn ze er wéér niet.
het is gewoon irritantquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik heb daar ook moeite mee
Jeuk jeuk jeuk
Heb het even veranderd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef witste het volgende:
[..]
Toch leest dit hééél anders terug dan dat je het in de streams zelf ziet en hoort...
Veel harder!
Tuurlijk, zeggen dat Janine op Chantal lijkt maar ze alleen langer op de BBQ heeft gelegen, zeggen dat Semih een achterbaks iemand is omdattie blijkbaar ff Turks praat, dat constante tussen de regels door geouwhoer. Dat kan allemaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie daar niks verkeerds in
Als je je daar aan stoort, dan kun je 's zomers beter binnen blijven.
Lekker nuttig: ze wisselen stream 1+2 met 3+4 omquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:23 schreef witste het volgende:
Rot op met die streams van de zussies!!!! Ik zit een conversatie te volgen!!!!
Haha, dank je! Zo bedoelde ik het ook weer niet hoor, was meer ook in het algemeen...quote:
+ dat het geluid een paar sec knalhard was maargoedquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Lekker nuttig: ze wisselen stream 1+2 met 3+4 omDe zusjes zaten eerst op 1+2, nu op 3+4
Semih is toch een Turk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
En anders ben jij er nog om dat voor hem te doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih is toch een Turk?
Ik bedoel er verder niets ergs mee hoor. Behalve dat hij z'n afkomst wel weer eens heel duidelijk maakt.
Laat me raden, een kamertje voor twee. . .quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
Micheline naar de dbk!
Geloof je t nou zelf ook echt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih is toch een Turk?
Ik bedoel er verder niets ergs mee hoor. Behalve dat hij z'n afkomst wel weer eens heel duidelijk maakt. En de gedachten die daarbij horen. Maar dat is het probleem van Micheline. Als Semih er uit ligt en op de streams haar tieten ([afbeelding]) ziet...
Tja, daar gaven ze zich voor op he???? It's all in the game....
Je had wel gelijk. Soms dan komt iets niet zo over als het op de streams te horen/zien was. Dan moeten er wat beeldende woorden bij zegmaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef witste het volgende:
[..]
Haha, dank je! Zo bedoelde ik het ook weer niet hoor, was meer ook in het algemeen...
Tis nou eenmaal beter meekijken dan meelezen...
Dit topic is niet de enige manier om iemand aan te sprekenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef arneaux het volgende:
Goed bezig die modjes.
Rare fetish, vind je niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Sabrina en Monique zitten weer samen op de wc???
zou leuk zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij moet Micheline gaan vertellen wat er in het Turks is gezegd
En als Semih heeft gesproken nomineert BB haar ook als straf
grote kans idd dat dat het is.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij moet Micheline gaan vertellen wat er in het Turks is gezegd
En als Semih heeft gesproken nomineert BB haar ook als straf
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
excuse me for having a life ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
jupquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef bitwizard het volgende:
ok is dat alles??
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
excuse me for having a life ofzo![]()
Dat werd letterlijk voorgelezen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:33 schreef Zhenar het volgende:Volgens mij hebben de bewoners het mis en wordt het bod van Tijn en Marlies uit de pot gehaald!
![]()
![]()
Dat Tijn en Marlies de jokers hebben omdat zij het hoogste hebben gebodenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:33 schreef Kinga het volgende:
Me streams haperen, wat staat er in de enveloppe?
jah ik dacht dat semih en ?? voor lul kwamen te staan voor de groep... omdat ze moesten zeggen wat dat turks betekende....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:33 schreef Tamaartje het volgende:
Beetje jammer dat dit het was.. ik dacht.. actie
Ja maar van de verwarring daar raak ik ook in de warquote:
Inderdaad, het lijkt net alsof alles wat er om haar heen gebeurt en waar haar oog op is gevallen daar in het hoofd eerst 10 seconden heen en weer kaatst voordat het uiteindelijk haar hersenen bereiktquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Marlies kijkt echt uit der ogen alsof ze heel erg dom is.... ze heeft echt een domme blik inder ogen
alweerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
ja ik ook .. denk wel rond de 20.000quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
ben benieuwd hoeveel ze geboden hebben
en dan nog snapt ze het nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt net alsof alles wat er om haar heen gebeurt en waar haar oog op is gevallen daar in het hoofd eerst 10 seconden heen en weer kaatst voordat het uiteindelijk haar hersenen bereikt
Correctimundo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar van de verwarring daar raak ik ook in de war![]()
Dus dit betekent dat de winnaar (wie dat ook moge zijn) minder geld krijgt?![]()
![]()
zei hij dat net?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
iig meer dan 22.500 want dat had egbert geboden...
lees ff terug is wel 17 keer gezegd nuquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef frankium het volgende:
Wat heb ik gemist? Wat is er gebeurd?
ahhhquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef Kinga het volgende:
Was in het promofilmpje na de uitzending van vandaag...
Maar je moet een uniek bod hebben. Dus als nog imand hetzelfde bedrag heeft geboden, vervallen beide bedragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef Kinga het volgende:
Was in het promofilmpje na de uitzending van vandaag...
niet per sequote:Op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
iig meer dan 22.500 want dat had egbert geboden...
What are the odds...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je moet een uniek bod hebben. Dus als nog imand hetzelfde bedrag heeft geboden, vervallen beide bedragen.
Geen rond bedrag bieden was dus wel zo handig geweest.
het is wachten op de eerste discussie tussen moeder en dochter over het drankgebruik van die Orcaquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef kukeleku het volgende:
Hilde moest naar de wc
Semi: komt vast door al die wijn die je vandaag gedronken hebt![]()
Idd.quote:
Wel jammer.. van mij mogen zij er juist wel lang in blijvenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
De mensen met een joker zullen nu wel extra vaak genoemd worden bij de nominaties
Met 15 personen? Ik denk dat de kans redelijk groot is als je een rond bedrag noemt zoals 25000, 27500, 22500 enzquote:
Precies.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Maar je moet een uniek bod hebben. Dus als nog imand hetzelfde bedrag heeft geboden, vervallen beide bedragen.
Geen rond bedrag bieden was dus wel zo handig geweest.
Tja, dat zal!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
De mensen met een joker zullen nu wel extra vaak genoemd worden bij de nominaties
Ik denk dat ze niet genomineerd mogen worden. Anders schiet t niet op zon joker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
Als je een joker hebt kun je toch juist niet genomineerd worden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wel jammer.. van mij mogen zij er juist wel lang in blijven![]()
als BB minder gemeen was geweest hadden ze stil gehouden wie de jokers hebben, maar ja...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wel jammer.. van mij mogen zij er juist wel lang in blijven![]()
Ja maar ik denk dat er maar 5 6 7 mensen echt hoog geboden hebben, of zou ik dat mis hebben? De helft daarvan is zo slim om geen rond bedrag te bieden, dus dan blijven er 3 over ofzo....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met 15 personen? Ik denk dat de kans redelijk groot is als je een rond bedrag noemt zoals 25000, 27500, 22500 enz
Juist wel, hadden ze hem maar niet moeten nemenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet genomineerd mogen worden. Anders schiet t niet op zon joker.
Precies. Exact wat ik ook zei.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij bijv. 22,5 K best hoog, zeg dan 22,4 ofzo
tuurlijk welquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet genomineerd mogen worden. Anders schiet t niet op zon joker.
Jawel... maar dan ben je door de joker meteen weer niet-genomineerd zegmaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Als je een joker hebt kun je toch juist niet genomineerd worden?
Ik dacht dat t een soort preventive joker was. Ik bedoel zon joker zet je toch al-tijd in.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Als ze niet genomineerd mogen worden kunnen ze hun joker toch nooit inzetten
niet als je toch niet genomineerd staatquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik dacht dat t een soort preventive joker was. Ik bedoel zon joker zet je toch al-tijd in.
Dat is wel duidelijk ja, als je 22500 biedt en het een uniek bod moet zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar, zoals al gezegd, de bewoners zijn (wederom) niet al te slim
Ik denk dat het door het weer komt. Onweer en bliksem enzo.quote:
Nee, dan zijn de streams tijdelijk helemaal weg, ipv een geel oogquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat het door het weer komt. Onweer en bliksem enzo.
Dan wordt het tijd voor Tjen om ze op te fleuren.quote:
Nee, toen ze de sleutels kregen moesten ze zelf uitzoeken welke van hun was, dus zijn vrijwel alle kluisjes afgegaan...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Zou t misschien grappig zijn als een aantal bewoners hetzelfde kluissleuteltje hebben. Dat 1 sleutel op 2 kluisjes past. Dan kan t geld wat daar ligt nog interessant worden, zeker met geheime missies.
Die begint pas vanaf volgende weekquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dit de slowchat?
Waarom is er geen live uitzending vanavond, dat zou toch op maandag zijn?
Het was gisteren zo dat als er iemand in de DBK was de anderen in de zitkamer moesten blijven. Of dit voor alle DBK-bezoeken geldt is mij niet duidelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef Zody het volgende:
Klopt het nu echt dat ze niet weg mogen uit de kamer of denken ze alleen dat ze niet weg mogen. Ik de brief stond dat ze het moest voorlezen in de kamer... niet dat ze er moesen blijven
Ik denk dat het te vroeg is voor een live-uitzending aangezien BB nog maar 2 x op de buis is geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dit de slowchat?
nee dit is de cos en de eerste live-uitzending is volgende week maandagquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dit de slowchat?
Dat zal waarschijnlijk wel als knap asociaal worden gezien. Gokken met het geld wat hoogstwaarschijnlijk voor iemand anders is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef Tamaartje het volgende:
wooooooow Tijn!! hij heeft gewoon 29.800 geboden
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef frankium het volgende:
100 rik
1800 semmy
3100 Etienne
4500 janine
4700 sabrina
5500 marcel
8800 melissa
10100 marcha
10500 monique
12500 hilde
14600 micheline
15000 jeroen
22500 egbert
25200 marlies
29000 tijn
30k.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef frankium het volgende:
wat een sukkels. Wat kreeg iedereen op het begin? 50K?
Hier ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Egbert zakt bij mij. Hoe hij nu weer reageert bevalt me ook niet
Het was overigens 29.200 maar goed..quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk wel als knap asociaal worden gezien. Gokken met het geld wat hoogstwaarschijnlijk voor iemand anders is.
helemaal niet, hij biedt zelf 22500 en zei net dat het bezit van de jokers tegen hen gaat werken..quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat werkt wel in z'n voordeelquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
Diegene die het hoogst geboden hebben zijn dus het minst zeker van de hun zaak. Ik vind t wel grappig dat Rik 100 euro heeft geboden.
Klopt, en ook constant smoesen met zn dochter hierover... hij moet oppassenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
of deze rondequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef frankium het volgende:
Maar dan begreep stijn het dus echt niet! Die wordt de volgende ronde wel genomineerd.
Egbert had het erover dat ze wel moeten oppassen dat er nog wat geld overblijft. Het maakt hem niet zoveel uit, maar straks is alles op als ze eruit komenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef Tamaartje het volgende:
Zit Egbert nu te zeiken over het bedrag dat over blijft?
Ik heb een andere stream aan
Das een goeie. Door het prijzen geld heel erg laag te maken, krijg je een heel ander spel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef riri het volgende:
BB probeert door de bewoners te bewerken zoveel mogelijk van het geld af te snoepen
Ik denk niet dat dat overlegd mag worden denk je wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef frankium het volgende:
gewoon afspreken dat ze de volgende keer allemaal 100E bieden.
Noujaquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Egbert had het erover dat ze wel moeten oppassen dat er nog wat geld overblijft. Het maakt hem niet zoveel uit, maar straks is alles op als ze eruit komen
400.000 euro.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:06 schreef frankium het volgende:
[..]
Das een goeie. Door het prijzen geld heel erg laag te maken, krijg je een heel ander spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |