Maar je moet een uniek bod hebben. Dus als nog imand hetzelfde bedrag heeft geboden, vervallen beide bedragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef Kinga het volgende:
Was in het promofilmpje na de uitzending van vandaag...
niet per sequote:Op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
iig meer dan 22.500 want dat had egbert geboden...
What are the odds...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je moet een uniek bod hebben. Dus als nog imand hetzelfde bedrag heeft geboden, vervallen beide bedragen.
Geen rond bedrag bieden was dus wel zo handig geweest.
het is wachten op de eerste discussie tussen moeder en dochter over het drankgebruik van die Orcaquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef kukeleku het volgende:
Hilde moest naar de wc
Semi: komt vast door al die wijn die je vandaag gedronken hebt![]()
Idd.quote:
Wel jammer.. van mij mogen zij er juist wel lang in blijvenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
De mensen met een joker zullen nu wel extra vaak genoemd worden bij de nominaties
Met 15 personen? Ik denk dat de kans redelijk groot is als je een rond bedrag noemt zoals 25000, 27500, 22500 enzquote:
Precies.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Maar je moet een uniek bod hebben. Dus als nog imand hetzelfde bedrag heeft geboden, vervallen beide bedragen.
Geen rond bedrag bieden was dus wel zo handig geweest.
Tja, dat zal!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
De mensen met een joker zullen nu wel extra vaak genoemd worden bij de nominaties
Ik denk dat ze niet genomineerd mogen worden. Anders schiet t niet op zon joker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
Als je een joker hebt kun je toch juist niet genomineerd worden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wel jammer.. van mij mogen zij er juist wel lang in blijven![]()
als BB minder gemeen was geweest hadden ze stil gehouden wie de jokers hebben, maar ja...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wel jammer.. van mij mogen zij er juist wel lang in blijven![]()
Ja maar ik denk dat er maar 5 6 7 mensen echt hoog geboden hebben, of zou ik dat mis hebben? De helft daarvan is zo slim om geen rond bedrag te bieden, dus dan blijven er 3 over ofzo....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met 15 personen? Ik denk dat de kans redelijk groot is als je een rond bedrag noemt zoals 25000, 27500, 22500 enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |