De 2 zusjes begrijp ik ook nooit als ze met elkaar zitten te praten. Probeer t allemaal n btje in een nuance te zien, okay, als ze nou een heeeel gesprek in t Turks gaan voeren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Dus ze mogen lekker Turks praten... wat niemand begrjpt... Duhhhh. Dan kon ik me ook met mijn Spaanse zoontje opgeven....
Menih had ik wel hoog, maar dat Turkse gelul. zou niet mogen.....
Ze hebben samen iets afgesproken wat NEDERLANDERS niet begrijpen, en het is een Nederlands programma.
Sabrina jankt omdat iedereen denkt dat Etienne en zij een stel zijn?quote:
ja zielig voor dat varken inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef femfatale het volgende:
[..]
da's een belediging voor
[afbeelding]
Nogmaals, kap s met dat pronederlands gelul.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En achterbaks, zie foto beneden je post, daar zit ze Turks te kletsen met Semih....
ik kijk maar 1 stream tegelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
mijn streams haperen regelmatig.... jullie ook last van? Ik mis stukjes gesprek
Jij kijkt zeker via die ene site? Die gebruikt de XS4All server die nogal eens hapert. Wachten totdat FlorisD terug is van vakantie, dan ga ik weer op zijn site kijken met serverkeuze.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
mijn streams haperen regelmatig.... jullie ook last van? Ik mis stukjes gesprek
Bij mij hapert die 1e ook al de hele tijdquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik kijk maar 1 stream tegelijk4 streams kan mn laptopje niet aan
bij mij nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Bij mij hapert die 1e ook al de hele tijd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |