Ik moet nu toch ff m'n eigen post quoten.... Zit er iets op die vork?? "Kliko" had een hooivork vol, die ze naar binnen schoof...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ze probeert de "kliko" na te doen.
Ik mis het snorretje Scanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die's leuk. Ik was zelf met deze bezig:
[afbeelding]
Ik las dat je het snorretje van Scan miste....quote:
Das dritte Reich was meer dan alleen der Fuhrer..quote:
Ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:53 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t maar saai.
Dacht ik ook te horen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef Tamaartje het volgende:
Zegt Sem nou dat die genomineerd is?
Hij mag dat niet zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Sem is ook genomineerd.
Ja, maar hij mocht het er niet over hebben toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Sem is ook genomineerd.
Dat was al bekend, maar dat mocht hij alleen bespreken met Milicaquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Sem is ook genomineerd.
huh ik mis iets.. wie heeft wat afgesproken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus ze mogen lekker Turks praten... wat niemand begrjpt... Duhhhh. Dan kon ik me ook met mijn Spaanse zoontje opgeven....
Menih had ik wel hoog, maar dat Turkse gelul. zou niet mogen.....
Ze hebben samen iets afgesproken wat NEDERLANDERS niet begrijpen, en het is een Nederlands programma.
Zeur nie, ze is lieeeef!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind die stem van Micheline een beetje zeikerig nu
Geen idee, hij zat Turks te kletsen met Mich.... En ik verta geen Turks...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
huh ik mis iets.. wie heeft wat afgesproken?
hahaquote:
De 2 zusjes begrijp ik ook nooit als ze met elkaar zitten te praten. Probeer t allemaal n btje in een nuance te zien, okay, als ze nou een heeeel gesprek in t Turks gaan voeren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Dus ze mogen lekker Turks praten... wat niemand begrjpt... Duhhhh. Dan kon ik me ook met mijn Spaanse zoontje opgeven....
Menih had ik wel hoog, maar dat Turkse gelul. zou niet mogen.....
Ze hebben samen iets afgesproken wat NEDERLANDERS niet begrijpen, en het is een Nederlands programma.
Sabrina jankt omdat iedereen denkt dat Etienne en zij een stel zijn?quote:
ja zielig voor dat varken inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef femfatale het volgende:
[..]
da's een belediging voor
[afbeelding]
Nogmaals, kap s met dat pronederlands gelul.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En achterbaks, zie foto beneden je post, daar zit ze Turks te kletsen met Semih....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |